Waarom zou dat niet kunnen? Lucifer is ooit gevangen gezet en dan is het wel ironisch dat een van de zegels om hem te moeten bevrijden uiteindelijk zijn eerste schepping is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:50 schreef Terpentin07 het volgende:
Damn wat was dat een vette afsluiter.Daar heeft Ruby mij wel goed misleidt.Maar wat ik niet zo snap.Hoe kan een demon een seal zijn? Lilith dus.
Misschien daaromquote:Op Donderdag 07 mei 2009 10:08 schreef Vanhorn het volgende:
When Ruby tells Sam that Lilith was the first human to be turned demon (and therefore the only one that could break the last seal), did anyone else feel she was totally playing him? I get the feeling that Sam is supposed to be the first human to turn demon and therefore break the seal. Hopefully something will stop him from going all the way (because I don't know how you come back from fully turning demon) but I think it's him, not Lilith. My poor boys. Kripke, you'd better fix them!
Liliths dood is naar mijn idee net zo plausibel als het bloedvergieten in de Hel door een rechtschapen mens, of elk van de andere zegels die we dit seizoen hebben gezien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:50 schreef Terpentin07 het volgende:
Damn wat was dat een vette afsluiter.Daar heeft Ruby mij wel goed misleidt.Maar wat ik niet zo snap.Hoe kan een demon een seal zijn? Lilith dus.
"God has left the building"quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:55 schreef Rainesz het volgende:
"God?..God,moved out" zoiets toch...
Denk dat ze Lucifer moeten verslaan,en God moeten bevrijden ofzoiets.![]()
Ik weet het slaat nergens op,maar zoiets verwacht ik wel...
Sam vroeg waarom Ruby hem constant haar demonen bloed gaf!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:00 schreef Richardfun het volgende:
dutch-treat, wat bedoel je met "It was never the blood". Dat heb ik volgens mij gemist. Please explain
Wel we weten nu in ieder geval dat Lucifer degene was die Azazel op pad stuurde om een speciaal kind te zoeken een jaar voordat Azazel in contact komt met Mary Campbell en John Winchester.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:35 schreef Fuguu het volgende:
Hele matige aflevering, de seizoensfinale. Dat hele gedoe met die kerk van 1972 was eigenlijk onnodig.
Mmmm, de Apocalypsquote:En wat is nu het nettoresultaat na aflevering 22?
We hebben nu Castiel, Zachariah, Chuck, Lucifer en er komen ongetwijfeld nog meer karakters bij.quote:2. Geen Ruby, geen Lillith en andere personages meer.
...
Een beetje een makkelijke manier om de serie te ontdoen van veel karakters (complexiteit)
...
De jacht op Yellow eye, de jacht op Lillith, hopelijk niet te veel herhaling in seizoen 5.
SPOILER: CastielOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sluit het nog steeds niet uit; tenslotte is Sam daar waar Lucifer nu is. Maar het kan ook heel goed dat we in het 5e seizoen Dean en Sam (+ anderen) op de vlucht zien om te ontkomen aan de lotsbestemming die respectievelijk de Engelen en de Demonen voor ze in gedachten hebben.quote:Dat het lichaam van Sam bestemd is als lichaam voor Lucifer geloof ik niet meer in.quote:Hoe moet je anders een serie stoppen?
[ Bericht 2% gewijzigd door dutch-treat op 17-05-2009 11:55:50 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
quote:Carry on my wayward son,
For there'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Now don't you cry no more
toevallig heb ik m gisteren gedownload omdat ik hem weer hoorde in deze afleveringquote:Op maandag 18 mei 2009 09:41 schreef BroesWillems het volgende:
En toch vond ik de cliffhanger van seizoen 1 nog steeds het best...
Verder blijft "Carry On Wayward Son" van Kansas een vette plaat.
[..]
Dit was het laatste wat ik erover gelezen heb:quote:Op zondag 17 mei 2009 14:40 schreef Frankii het volgende:
Erg goeie afsluiter van het seizoen als je het mij vraagt. Ik kijk uit naar het volgendeAankomend seizoen is 100% zeker de laatste?
Dat nummer geeft me echt het supernatural gevoel als ik 'm luister.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:41 schreef BroesWillems het volgende:
En toch vond ik de cliffhanger van seizoen 1 nog steeds het best...
Verder blijft "Carry On Wayward Son" van Kansas een vette plaat.
[..]
Ze hadden dat nummer al 3 x eerder gebruikt. Het zit telkens in een aflevering aan het einde van elk seizoenquote:Op maandag 18 mei 2009 16:45 schreef Chuphinh het volgende:
Ze hebben dat nummer al vaker gebruikt. Maar het klopt inderdaad wel. Dat nummer ís gewoon supernatural.
Eens! Hoe zeer ik ook van deze serie hou, ik denk dat dit vijfde seizoen een geweldig seizoen wordt om alles af te ronden, maar daarna kan het alleen maar 'downhill' gaanquote:Op maandag 18 mei 2009 19:45 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik hoop eigenlijk wel dat het laatste seizoen het laatste is. Op een gegeven moment is de koek op en je kunt het verhaal niet steeds groter maken.
Nog één seizoen om alles af te sluiten. Ik kijk er naar uit.
Ja 3x eerder plus de meest recente is totaal 4 x (dus 1x per seizoen), maar het heeft wel in een groot aantal promos ed gezeten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:56 schreef Tim86 het volgende:
nr is wel vaker dan 3x gebruikt volgens mij...alleen in s1 al..
Gewoon downloaden zal het antwoord van 95% hier zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:02 schreef neo2000 het volgende:
Zonder het topic te lezen vanwege mogelijk spoilers (ik volg het op TV); hoe kijken jullie deze afleveringen..? Leven jullie in de states, of hebben jullie dvd boxen over laten komen, of gewoon de afleveringen gedownload? (zag op usenet seizoen 4 voorbij komen..)
Denk dat de meeste het indd downloaden!quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:02 schreef neo2000 het volgende:
Zonder het topic te lezen vanwege mogelijk spoilers (ik volg het op TV); hoe kijken jullie deze afleveringen..? Leven jullie in de states, of hebben jullie dvd boxen over laten komen, of gewoon de afleveringen gedownload? (zag op usenet seizoen 4 voorbij komen..)
HD kwaliteit is top!quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:12 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Denk dat de meeste het indd downloaden!
Is het makkelijkste...
Ik zelf download ze ook,en dan vooral de HD 720p versies!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |