abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:04:18 #126
251119 Rainesz
flets outz
pi_68773068
ben benieuwd,ben na een tip van een kameraad deze serie gaan kijken en vorige week in me vakantie 3 seizoenen ingehaald...
Serie tot so far is geweldig iig!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:33:14 #127
41127 Richardfun
Redemption
pi_68807632
Wederom een erg toffe ep, maar ik dacht dat het deze week al de finale was. Klein beetje een let-down dus voor me
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:21:23 #128
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_68838494
Wat een prachtige, maar hartverscheurende aflevering. Sam die werkelijk niet meer zonder demonenbloed lijkt te kunnen en Dean die (precies, bijna letterlijk zelfs, als John) in zijn machteloosheid alle verkeerde dingen zegt; de Apocalyps is bijna onvermijdelijk

Promo voor de finale:

SPOILER: OMFG
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 3 clips:

SPOILER: Re
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Theorie/Speculatie
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  zondag 10 mei 2009 @ 12:05:47 #129
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_68866924
Intens allemaal! Aan de ene kant kijk ik nu erg uit naar de finale, aan de andere kant vind ik het wel heel jammer dat we straks weer een paar maanden zonder Supernatural zitten.
Die theorie hierboven lijkt me overigens erg plausibel.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_68894740
Ik vond het een zeer matige aflevering... weinig spanning en ging erg traag allemaal, hoop dat de finale iets meer actie bevat...
pi_68895627
quote:
Op maandag 11 mei 2009 08:50 schreef BroesWillems het volgende:
Ik vond het een zeer matige aflevering... weinig spanning en ging erg traag allemaal, hoop dat de finale iets meer actie bevat...
oh dat vond ik helemaal niet, dat het traag was. Ik vond het tempo eigenlijk wel prima. De hallucinaties van Sam had ik op een gegeven moment wel gezien en ik vond de laatste scene wel enigszins tenenkrommend, maar verder een prima aflevering eigenlijk!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_68922582
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:33 schreef sbientje het volgende:

[..]

oh dat vond ik helemaal niet, dat het traag was. Ik vond het tempo eigenlijk wel prima. De hallucinaties van Sam had ik op een gegeven moment wel gezien en ik vond de laatste scene wel enigszins tenenkrommend, maar verder een prima aflevering eigenlijk!
Dat is denk ik juist het punt. Dean begint steeds meer op zn pa te lijken qua gedrag, dat is precies hoe zijn vader reageerde in flashbacks van Sam's gedachten in eerdere seizoenen. Het "je kunt 't niet aan", "je bent niet sterk genoeg" geneuzel, terwijl Sam juist de sterkste van de twee is denk ik.

Ik vond het een erg sterke aflevering. Vooral als voorloper voor een seizoensfinale. Ze hebben ontzettend veel dingen 'opengehaald' nu, waardoor de finale denk ik 1 groot action-packed spektakel wordt, Supernatural kennende.
pi_69044125
Wow wat een superaflevering vooral het einde kan niet wachten op het volgende seizoen echt top
  vrijdag 15 mei 2009 @ 08:38:14 #134
41127 Richardfun
Redemption
pi_69045128
Godsamme, de cliffhanger dit jaar is nog erger dan die van seizoen 3. En nu het lange wachten...

Hij was wel erg tof
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_69055657
Goeie finale, zaten een paar toffe twists in die ik niet zag aankomen

Als volgend seizoen idd het laatste seizoen van de serie is gaat ie ongetwijfeld mooi worden.

Grappig dat het einde exact hetzelfde was als bij Lost.
pi_69058866
AARGGGHH MAJOR CLIFFHANGER!! bah bah bah!!
pi_69061430
Cliffhanger

Finale
Heb genoten mja helaas moeten we ee ntijd wachten voor het nieuwe seizoen
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:45:53 #138
210599 bziel
webdesigner
pi_69061460
Geweldig einde!
Dat het uiteindelijk zou gebeuren had ik wel verwacht maar hoe de engelen ermee omgaan. Wel logisch maar nu zitten de winchesters in de problemen. Iedereen wil hun dood eigenlijk

En dan het einde, net als Lost maar dan nog erger imo.
Dan moeten we nog vet lang wachten
pi_69072785
Godsgloeiende cliffhanger^@#&^@#*&(@#%$@!*&#@&*&@#*&%$@ Aardige na-aperij van Lost. Ook al is het geen na-aperij

Ik weet niet welke cliffhanger ik kutter vind. Deze of die van Lost. Let wel: met kut bedoel ik eigenlijk super gaaf

Even heerlijk zomer vieren, en dan loos in seizoen 5
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:08:42 #140
133369 Jivis
Critikut
pi_69073823
Wel toffe finale. Aardig frustrerend einde .
Amen.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 00:10:52 #141
251119 Rainesz
flets outz
pi_69076048
Geweldige Seasons Finale!

Vind persoonlijk de cliffhanger niet eens zo heel erg.
ben wel benieuwd hoe ze Lucifer terug in het doosje doen.
pi_69076372
Ben beniewd of we lucifer wel te zien krijgen. En zo ja, hoe hij er dan uit zal zien.
pi_69076439
Heerlijk hoe zij Sam (en ons) heeft bespeeld
Ik ben echt benieuwd hoe het volgende seizoen zal zijn.

Daar bij supernatural weten ze wel hoe ze cliffhangers moeten schrijven. Vorig seizoen was dat met dean in hell en nu lucifer himself hehe.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 01:12:12 #144
107005 Saviola
CM Legend
pi_69077667
....HE'S COMING

Heerlijke finale, met onverwachte wendingen en dan zo'n cliffhanger.. damn
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_69078055
Omfg! Ben gewoon sprakeloos er van..
  zaterdag 16 mei 2009 @ 02:15:25 #146
19242 yavanna
Results may vary.
pi_69078532
Geweldige aflevering, goed einde. Dat Ruby dubbelspel speelde had ik wel verwacht, van de angels not so much. Errug vervelend om nu maanden te moeten wachten, again.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zaterdag 16 mei 2009 @ 11:33:41 #147
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_69082211
Uiteindelijk bleek het verschil tussen goed en kwaad niet zwart/wit te zijn. Dat wisten we natuurlijk al, want het is een thema dat als een rode draad door de serie loopt. Maar in deze verhaallijn hebben ze dit weten op te blazen tot epische proporties. Erg tof.
Uiteindelijk ook een erg briljante beslissing om Sam en Dean allebei een andere weg te laten bewandelen naar hetzelfde doel. En allebei blijken ze niet meer dan handpoppen te zijn geweest voor een groter plan.

Ik heb het gevoel dat er het komende seizoen twee hele pissige hunters rondlopen.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 11:34:49 #148
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_69082242
Ik ben ook benieuwd of God het komende seizoen nog in het verhaal komt. Of dat God uiteindelijk niets meer blijkt te zijn dan de eerste engel en dat ze in feite ook niet weten wie alles geschapen heeft.
pi_69084208
Damn wat was dat een vette afsluiter.Daar heeft Ruby mij wel goed misleidt.Maar wat ik niet zo snap.Hoe kan een demon een seal zijn? Lilith dus.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:55:19 #150
251119 Rainesz
flets outz
pi_69084337
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 11:34 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik ben ook benieuwd of God het komende seizoen nog in het verhaal komt. Of dat God uiteindelijk niets meer blijkt te zijn dan de eerste engel en dat ze in feite ook niet weten wie alles geschapen heeft.
Denk dat God niet is,of iig een chicken!
want wat zei die ene angel ook alweer?

"God?..God,moved out" zoiets toch...
Denk dat ze Lucifer moeten verslaan,en God moeten bevrijden ofzoiets.

Ik weet het slaat nergens op,maar zoiets verwacht ik wel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')