Precies, maar dan heb je ook wat meer rust in jequote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo
Wanneer ik uitwonend zou zij, zou ik vaker vrienden uitnodigen denk ik
Een vriendin van me is 100% Braziliaansquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:19 schreef Belsezar het volgende:
Zo, even mijn collega's verward met een telefoontje naar mijn vader in het braziliaans
Ze snappen er de ballen van hehe
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:19 schreef Belsezar het volgende:
Zo, even mijn collega's verward met een telefoontje naar mijn vader in het braziliaans
Dan doe je echt iets verkeerd. Ik leer óveral nieuwe mensen kennen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:19 schreef KudFokker het volgende:
Met het uitgaan is serieus de enige plek waar ik nieuwe mensen leer kennen
Op me werk ben ik serieus de aller jongste...
Dat nieuwe liedje van Milow (You dont know) is best leuk
Zeg maar tegen haar: Tu e uma gatinha, gostosaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een vriendin van me is 100% Braziliaans
Altijd leuk, talen kennen en mensen voor de gek houden ermeequote:
hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:19 schreef Belsezar het volgende:
goede morgenquote:
neuh over 10 minuutjes gaan wequote:
vast wel actie ondernomenquote:
jaajaa komt wel ik ga vandaag regelen heb er helemaal zin inquote:
Vertaal machine: Good looking you and, a gostosa onequote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeg maar tegen haar: Tu e uma gatinha, gostosa
[..]
Altijd leuk, talen kennen en mensen voor de gek houden ermee
Lol waarom krijgt ik allemaal 'Not Suited For Work' stuff te zien wanneer ik Gostosa zoekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vertaal machine: Good looking you and, a gostosa one??
"lekker ding" dusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vertaal machine: Good looking you and, a gostosa one??
Zolang er niet in de vreemde taal geroddeld wordt, kun je dat prima doen inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:25 schreef Belsezar het volgende:
Altijd leuk, talen kennen en mensen voor de gek houden ermee
Dan is "komt wel" de verkeerde instellingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaajaa komt wel ik ga vandaag regelen heb er helemaal zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |