ja hallo, ik nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:16 schreef Jivis het volgende:
Ja hallo, ik val niet op mannen. Ik wil iets episch zoals dit ofzo, met toffe effectjes.
Misschien had 'ie net de nieuwste editie van 'Busty Asian Beauties' binnenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:10 schreef sbientje het volgende:
degene die ik linkte vind ik een beetje te blij![]()
Toffe artquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:16 schreef Jivis het volgende:
Ja hallo, ik val niet op mannen. Ik wil iets episch zoals dit ofzo, met toffe effectjes.
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:17 schreef sbientje het volgende:
doe mij maar gewoon jeans en (g)een shirt
dat dus... ik denk dat het dan na seizoen 5 heel snel berg afwaarts gaat....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
Great news for fans worried that the upcoming season would the last. While at a European convention, Jensen confirmed that he and Jared have six-year contracts for the show, so if the CW does pick Supernatural up, the two will definitely return.
In addition, Jared told a reporter that his “best guess” is that Supernatural WILL return for season 6. Good news, great news, or horrible news, given the addition that while the boys have a six-year contract, Eric Kripke is only signed on for five seasons, leaving the possibility of a Kripke-less sixth season.
bron: http://www.supernatural.tv/ of uitgebreider: http://blogs.coventrytele(...)ars-sensational.html
De film/dubbele ep van Prison Break, na de series finale, was wel weer erg tof!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:28 schreef BroesWillems het volgende:
Tja, Kripke heeft de Serie geschreven voor 5 seizoenen. Het hele verhaal loopt dus over die 5 seizoenen. Als er een seizoen bij komt, betekend dat dus dat er nieuw materiaal geschreven moet worden. Dit pakt meestal niet goed uit...
Meest recente voorbeeld is natuurlijk Prison Break, wat eigenlijk maar 1 seizoen zou draaien, die ging na seizoen 1 ook hard bergafwaarts...
Maar je hebt gelijk, laten we eerst seizoen 5 afwachten.
Omdat dat weer in de gevangenis was.... denk ik...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:31 schreef Richardfun het volgende:
[..]
De film/dubbele ep van Prison Break, na de series finale, was wel weer erg tof!
SPOILER: Casting (major spoiler!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:57 schreef dutch-treat het volgende:
Op het moment kan ik me niet voorstellen hoe seizoen 6 eruit zal gaan moeten zien, maar aangezien het wel of niet doorgaan na het komende seizoen nog van zoveel factoren afhankelijk is, lijkt het me inderdaad verstandig om af te wachten hoe seizoen 5 uitpakt.![]()
Ze beginnen volgende maand met het filmen van het volgende seizoen en dat betekent dat de eerste 'casting calls' zijn gedaan:
SPOILER: Casting (major spoiler!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:15 schreef BroesWillems het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ReOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
hey fucker gebruik ook s spoilers want ik bekijk de spoilers bewust niet en nu weet ik nog wat er gaat gebeurenquote:
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:27 schreef Mss het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
dat is toch geen spoilerquote:Op maandag 15 juni 2009 01:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
hey fucker gebruik ook s spoilers want ik bekijk de spoilers bewust niet en nu weet ik nog wat er gaat gebeuren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]wat heeft dat te maken met de duivel uit reaperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |