SPOILER: OMFGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 3 clips:SPOILER: ReOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Theorie/SpeculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end![]()
Intens allemaal! Aan de ene kant kijk ik nu erg uit naar de finale, aan de andere kant vind ik het wel heel jammer dat we straks weer een paar maanden zonder Supernatural zitten.
Die theorie hierboven lijkt me overigens erg plausibel.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.![]()
Ik vond het een zeer matige aflevering... weinig spanning en ging erg traag allemaal, hoop dat de finale iets meer actie bevat...![]()
oh dat vond ik helemaal niet, dat het traag was. Ik vond het tempo eigenlijk wel prima. De hallucinaties van Sam had ik op een gegeven moment wel gezienquote:Op maandag 11 mei 2009 08:50 schreef BroesWillems het volgende:
Ik vond het een zeer matige aflevering... weinig spanning en ging erg traag allemaal, hoop dat de finale iets meer actie bevat...
en ik vond de laatste scene wel enigszins tenenkrommend, maar verder een prima aflevering eigenlijk!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?![]()
Dat is denk ik juist het punt. Dean begint steeds meer op zn pa te lijken qua gedrag, dat is precies hoe zijn vader reageerde in flashbacks van Sam's gedachten in eerdere seizoenen. Het "je kunt 't niet aan", "je bent niet sterk genoeg" geneuzel, terwijl Sam juist de sterkste van de twee is denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:33 schreef sbientje het volgende:
[..]
oh dat vond ik helemaal niet, dat het traag was. Ik vond het tempo eigenlijk wel prima. De hallucinaties van Sam had ik op een gegeven moment wel gezienen ik vond de laatste scene wel enigszins tenenkrommend, maar verder een prima aflevering eigenlijk!
Ik vond het een erg sterke aflevering. Vooral als voorloper voor een seizoensfinale. Ze hebben ontzettend veel dingen 'opengehaald' nu, waardoor de finale denk ik 1 groot action-packed spektakel wordt, Supernatural kennende.![]()
Godsamme, de cliffhanger dit jaar is nog erger dan die van seizoen 3. En nu het lange wachten...
Hij was wel erg tof
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Goeie finale, zaten een paar toffe twists in die ik niet zag aankomen![]()
Als volgend seizoen idd het laatste seizoen van de serie is gaat ie ongetwijfeld mooi worden.
Grappig dat het einde exact hetzelfde was als bij Lost.![]()
Geweldig einde!
Dat het uiteindelijk zou gebeuren had ik wel verwacht maar hoe de engelen ermee omgaan. Wel logisch maar nu zitten de winchesters in de problemen. Iedereen wil hun dood eigenlijk![]()
En dan het einde, net als Lost maar dan nog erger imo.
Dan moeten we nog vet lang wachten![]()
![]()
Godsgloeiende cliffhanger^@#&^@#*&(@#%$@!*@&*&@#*&%$@ Aardige na-aperij van Lost. Ook al is het geen na-aperij
Ik weet niet welke cliffhanger ik kutter vind. Deze of die van Lost. Let wel: met kut bedoel ik eigenlijk super gaaf![]()
Even heerlijk zomer vieren, en dan loos in seizoen 5![]()
![]()
![]()
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Geweldige Seasons Finale!
Vind persoonlijk de cliffhanger niet eens zo heel erg.
ben wel benieuwd hoe ze Lucifer terug in het doosje doen.Tough Times Never Last, But Tough People Do!![]()
Heerlijk hoe zij Sam (en ons) heeft bespeeld
Ik ben echt benieuwd hoe het volgende seizoen zal zijn.
Daar bij supernatural weten ze wel hoe ze cliffhangers moeten schrijven. Vorig seizoen was dat met dean in hell en nu lucifer himself hehe.![]()
....HE'S COMING![]()
Heerlijke finale, met onverwachte wendingen en dan zo'n cliffhanger.. damn
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning![]()
Geweldige aflevering, goed einde. Dat Ruby dubbelspel speelde had ik wel verwacht, van de angels not so much. Errug vervelend om nu maanden te moeten wachten, again.~Cheer up, the worst is yet to come.~![]()
Uiteindelijk bleek het verschil tussen goed en kwaad niet zwart/wit te zijn. Dat wisten we natuurlijk al, want het is een thema dat als een rode draad door de serie loopt. Maar in deze verhaallijn hebben ze dit weten op te blazen tot epische proporties. Erg tof.
Uiteindelijk ook een erg briljante beslissing om Sam en Dean allebei een andere weg te laten bewandelen naar hetzelfde doel. En allebei blijken ze niet meer dan handpoppen te zijn geweest voor een groter plan.
Ik heb het gevoel dat er het komende seizoen twee hele pissige hunters rondlopen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.![]()
Ik ben ook benieuwd of God het komende seizoen nog in het verhaal komt. Of dat God uiteindelijk niets meer blijkt te zijn dan de eerste engel en dat ze in feite ook niet weten wie alles geschapen heeft.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.![]()
Damn wat was dat een vette afsluiter.Daar heeft Ruby mij wel goed misleidt.Maar wat ik niet zo snap.Hoe kan een demon een seal zijn? Lilith dus.![]()
Denk dat God niet is,of iig een chicken!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:34 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik ben ook benieuwd of God het komende seizoen nog in het verhaal komt. Of dat God uiteindelijk niets meer blijkt te zijn dan de eerste engel en dat ze in feite ook niet weten wie alles geschapen heeft.
want wat zei die ene angel ook alweer?
"God?..God,moved out" zoiets toch...
Denk dat ze Lucifer moeten verslaan,en God moeten bevrijden ofzoiets.![]()
Ik weet het slaat nergens op,maar zoiets verwacht ik wel...Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |