In een week bijna 4 seizoenen? Netjes hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 14:35 schreef Spatzmann het volgende:
bah vorige week begonnen met deze gweldige serie. Net 4x18 gezien. Met een griepje thuis zitten kan dus zo z'n voordelen hebben hehehhe. Nu moet ik dus gewoon zoals de rest wachten op nieuwe afleveringen.
SPOILER: SPN 4x20 - beschrijving + hq foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
SPOILER: kleine reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
Omdat? Jumping the shark is een uitdrukking voor een tv-show om te omschrijven dat de show over z'n hoogtepunt heen is, en er belachelijke dingen bedacht worden om nog maar weer iets verder te gaan dan de show tot dat punt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:12 schreef LordHypnos het volgende:
De titel van de aflevering was al aardig een hint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker weten.Vele mensen vreesden al dat de broer als vaste personage zou komen en hij is bij de introductie al dood.Leuke twist.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:15 schreef wolfrolf het volgende:Die broer was wel echt hun broer, maar allang dood
Supernatural is echt de shit mensen. Geweldig dit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Praat geen onzin met je filler. Het is toch weer ff een gaaf stukje uitdieping van de Winchester karakters.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:09 schreef athlonkmf het volgende:
allemaal leuk en aardig, maar het blijft maar een filler ep. Deze had net zo goed in vorige seizoenen ge-aried kunnen worden.
Enige minpunt vond ik dat dit totaal niet bij het karakter van die pa aansloot met die verjaardagen waar hij bij hem ineens WEL bij was enzo, maar terwijl ik dit typ realiseer ik me dat deel waarschijnlijk gewoon gelogen was door die goulquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Praat geen onzin met je filler. Het is toch weer ff een gaaf stukje uitdieping van de Winchester karakters.
Plus het feit dat ze in Cousin Oliver's Diner zatenquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:12 schreef LordHypnos het volgende:
De titel van de aflevering was al aardig een hint.
Ik heb toevallig (of niet zo toevalligquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:04 schreef Terpentin07 het volgende:
Was wel okay deze aflevering.Maar ligt het aan mij of wordt Supernatural steeds bloederiger? Niet dat het mij stoort maar de gore neemt wel toe.
En wat dan nog? Hoewel de meesten het hele Apocalyps verhaal en de 'Angels vs. Demons' geweldig vinden, zijn er ook nog steeds zeer veel mensen die genieten van af en toe een 'Monster of the Week' aflevering.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:09 schreef athlonkmf het volgende:
allemaal leuk en aardig, maar het blijft maar een filler ep. Deze had net zo goed in vorige seizoenen ge-aried kunnen worden.
Juist wel. Blijkbaar besefte hij (te laat) dat hij het leven van Dean en Sam al goed verknoeid had door ze mee te sleuren in zijn zoektocht naar de YED, maar bij Adam (die hij pas leerde kennen toen 'ie 12 was) kreeg hij een kans om het "goed" te doen. Hoewel John niet eens in de aflevering zat, was hij er toch een groot onderdeel van.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:08 schreef Tim86 het volgende:
Enige minpunt vond ik dat dit totaal niet bij het karakter van die pa aansloot met die verjaardagen waar hij bij hem ineens WEL bij was enzo, maar terwijl ik dit typ realiseer ik me dat deel waarschijnlijk gewoon gelogen was door die goul
SPOILER: SPN 4x22Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is zo jammer dat het daarna weer vier maanden wachten wordt
Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
quote:Op maandag 27 april 2009 18:00 schreef dutch-treat het volgende:
CW heeft hun officiële beschrijving voor de finale van seizoen 4 vrijgegeven:idd ... ik haat wachten (of gewoon weer alle seizoenen herbekijken)SPOILER: SPN 4x22Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is zo jammer dat het daarna weer vier maanden wachten wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En inderdaad, preview aan het eind.
Dat zag er inderdaad scary uitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:05 schreef Jnk18 het volgende:
Sam die verslaafd is aan bloed
Ook toen hij dat bloed zoog voor Dean die kop met die aders was echt creepy! en dan dat einde! wow...
I fear one Hell of a cliffhangerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:27 schreef Richardfun het volgende:
...maar wat dit betekent voor het einde van het seizoen is helemaal vet!
De preview is niet alleen voor volgende week, maar er zitten ook al stukken in van 4x22. Deze 2 promoclips zijn alleen voor 4x21:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:05 schreef SoltaiiCon het volgende:
Tering! Die preview van volgende week, vette shit.
SPOILER: omgOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPN 4x21 promo 1 (SPOILERS)SPOILER: En hier zijn 3 promopics (lq) voor 4x22 (source: BuddyTV)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door dutch-treat op 02-05-2009 14:36:41 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |