abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 april 2009 @ 23:19:01 #85
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_67848283
Ik was even een weekje op vakantie, dus net pas de aflevering gezien. Ik kan er kort over zijn: geweldig!

En nu dus weer wachten.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_67849280
Altijd lastig
pi_67852851
23 april pas weer?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_67873974
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:35 schreef Spatzmann het volgende:
bah vorige week begonnen met deze gweldige serie. Net 4x18 gezien . Met een griepje thuis zitten kan dus zo z'n voordelen hebben hehehhe. Nu moet ik dus gewoon zoals de rest wachten op nieuwe afleveringen.
In een week bijna 4 seizoenen? Netjes hoor
pi_67879867
ik heb er iets vn 2 gedaan in een weekje.. en dat was al best veeleisend
nu maar weer wachten
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_67889716
Geen supernatural vandaag
pi_67916359
kuttetjes ik al helemaal aan verheugen en piemel
<hr>
  zaterdag 11 april 2009 @ 10:28:28 #92
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_67918788
Als zeer schrale troost alvast de promo voor de volgende ep:

En wat informatie over de ep daarna:
SPOILER: SPN 4x20 - beschrijving + hq foto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_67938537
Ziet er weer gaaf uit

Vandaag de eerste 5 afleveringen van seizoen 1 weer gekeken, om anderen hooked te krijgen
Aids.
  zaterdag 18 april 2009 @ 09:43:21 #94
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_68133735
^ Aangezien "Scarecrow" (het boek van Chuck Shurley) nogal vaak in beeld kwam tijdens TMatoTB, heb ik die nog maar eens gekeken van de week. "Sacrifice one for the sake many" blijft een interessant dilemma

Er zijn (met dank aan BuddyTV) weer wat clips vrijgegeven voor 4x19 (spoilers natuurlijk):

SPOILER: kleine reactie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A journey to the end
pi_68338572
Vette ep hoor!
pi_68339816
Leuke aflevering, helaas had ik al een spoiler gelezen 2 weken terug ergens en wist dat die gast niet hun broer was..
pi_68342472
De titel van de aflevering was al aardig een hint.
pi_68342948
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:12 schreef LordHypnos het volgende:
Omdat? Jumping the shark is een uitdrukking voor een tv-show om te omschrijven dat de show over z'n hoogtepunt heen is, en er belachelijke dingen bedacht worden om nog maar weer iets verder te gaan dan de show tot dat punt.

Het tegenovergestelde is waar bij Supernatural
pi_68343058
SPOILER
pi_68343625
Was wel okay deze aflevering.Maar ligt het aan mij of wordt Supernatural steeds bloederiger? Niet dat het mij stoort maar de gore neemt wel toe.
pi_68352830
Hmm deze vond ik wat minder, en idd beetje veel gore.
pi_68354843
Die broer was wel echt hun broer, maar allang dood

Supernatural is echt de shit mensen. Geweldig dit.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_68354960
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Die broer was wel echt hun broer, maar allang dood

Supernatural is echt de shit mensen. Geweldig dit.
Zeker weten.Vele mensen vreesden al dat de broer als vaste personage zou komen en hij is bij de introductie al dood.Leuke twist.
pi_68363276
allemaal leuk en aardig, maar het blijft maar een filler ep. Deze had net zo goed in vorige seizoenen ge-aried kunnen worden.
pi_68363413
Ik vond het ronduit saai. Heb voor het eerst delen vooruit zitten spoelen
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:42:47 #106
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_68363979
Nou, ik vond het echt niet saai. Toffe ep wat mij betreft. leuke twist met die broer.
pi_68365398
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:09 schreef athlonkmf het volgende:
allemaal leuk en aardig, maar het blijft maar een filler ep. Deze had net zo goed in vorige seizoenen ge-aried kunnen worden.
Praat geen onzin met je filler. Het is toch weer ff een gaaf stukje uitdieping van de Winchester karakters.
pi_68365707
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:51 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Praat geen onzin met je filler. Het is toch weer ff een gaaf stukje uitdieping van de Winchester karakters.
Enige minpunt vond ik dat dit totaal niet bij het karakter van die pa aansloot met die verjaardagen waar hij bij hem ineens WEL bij was enzo, maar terwijl ik dit typ realiseer ik me dat deel waarschijnlijk gewoon gelogen was door die goul
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:21:21 #109
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_68366010
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:12 schreef LordHypnos het volgende:
Plus het feit dat ze in Cousin Oliver's Diner zaten Dat was nog eens een extra hint van Kripke & Co. dat ze echt niet van plan waren dit karakter langer dan nodig in de serie te houden.
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 18:04 schreef Terpentin07 het volgende:
Was wel okay deze aflevering.Maar ligt het aan mij of wordt Supernatural steeds bloederiger? Niet dat het mij stoort maar de gore neemt wel toe.
Ik heb toevallig (of niet zo toevallig ) de afgelopen twee weken weer wat afleveringen van seizoen 1 en 2 zitten kijken, maar daar komen toch ook wel heel wat 'gore' voorbij.
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:09 schreef athlonkmf het volgende:
En wat dan nog? Hoewel de meesten het hele Apocalyps verhaal en de 'Angels vs. Demons' geweldig vinden, zijn er ook nog steeds zeer veel mensen die genieten van af en toe een 'Monster of the Week' aflevering.

En zoals wolfrolf al zei, het was een goede verdieping van de karakters. Dean die in eerste instantie zwaar 'pissed' is over John en hoe deze Adam blijkbaar wel een "normaal" leven gunde, maar toch in de loop van de aflevering meer en meer inziet waarom John die beslissing genomen heeft en zelfs zover gaat dat hij Sam probeert tegen te houden als die Adam het vak wil leren.

Bovendien was de parallel tussen de 'ghouls' en Sam ook erg interessant; hun queeste om wraak te nemen op degene (John) die hun ouderfiguur vermoordde maakte hen pas echt kwaadaardig, net zoals Sam zijn queeste om wraak te nemen op degene (Lilith) die zijn ouderfiguur (Dean) naar de hel stuurde hem pas echt tot actie dwong en hem de realiteit uit het oog laat verliezen.

Vergeet ook niet de opmerking van de 'ghouls' "You are what you eat" en het feit dat we wel zeer duidelijk te zien kregen hoeveel bloed Sam verloor (dat moet toch weer aangevuld worden); volgens mij toch ook een heldere verwijzing naar het grotere verhaal.
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:08 schreef Tim86 het volgende:
Enige minpunt vond ik dat dit totaal niet bij het karakter van die pa aansloot met die verjaardagen waar hij bij hem ineens WEL bij was enzo, maar terwijl ik dit typ realiseer ik me dat deel waarschijnlijk gewoon gelogen was door die goul
Juist wel. Blijkbaar besefte hij (te laat) dat hij het leven van Dean en Sam al goed verknoeid had door ze mee te sleuren in zijn zoektocht naar de YED, maar bij Adam (die hij pas leerde kennen toen 'ie 12 was) kreeg hij een kans om het "goed" te doen. Hoewel John niet eens in de aflevering zat, was hij er toch een groot onderdeel van.

Promo 4x20 (SPOILERS!)

[ Bericht 6% gewijzigd door dutch-treat op 25-04-2009 14:34:08 ]
A journey to the end
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:02:23 #110
101884 PeRi
Allons-y!
pi_68369308
Nieuwe aflevering weer zag ik, eindelijk! Vanavond of morgen eens lekker genieten weer .
Whatever I want.
pi_68377295
ik heb net even gekeken... vond het wel redelijk vermakelijk.. ben niet heel erg enthousiast deze week
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 26 april 2009 @ 20:58:09 #112
101884 PeRi
Allons-y!
pi_68404197
Ik vond het wel een mooie aflevering, alleen zo voorspelbaar dat ghouls Adam al gepakt hadden en ze wraak wilden, al ging het na de attack op Sam ineens heel erg hard met de aflevering terwijl het juist zo mooi werd opgebouwd. Ik wijt het maar aan de 40 minuten die ze maar hebben. Maar ik vind het toch bijna jammer dat Adam maar 1 episode mee gaat.

Zo mooi hoe ze het met zn drieën eigenlijk misschien wel zouden redden. Sam die zoveel weg heeft van Adam, doet weer aan John denken die Sam eigenlijk ook enigszins buiten alles probeerde te houden wat hem dan bij Adam wel lukte en Dean die het ook zo mooi inzag, Dean die steeds meer op John gaat lijken. Prachtig. I love this show! Het wordt steeds beter en beter en ik kan echt weer niet wachten op de volgende ep.
Whatever I want.
  maandag 27 april 2009 @ 18:00:37 #113
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_68430358
CW heeft hun officiële beschrijving voor de finale van seizoen 4 vrijgegeven:
SPOILER: SPN 4x22
Het is zo jammer dat het daarna weer vier maanden wachten wordt
A journey to the end
pi_68492540
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:00 schreef dutch-treat het volgende:
CW heeft hun officiële beschrijving voor de finale van seizoen 4 vrijgegeven:
SPOILER: SPN 4x22
Het is zo jammer dat het daarna weer vier maanden wachten wordt
idd ... ik haat wachten (of gewoon weer alle seizoenen herbekijken)
SPOILER
  vrijdag 1 mei 2009 @ 10:27:12 #115
41127 Richardfun
Redemption
pi_68551494
Holy...fucking...shit!

De ep was zeker tof, dat staat buiten kijf, maar wat dit betekent voor het einde van het seizoen is helemaal vet!

Oh, pointer voor de mensen die compleet spoilervrij willen zijn. Ik ben dat normaal ook, maar bij de gewone xvid release van vandaag (van qfm of zo dacht ik) zit een preview van ongeveer 30sec aan het einde v/d ep. Bizar goede preview, en ik ben blij hem gezien te hebben. Maar als je dus echt niks wilt weten, you have been warned!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:02:31 #116
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_68552292
Pfff....

Dit is zeker geen filler ep, dus al die zeurders zijn nu ook weer tevreden. Kippenvel-moment:
SPOILER
En inderdaad, preview aan het eind.
pi_68557385
Dat einde Waar gaat dit heen??!

Wel matig dat ze blijkbaar het nodig vonden een extra reclameblok door deze aflevering heen te gooien, gezien de lengte van krap 38 minuten
pi_68560864
Sam die verslaafd is aan bloed
Ook toen hij dat bloed zoog voor Dean die kop met die aders was echt creepy! en dan dat einde! wow...

En Castiel/Jimmy was ook geweldig. Heel goed geacteerd van die gast!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:11:18 #119
108096 Ogala
Halo 2
pi_68563104
Evil Sammy!!
pi_68574157
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:05 schreef Jnk18 het volgende:
Sam die verslaafd is aan bloed
Ook toen hij dat bloed zoog voor Dean die kop met die aders was echt creepy! en dan dat einde! wow...
Dat zag er inderdaad scary uit Sam de junk.

De preview was vét. Can't wait!!
pi_68578115
Tering! Die preview van volgende week, vette shit. Supernatural is toch echt wel de vetste serie out there
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:29:25 #122
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_68589790
Wow!

Dit was nu al de tweede keer dat iemand iets wil vertellen en wordt tegengehouden door Hogere Machten; eerst de Profeet Chuck die 'iets' ziet maar dit niet mag vertellen en nu Cas die voordat hij wat kan zeggen uit zijn 'vessel' wordt gesleurd en blijkbaar flink de les wordt gelezen - ik geloof dat zijn opmerking "I serve Heaven, I don't serve Man. And I certainly don't serve you." meer bedoeld was om anderen op een dwaalspoor te brengen; hij had al twijfels en deze zijn nu waarschijnlijk alleen maar groter geworden.

Anna's rol wordt ook steeds interessanter. En wat is er met Ruby? - waarom reageert zij (doelbewust!?) niet op Sam zijn telefoontjes? Ik hoop dat Dean en Bobby op tijd hebben ingegrepen om Sam nog te redden van z'n verslaving.
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 10:27 schreef Richardfun het volgende:
...maar wat dit betekent voor het einde van het seizoen is helemaal vet!
I fear one Hell of a cliffhanger
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:05 schreef SoltaiiCon het volgende:
Tering! Die preview van volgende week, vette shit.
De preview is niet alleen voor volgende week, maar er zitten ook al stukken in van 4x22. Deze 2 promoclips zijn alleen voor 4x21:
SPOILER: omg
SPN 4x21 promo 1 (SPOILERS)

SPOILER: En hier zijn 3 promopics (lq) voor 4x22 (source: BuddyTV)

[ Bericht 0% gewijzigd door dutch-treat op 02-05-2009 14:36:41 ]
A journey to the end
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:54:37 #123
133369 Jivis
Critikut
pi_68606055
Ik vind dit misschien wel het beste seizoen tot nu toe. Een interessante plotlijn, leuke wendingen en toffe nieuwe personages. Ik vind Castiel echt een held, die mag blijven. Supernatural .
Amen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:49:05 #124
164755 Mss
kutHOEr
pi_68697631
Wat een GAVE ep
Aids.
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:16:58 #125
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_68747319
Clip van 2 minuten uit de aflevering van morgen (spoilers natuurlijk):

A journey to the end
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:04:18 #126
251119 Rainesz
flets outz
pi_68773068
ben benieuwd,ben na een tip van een kameraad deze serie gaan kijken en vorige week in me vakantie 3 seizoenen ingehaald...
Serie tot so far is geweldig iig!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')