Precies, maar dan heb je ook wat meer rust in jequote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo
Wanneer ik uitwonend zou zij, zou ik vaker vrienden uitnodigen denk ik
Een vriendin van me is 100% Braziliaansquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:19 schreef Belsezar het volgende:
Zo, even mijn collega's verward met een telefoontje naar mijn vader in het braziliaans
Ze snappen er de ballen van hehe
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:19 schreef Belsezar het volgende:
Zo, even mijn collega's verward met een telefoontje naar mijn vader in het braziliaans
Dan doe je echt iets verkeerd. Ik leer óveral nieuwe mensen kennen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:19 schreef KudFokker het volgende:
Met het uitgaan is serieus de enige plek waar ik nieuwe mensen leer kennen
Op me werk ben ik serieus de aller jongste...
Dat nieuwe liedje van Milow (You dont know) is best leuk
Zeg maar tegen haar: Tu e uma gatinha, gostosaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een vriendin van me is 100% Braziliaans
Altijd leuk, talen kennen en mensen voor de gek houden ermeequote:
hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:19 schreef Belsezar het volgende:
goede morgenquote:
neuh over 10 minuutjes gaan wequote:
vast wel actie ondernomenquote:
jaajaa komt wel ik ga vandaag regelen heb er helemaal zin inquote:
Vertaal machine: Good looking you and, a gostosa onequote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeg maar tegen haar: Tu e uma gatinha, gostosa
[..]
Altijd leuk, talen kennen en mensen voor de gek houden ermee
Lol waarom krijgt ik allemaal 'Not Suited For Work' stuff te zien wanneer ik Gostosa zoekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vertaal machine: Good looking you and, a gostosa one??
"lekker ding" dusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zolang er niet in de vreemde taal geroddeld wordt, kun je dat prima doen inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:25 schreef Belsezar het volgende:
Altijd leuk, talen kennen en mensen voor de gek houden ermee
Dan is "komt wel" de verkeerde instellingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaajaa komt wel ik ga vandaag regelen heb er helemaal zin in
Roflquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Neuh, ging over mij ophalen vanmiddag van werkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zolang er niet in de vreemde taal geroddeld wordt, kun je dat prima doen inderdaad.
Ik heb heel lang een collega gehad die hele dag Turks aan het ouwehoeren was aan de telefoon, waarbij ik ook voelde dat het soms over collega's ging. Dat is jammer..
Jaa idd dat vind ik ook zo irri en dan steeds kijken en lachen.... meestal zeg ik er gwn wat van, ik vind dat heel onbeschoft om te doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:35 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
vreemde talen in openbaar:(
kan ik niet tegen als 2 mensen een andere taal naast Nederlands/Engels gaan praten en dan jou soms aan kijken bahen gaan lachen of zo heeul irritant!
Oow ik bedoelde ook niet dat jij dat deed hoor, daar zie ik je ook niet voor aanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, ging over mij ophalen vanmiddag van werk
Kan beidequote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:33 schreef KudFokker het volgende:
en schrijf je het trouwens niet als Tue uma gatinha, gostosa?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:37 schreef KudFokker het volgende:
Hahaha een keer op de middelbare school waren we naar Parijs toe.
En een klasgenootje van me vond het grappig om naar zo'n levend standbeeld te lopend, gebarend naar je klokje (om te vragen hoe laat het was) terwijl hij zei "Je moeder is een hoer"
Die standbeeld gast antwoorde daarop: Het is half 2 ! "
Hij was gewoon Nederlands!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:40 schreef KudFokker het volgende:
Iemand trek in een ijsje trouwens?!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:19 schreef Belsezar het volgende:
jaaa lekker ijsjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:40 schreef KudFokker het volgende:
Iemand trek in een ijsje trouwens?!
[ afbeelding ]
Poging tot minder saai maakt.quote:
Ja goedquote:
En ik las laatst nog wel dat Duim dan weer single-af was, maar dat was met een niet-fokker. The plot thickens.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:00 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vernam dat jij dates had 3,5. Dat men uitging van B. B is ook de verloofde van Duim.
Hoe zit dit nu????
Bengeltjelief!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Poging tot minder saai maakt.
Ik vernam dat jij dates had 3,5. Dat men uitging van B. B is ook de verloofde van Duim.
Hoe zit dit nu????
Bijna weekend hequote:
Tally babe.quote:
Duim hield in het begin ook vol dat haar toyboy geen singleposter was. Meerderen zeiden dat,quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En ik las laatst nog wel dat Duim dan weer single-af was, maar dat was met een niet-fokker. The plot thickens.
Hey scharreltje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Bijna weekend heDus het gaat lekker
Vandaag ook vroeger weg van kantoor, half 5 ben ik weg
Kortom, we kunnen zelfs de Singles niet meer vertrouwen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
Duim hield in het begin ook vol dat haar toyboy geen singleposter was. Meerderen zeiden dat,
was ook een leugentje om bestwil.
2,5 - 3 datesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Poging tot minder saai maakt.
Hoe zit dit nu????
Sorry.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kortom, we kunnen zelfs de Singles niet meer vertrouwen.Mijn laatste safe-haven, wat doe je!
Vanavond zit ik met in totaal 3 vrouwen én één man in de auto.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:07 schreef TGT2 het volgende:
Wat gaat er vanavond gebeuren mensen?
Wordt er nog geneukt??
Maar is B je date of niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
2,5 - 3 dates![]()
Ik weet niet hoe het zit tussen B en Duim
Had ik kunnen verwachten, maar van jou kan ik het hebbenquote:
Al veel te lang niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:07 schreef TGT2 het volgende:
Wordt er nog geneukt??
De kat is uit de zak. Vertel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had ik kunnen verwachten, maar van jou kan ik het hebben
Ik mag gewoon tot 6.. Maar geen problemen mee hoor..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bijna weekend heDus het gaat lekker
Vandaag ook vroeger weg van kantoor, half 5 ben ik weg
Vanavond ben ik een poos alleen maar geneukt gaat er zeker wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:07 schreef TGT2 het volgende:
Wordt er nog geneukt??
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De kat is uit de zak. Vertel.Of niet.
B. is degene van de 2,5-3 dates inderdaad..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar is B je date of niet.En hoe serieus zijn die dates.
En waar ga je heen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vanavond zit ik met in totaal 3 vrouwen én één man in de auto.
Maar wat doe je eraan?quote:
Dat is de spirit. Wie komt jou neuken dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Vanavond ben ik een poos alleen maar geneukt gaat er zeker worden
En dan sms je mij niet eens ofzo, nou fijn!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Vanavond ben ik een poos alleen maar geneukt gaat er zeker worden
Val Thorens.quote:
Dat heb je geliegt!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
B. is degene van de 2,5-3 dates inderdaad..En hoe serieus die zijn, die vraag laat ik open voor B.
quote:
Ski, is mijn ski-ontmaagdingquote:
Gefeliciteerd, told yaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:22 schreef automatic_ het volgende:
Tentamen gehaald, Tentamen gehaald!
Sowieso een 8 of een 9, maaar misschien ook wel een 10!
hopelijk staan de antwoorden snel online![]()
Serieus hehe.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
B. is degene van de 2,5-3 dates inderdaad..En hoe serieus die zijn, die vraag laat ik open voor B.
Gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:22 schreef automatic_ het volgende:
Hihiquote:
Hihi.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oelalala...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Serieus hehe.
We hebben het leuk samen als we bij elkaar zijn. Waar dat naartoe zal gaan zien we wel. Op de toekomst vooruitlopen doe ik niet meer. Werkt toch niet.
Tenminste zo denk ik erover. Hoe jij het ziet weet ik eigenlijk niet echt hehe.
Meteen gaan boarden dan. 10x beterquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ski, is mijn ski-ontmaagding
Dus ook mijn wintersportontmaagding![]()
Ik vond er ook geen flikker aanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:25 schreef Belsezar het volgende:
Wintersport, nooit van mijn leven.
Beetje geld uitgeven om naar een nog koudere plek te gaan dan NL
Nee geld geef ik uit als ik palmbomen en dames in bikini's wil zien die cocktails serveren op een terrasje
Ach dat komt best goedquote:
De avond is nog niet omquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan sms je mij niet eens ofzo, nou fijn!
Topspeed van de helling af en als het ff kan een beetje airtimequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:25 schreef Belsezar het volgende:
Nee geld geef ik uit als ik palmbomen en dames in bikini's wil zien die cocktails serveren op een terrasje
Die 2e optie klinkt ook een stuk beterquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:25 schreef Belsezar het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:22 schreef automatic_ het volgende:
Ik moest het even aan iemand kwijt daarstraksquote:
I beg to differquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:27 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Topspeed van de helling af en als het ff kan een beetje airtime![]()
Er is niets beters
Op zoek moet ik nooitquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Serieus hehe.
We hebben het leuk samen als we bij elkaar zijn. Waar dat naartoe zal gaan zien we wel. Op de toekomst vooruitlopen doe ik niet meer. Werkt toch niet.
Tenminste zo denk ik erover. Hoe jij het ziet weet ik eigenlijk niet echt hehe.
Ja... en?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:29 schreef KudFokker het volgende:
ff een raar vraagje aan de heren... :
Hebben jullie ooit wel eens gehad dat je van een tongzoen een beginnende boner kreeg ?
Dat mag, dat mag!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moest het even aan iemand kwijt daarstraks
Ik zal mijn mobieltje in de gaten houden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach dat komt best goed
[..]
De avond is nog niet om
Ja, dat dacht ik al...quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:29 schreef KudFokker het volgende:
Hebben jullie ooit wel eens gehad dat je van een tongzoen een beginnende boner kreeg ?
Na het boarden tegen elkaar aankruipen om het weer warm te krijgenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I beg to differ
Een mooie jongedame met een mooi bruin kleurtje en daarmee lekker op het strand liggen en een beetje knuffelen/zoenen/vrijen is in mijn boekje eindeloos beter dan op een houten plankje een berg afschieten in de kou.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal mijn mobieltje in de gaten houden.
Haha, dat kan inderdaad ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al wil ik snowboarden ga ik wel naar snowplanet hier om de hoek
Gefelicteerd!!! Je eerst tongzoenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:31 schreef KudFokker het volgende:
Nja dat had ik gisteravond dus...
Maar dat komt ook door hoe sensueel zij door me haar kroelde, en kusje in me hals gaf enzo
En dan doe je niks terugquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:31 schreef KudFokker het volgende:
Maar dat komt ook door hoe sensueel zij door me haar kroelde, en kusje in me hals gaf enzo
Als ik een kerel was geweest had ik er al opgelegen!quote:
Dates worden door de meeste singles potentieeltjes genoemd. Dus????quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
Of ik gedate heb met Nouk? Ja, ik heb haar drie keer gezienOf we exclusief zijn? Daar is nooit over gesproken. Hebben we het leuk als we bij elkaar zijn? Ja
Zoals sedan ook al zei, waarom dan weer zo'n leugentje "het is niemand uit singles."quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus ze was op tijd?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:31 schreef KudFokker het volgende:
Gluhwein is bah. Vuurtje is overbodig in de tropen, een slaapzak ook. Dus de tropen zijn beterquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:30 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Na het boarden tegen elkaar aankruipen om het weer warm te krijgen![]()
Gluhwein, vuurtje, 1 slaapzak delen
Hij staat nu bij de garage, maar ik heb vervangingquote:
Dat siert je juistquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik een kerel was geweest had ik er al opgelegen!
Mja zo'n slet ben ik dan weer
Hij was te vroeg iig, met zijn bonerquote:
Het zogenoemde leugentje om eigen best wil?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoals sedan ook al zei, waarom dan weer zo'n leugentje "het is niemand uit singles."![]()
Je zal je reden wel hebben gehad. Ik laat het hierbij.
Ik wist toen nog niet hoe B. erover dacht als het hier genoemd zou worden...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoals sedan ook al zei, waarom dan weer zo'n leugentje "het is niemand uit singles."![]()
Je zal je reden wel hebben gehad. Ik laat het hierbij.
Moeilijk gedoe allemaalquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dates worden door de meeste singles potentieeltjes genoemd. Dus????
Prachtig verwoord kerelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:35 schreef KudFokker het volgende:
Seksueel klikt het serieus zo goed met dat meisje
Als ik haar alleen al stevig tegen me aandruk heb ik al zin om... uhm ja... haar te 'penetreren'![]()
Sorry, ik kon dat echt niet anders verwoorden
Mooiquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij staat nu bij de garage, maar ik heb vervangingDus ik kan zo komen
Dank jequote:
Dat had je ook kunnen zeggen. Zonder zijn naam te noemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wist toen nog niet hoe B. erover dacht als het hier genoemd zou worden...
Gewoon neuken. Je had en kreeg zin om dr te neuken. *zucht*quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:35 schreef KudFokker het volgende:
Als ik haar alleen al stevig tegen me aandruk heb ik al zin om... uhm ja... haar te 'penetreren'![]()
Hihi.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het zogenoemde leugentje om eigen best wil?
Hij heeft zn boner tegen dr venusheuvel aan zitten douwen. Signaal genoegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Terug strelen enzo, je weet wel signalen.
'quote:
En, hoe is ze als je 1 op 1 met haar bent? Zonder "seksuele dingen"?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:35 schreef KudFokker het volgende:
Heb je die andere al eerlijk gedumpt?!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
'
ja ze was zelfs te vroeg
Maar ik wil niet te snel gaan deze keer, maar dat is echt zó moeilijk met de aantrekkingskracht die wij hebben voor elkaar...
Ik probeerde het toch wat netter te verwoorden, wil niet weer zo vrouw-onterend overkomenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat had je ook kunnen zeggen. Zonder zijn naam te noemen.
[..]
Gewoon neuken. Je had en kreeg zin om dr te neuken. *zucht*
Mwah, kan het mij wel voorstellenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hihi.
Die onzin gaat er bij mij dus niet in. Zwijg dan gewoon.
Jij voor het blokzetsterquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dates worden door de meeste singles potentieeltjes genoemd. Dus????
Dat is de echte Tquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik een kerel was geweest had ik er al opgelegen!
Mja zo'n slet ben ik dan weer
Heb je uberhaupt referentiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gluhwein is bah. Vuurtje is overbodig in de tropen, een slaapzak ook. Dus de tropen zijn beter
Je lijkt wel een vrouwquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
'
ja ze was zelfs te vroeg
Maar ik wil niet te snel gaan deze keer, maar dat is echt zó moeilijk met de aantrekkingskracht die wij hebben voor elkaar...
Yep eergsiterenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je die andere al eerlijk gedumpt?!
prrrrquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Yep eergsiteren
Het is serieus een van de weinige meisjes waar ik gewoon echt mee kan lachen zoals ik met mijn <- doe
En dan ook nog eens die aantrekkingskracht
Vind er niets vrouw-onterend aan hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik probeerde het toch wat netter te verwoorden, wil niet weer zo vrouw-onterend overkomen
Wilde JE ZEGGEN DAT IK EEN SLET BEN B!!! HE HE HEquote:
Oke, dan is het goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Yep eergsiteren
Het is serieus een van de weinige meisjes waar ik gewoon echt mee kan lachen zoals ik met mijn <- doe
En dan ook nog eens die aantrekkingskracht
Dus een ja of nee, is nu te moeilijk. Duidelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij voor het blokzetster![]()
Zoals ik al zei ik zie wel, ik ga niet vooruit lopen op zaken
Ik zou nooit liegen over zoiets, of gebruik maken van een meisje hoorquote:
Je weet teminste wat je wilquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind er niets vrouw-onterend aan hoor
[..]
Wilde JE ZEGGEN DAT IK EEN SLET BEN B!!! HE HE HE
En terechtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zou nooit liegen over zoiets, of gebruik maken van een meisje hoor
Mijn ouders zijn daar serieus ook heel streng in
*Heel graag het huis uit wilt *
Mijn ouders *quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Me ouders zijn daar serieus ook heel streng in
Niet nodig. Een vrouw in een skipak of in een bikini is genoegquote:
Nee, maar als je een man was je de grootste player van fok zou zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind er niets vrouw-onterend aan hoor
[..]
Wilde JE ZEGGEN DAT IK EEN SLET BEN B!!! HE HE HE
Had gekund, kwam toen niet in me op.. Omdat ze vroegen op het B. was, wist ik geen andere uitweg dan, "Nee".quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat had je ook kunnen zeggen. Zonder zijn naam te noemen.
Hier moet ik je inderdaad gelijk in geven; een skipak is het meest oncharmante wat er bestaat. Al staat mij dat op dit moment beter dan een bikiniquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet nodig. Een vrouw in een skipak of in een bikini is genoeg
Je wil zo graag uit huis zodat je dat wel kan doen??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Me ouders zijn daar serieus ook heel streng in
Haha net te laat met verbeterenquote:
Zeker. Dat weet ik zeker jaquote:
Ik verstoot je niet van de eerste plek hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, maar als je een man was je de grootste player van fok zou zijn![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wil zo graag uit huis zodat je dat wel kan doen??![]()
Die singles van tegenwoordig.
Voor dat soort dingen dusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha net te laat met verbeterenmaar zie je wel dat ik er wel iets mee doe
Maar soms gaat dat een beetje té ver hoor, die zorg van me ouders...
Vorige keer was ik ongeveer 1.5 maand met een meisje aan het scharrelen, en kwam ze dus ook geregeld bij mij thuis...
Toen vroeg me pa opeens of het nou echt wat serieus was...
Toen vertelde ik dat ik het nog niet wist, omdat ik nog niet zeker was of ik er wel aan toe was na die relatie van 4 jaar...
Toen begon hij me toe te spreken dat ik haar aan het lijntje hield en weet ik veel wat
OK, *NU* geloof ik het niet meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:29 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik op de eerste plekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeker. Dat weet ik zeker ja
[..]
Ik verstoot je niet van de eerste plek hoor
Doe je het weerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vorige keer was ik ongeveer 1.5 maand met een meisje aan het scharrelen, en kwam ze dus ook geregeld bij mij thuis...
Toen vroeg me pa opeens of het nou echt wat serieus was...
Toen vertelde ik dat ik het nog niet wist, omdat ik nog niet zeker was of ik er wel aan toe was na die relatie van 4 jaar...
Toen begon hij me toe te spreken dat ik haar aan het lijntje hield en weet ik veel wat
Ik schommel nog tussen beidequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
OK, *NU* geloof ik het niet meer.
Ik dacht echt tot-op-heden dat jij gewoon zo zwakzinnig was, maar nu ben ik er ineens van overtuigd dat je de boel gewoon in de maling neemt, door aan de lopende band stompzinnige vragen te stellen en achterlijke opmerkingen te maken.
Eigenlijk is het dan ineens ook gewoon wel grappig geworden, in a way.
Blijkbaar ben ik dus niet de enige die het heeft ervaren...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
OK, *NU* geloof ik het niet meer.
Ik dacht echt tot-op-heden dat jij gewoon zo zwakzinnig was, maar nu ben ik er ineens van overtuigd dat je de boel gewoon in de maling neemt, door aan de lopende band stompzinnige vragen te stellen en achterlijke opmerkingen te maken.
Eigenlijk is het dan ineens ook gewoon wel grappig geworden, in a way.
Wilde je zeggen van niet dan.. Met je haremquote:
Dan moet je het wel goed doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:55 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben ook niet met alles serieus, dus bedoel het soms ook wel grappig / expres debiel...
Zelfspot is toch ook humor ?
Hoe doe je dat dan?quote:
Ach het resulteerd in leuke gesprekken meestal, dusquote:
Soms is het ook irritant i.p.v. humoristischquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:55 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben ook niet met alles serieus, dus bedoel het soms ook wel grappig / expres debiel...
Zelfspot is toch ook humor ?
Tsja negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach het resulteerd in leuke gesprekken meestal, dus
Als het jou uitkomt zeggen dat het niet serieus was. Zolang jij maar er goed uitkomt.quote:
Kan ik me voorstellen, daarom doe ik de laatste dagen al iets normalerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms is het ook irritant i.p.v. humoristisch
Oke. Dat ga ik onthouden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als het jouw uitkomt zeggen dat het niet serieus was. Zolang jij maar er goed uitkomt.
Nee, bij lange na niet, en ook niet de laatste. Het is namelijk gewoon normaal voor mannen, als het zoenen naar volle tevredenheid van beide partijen gebeurt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:53 schreef KudFokker het volgende:
Blijkbaar ben ik dus niet de enige die het heeft ervaren...
Ik denk dat je binnenkort ook wel de eerste haartjens op je piem0ltje kan verwachten.quote:Als ik dat pas bij 1 meisje heb gehad, dan is het toch niet vreemd dat ik zoiets vraag ?
Soms is dat wel nodig een lap tekst.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Punt 1: al geen lap tekst gebrijken.
Misschien moet hij tot die tijd in PUB gaan posten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, bij lange na niet, en ook niet de laatste. Het is namelijk gewoon normaal voor mannen, als het zoenen naar volle tevredenheid van beide partijen gebeurt.
[..]
Ik denk dat je binnenkort ook wel de eerste haartjens op je piem0ltje kan verwachten.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik denk dat je binnenkort ook wel de eerste haartjens op je piem0ltje kan verwachten.
Nee da's flauw.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:06 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien moet hij tot die tijd sowieso in PUB gaan posten.
Aah jij leest natuurlijk pas op Avi 9 niveauquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Punt 1: al geen lap tekst gebrijken.
Iedereen is welkom hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee da's flauw.
Het is immers waar wat hij zegt - hij brengt wel leven in de brouwerij hier. Daar kan je niet omheen.
Rellen, wil je me niet zo beledigenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Als jullie iets sneller willen rellen, is het ook nog leuk om te volgen
Gooi dan is wat olie op het vuur.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Ze zijn het verleerd denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij maakt wel minder vaak spellingsfouten en zegt mijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Aah jij leest natuurlijk pas op Avi 9 niveau
Klopt, maar je moet je natuurlijk aanpassen aan het niveau van de mensen waarmee je wil rellenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:13 schreef S95Sedan het volgende:
Rellen, wil je me niet zo beledigen![]()
![]()
Dit is nog niet half zoals ik het doe
quote:
Nee wij zijn volwassen geworden denk ik.quote:
Ok da ga ik mijn mamma halen!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet je natuurlijk aanpassen aan het niveau van de mensen waarmee je wil rellen
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij maakt wel minder vaak spellingsfouten en zegt mijn.
Sedan zucht, waarom doe ik dit.
quote:
Blijkbaar niet..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ze zouden juist nu heel geoefend moeten zijn..
Hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee wij zijn volwassen geworden denk ik.Of de mensen die van rellen houden zijn er nu niet dat kan natuurlijk ook.
Dingen die niet goed waren? Hóóguit een mod kan daar wat over zeggen, en jij bent toch nog niet door een mod op je vingers getikt, of wel?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
Trouwens ik heb ook wel eens een aantal dingen gedaan hier die niet goed waren.Maar dat hoort erbij.
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Je kan het wel.
Maar ik zou toch voor de grote broer gaan
Ik zou gelijk mijn hele familie erbij halen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Je kan het wel.
Maar ik zou toch voor de grote broer gaan
Maar je kan hem wel noemen.. weet hij veel dat je die niet hebtquote:
Enige kind?quote:
Dat was ik volgens mij met Cc, maargoed ik heb dan ook een hekel aan authoriteit. Vandaar die 3 notesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dingen die niet goed waren? Hóóguit een mod kan daar wat over zeggen, en jij bent toch nog niet door een mod op je vingers getikt, of wel?
Kut! beetje laat nuquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar je kan hem wel noemen.. weet hij veel dat je die niet hebt
De tokkies?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou gelijk mijn hele familie erbij halen.
Dat klopt wel misschien. Maar soms doe ik dingen waarvan ik achteraf spijt heb. Ik kwets onnodig mensen en daarmee doe ik ook mijzelf pijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dingen die niet goed waren? Hóóguit een mod kan daar wat over zeggen, en jij bent toch nog niet door een mod op je vingers getikt, of wel?
Het is een openbaar forum en als je internettoegang en een account hebt, kun je zeggen wat je wil. Dat is het mooie ervan. Als iemand daar problemen mee heeft, dan zegt dat iets over diegene, en niet over jou.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is een openbaar forum en als je internettoegang en een account hebt, kun je zeggen wat je wil. Dat is het mooie ervan. Als iemand daar problemen mee heeft, dan zegt dat iets over diegene, en niet over jou.
Ja die.quote:
Iemand die snel op de kast zit en veel tijd heeft vandaagquote:
Volgens mij valt t wel mee met opdekastzitters hier. Jammerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Iemand die snel op de kast zit en veel tijd heeft vandaag
Weekendverlofquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog, hier? Je mag wel erg lang uit je hok vandaag, hup terug jij!
O moest het in dit topic zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:26 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Volgens mij valt t wel mee met opdekastzitters hier. Jammer![]()
Vanavond volgas stappen mensen. Ik ga de vrouwtjes maar weer eens wat aandacht geven. Ik kan ze natuurlijk niet eeuwig laten wachten
Ik ga wel eens even verder kijken inderdaad.quote:
Hopelijk leer je ooit nog eens dat je daar alleen jezelf maar mee hebt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:18 schreef S95Sedan het volgende:
Dat was ik volgens mij met Cc, maargoed ik heb dan ook een hekel aan authoriteit. Vandaar die 3 notes
Volgens mij maak jij je daar drukker om dan nodig is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:21 schreef tijnbrein het volgende:
Dat klopt wel misschien. Maar soms doe ik dingen waarvan ik achteraf spijt heb. Ik kwets onnodig mensen en daarmee doe ik ook mijzelf pijn.
Dat snap ik ook wel maar die Cc was gewoon irritantquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hopelijk leer je ooit nog eens dat je daar alleen jezelf maar mee hebt.
Ik moet er zo even vandoor (lunchen) maar daarna mag ik weer.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, dus je mag twee uur in plaats van een
Ik heb nog een leuke User Icon trouwens!
Ik heb hem nu gezien. Maar deze lippen zijn van mijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet er zo even vandoor (lunchen) maar daarna mag ik weer.
Je hebt een leuke user icon? Leuk
ziet er wel goed uit van binnen als ik naar buiten kijkquote:
Ah! Maar die andere beweegt beterquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hem nu gezien. Maar deze lippen zijn van mij
Dus die vind ik leuker.
Middag schatquote:
Misschien wel. Op dit moment ben ik bezig met mijzelf te veranderen dus dan let je daar op.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij maak jij je daar drukker om dan nodig is.
Jaquote:
ik ga zo gewoon weer echt naar buitenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:36 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ziet er wel goed uit van binnen als ik naar buiten kijk
quote:
tis een tikje fris maar zo'n gezellig zonnetjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:37 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Beter he, het is gewoon warm uit de wind
I know, net even buiten gewerkt voor een uurtje. Zo ontspannen!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis een tikje fris maar zo'n gezellig zonnetje
en als je buiten bezig bent is t niet echt koud!
jaaaaaaaaaaa ik ga zo mijn bloembakken vullenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:42 schreef TGT2 het volgende:
[..]
I know, net even buiten gewerkt voor een uurtje. Zo ontspannen!
Lente morgen!
nodige aanvullingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
Het zonnetje lacht. De lucht is blauw. Singles kom maar gauw.
Jah, kom maar gauw bij ZegIkLekkerNiet, anders krijg je snel verdriet.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga zo gewoon weer echt naar buiten
[..]
[..]
tis een tikje fris maar zo'n gezellig zonnetje
en als je buiten bezig bent is t niet echt koud!
Leukquote:
Ik moest vanmorgen krabben dus misschien maar even wachten?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa ik ga zo mijn bloembakken vullen
er is nog wel nachtvorst dus hoop dat ik niet te enthousiast ben maar toch
Ook nog eens een harem, ik heb het druk dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Wilde je zeggen van niet dan.. Met je harem
Alsof je dat niet weetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ook nog eens een harem, ik heb het druk dus.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:09 schreef automatic_ het volgende:
Een 9
Twee fouten;
- Eén verkeerd veranderd
- Eén (waarschijnlijk) verkeerd op de scrapkaart ingevoerd, maar wel goed in mijn boekje, haha.
Ik zie de hele dag vliegtuigen vertrekkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:11 schreef Howl het volgende:
[..]
Heerlijk! En dan zie ik een vliegtuig vertrekken, en dan krijg ik zo een zin in vakantie.
*Trots is!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:09 schreef automatic_ het volgende:
Een 9
Twee fouten;
- Eén verkeerd veranderd
- Eén (waarschijnlijk) verkeerd op de scrapkaart ingevoerd, maar wel goed in mijn boekje, haha.
Dat ik een flirt ben, ja dat weet ikquote:
Een is zat tochquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat ik een flirt ben, ja dat weet ikMaar een harem heb ik niet. Kan ik ook niet betalen
Daar is een harem ook voor. Zodat jij niet hoeft te betalenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat ik een flirt ben, ja dat weet ikMaar een harem heb ik niet. Kan ik ook niet betalen
1 vrouw of 1 harem bedoel je?quote:
Een vrouwquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
1 vrouw of 1 harem bedoel je?
1 vrouw is genoeg voor mij inderdaad
Het idee wordt steeds aanlokkelijkerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar is een harem ook voor. Zodat jij niet hoeft te betalen
En Auto dat is een ontzettend mooi cijfer!
Mijn raam kijkt net de andere kant uit, op een lege parkeerplaats. En op Eindhoven Airport is het niet zo druk. Ik vind het wel fijn om zo dicht bij een luchthaven te zitten. Zolang defensie maar niet oefent met laagvliegende F16's.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:22 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zie de hele dag vliegtuigen vertrekken
Maar een paar weken geleden ook neerstorten..
Want? Is ze van jou ofzo?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een vrouw
Zolang je maar van duim af blijft![]()
Ik kijk net niet op een landingsbaan, daarvoor moet ik iets meer moeite doen. Zie wel genoeg vliegtuigen aankomen, zit precies bij de landingsbaan waar dat vliegtuig van Turkisch Airways zou moeten landen.. Al wordt die baan vandaag gebruikt als stijgbaan(?)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:32 schreef Howl het volgende:
[..]
Mijn raam kijkt net de andere kant uit, op een lege parkeerplaats. En op Eindhoven Airport is het niet zo druk. Ik vind het wel fijn om zo dicht bij een luchthaven te zitten. Zolang defensie maar niet oefent met laagvliegende F16's.
Weet zij dat ook?quote:
Zal ik even bellen om het te vragen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft ze daar wat van te zeggen dan
Oow ja! Dat moet ik ook nog...quote:
Niet nodigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zal ik even bellen om het te vragen?
Ligt eraan wat je te kort vindtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:44 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
~~Warning
LET OP, niet te kort is niet mooi bij vrouwen
Warning~~
No freaking way dat ik mijn haar óóit nog een keer kort knip..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:44 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
~~Warning
LET OP, niet te kort is niet mooi bij vrouwen
Warning~~
'rom niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
No freaking way dat ik mijn haar óóit nog een keer kort knip..
Mijn haar is lang veel mooierquote:
Daar lijkt het op. Nu nog de bevestiging van Duim.quote:
Heb je daar foto's van?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
No freaking way dat ik mijn haar óóit nog een keer kort knip..
Duim en Sedan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar lijkt het op. Nu nog de bevestiging van Duim.
Hoe ga je het knippen dan?quote:
Bij de vrouw die dat wel ziet zitten maybe.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Af en toe even de zweep doet wonderen
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar lijkt het op. Nu nog de bevestiging van Duim.
Gewoon stukkie eraf, er komen nu weer klitten in.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
Hoe ga je het knippen dan?
Huh wat sedan aan de vrouw? met duim? uhh wat?
Is dat een hint?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij de vrouw die dat wel ziet zitten maybe.
oww dat mag van mij wel hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon stukkie eraf, er komen nu weer klitten in.
Ja, maar die moeten nog ritueel verbrand worden..quote:
Een hint naar mij toe iig niet. En ik ben bezet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat een hint?
Maar ik ben even weg, wordt me te heet onder de voeten hier![]()
![]()
Dat krijg je er bij mij niet in.. Uhm op..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:57 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
nouw
Bijvoorbeeld dit:
[ afbeelding ]
Ja voordat ik duim op m'n dak krijg, dan krijg ik met de zweepquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een hint naar mij toe iig niet. En ik ben bezet.![]()
Kan ik me voorstellen, Run Sedan Runnn
automatic_ zienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar die moeten nog ritueel verbrand worden..
dan kan het er mee doorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat krijg je er bij mij niet in.. Uhm op..
Ik kan dan nog net een staart zeg maar
Daar ben ik blij omquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oww dat mag van mij wel hoor
hoest verder met jou? leuke plannen voor het weekend?
De vraag is wat wij gemist hebben?!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:01 schreef Carooltje79 het volgende:halloooww daar waren we weer
heb ik nog wat gemist?
Gelukkigquote:
Kom maar een keer bij me langsquote:
Pff ik snap nix van mannen.... heb uiteindelijk het lef gehad om te vragen en hij leek het wel leuk te vinden.... maar we gingen wat eten halen met voor de afdeling en ik was samen met hem geweest, dus we komen terug hier op het bedrijf.. zegt ie sow heb jij je date ook gehadquote:
Ik bedoelde dus of Carooltje haar collega al mee uit heeft gevraagd..quote:
Gewoon zeggen dat je daar natuurlijk geen genoegen mee neemt als date... En als hij het écht met een knipoog zei, dan gaat die andere date ook wel gebeuren..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Pff ik snap nix van mannen.... heb uiteindelijk het lef gehad om te vragen en hij leek het wel leuk te vinden.... maar we gingen wat eten halen met de afdeling en ik was samen met hem geweest, dus we komen terug hier op het bedrijf.. zegt ie sow heb jij je date ook gehad![]()
![]()
dus ik weet het nie meer hoor...
dan sleur je ze toch mee naar de kroeg/discotheek?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om
Uhm morgen naar oud studentenhuis van me. Komen 2/3 oud huisgenoten. Maar niet geheel veel zin in. Wil gewoon stappen eig
haha das wel heel erg vervelen dan he hahahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:08 schreef KudFokker het volgende:
Carooltje, heb je je move al gemaakt naar die collega?
Ik verveelde me net, en ging testen hoeveel rondjes ik een stoel kon laten rond draaien met 1 swiep: 43 keer![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Pff ik snap nix van mannen.... heb uiteindelijk het lef gehad om te vragen en hij leek het wel leuk te vinden.... maar we gingen wat eten halen met voor de afdeling en ik was samen met hem geweest, dus we komen terug hier op het bedrijf.. zegt ie sow heb jij je date ook gehad![]()
![]()
dus ik weet het nie meer hoor...
Ik hoop het... ik loop zo wel met em mee naar de auto als ie naar huis gaat, dan begin ik er nog wel over...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je daar natuurlijk geen genoegen mee neemt als date... En als hij het écht met een knipoog zei, dan gaat die andere date ook wel gebeuren..
Niet TEVEEL aandringen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik hoop het... ik loop zo wel met em mee naar de auto als ie naar huis gaat, dan begin ik er nog wel over...
Zij zijn niet geheel leuk voor in de kroegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan sleur je ze toch mee naar de kroeg/discotheek?
jij wilt zeker mannen scoren he
ik heb zoooo'n zin om te klieren. moet ik vanavond maar bij mn moeder doen dan.
moet nu nog eehhh 2 uur werken beeeh
Nee ik zal er wel een geintje over maken dat het de kortste date was die ik ooit heb gehad ofzo... gwn met een glimlach ff afwachten hoe ie reageerdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:11 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Niet TEVEEL aandringen.
Ik zeg het maar even.
nee joh gewoon een gevatte opmerking midden op de werkvloer, is leukerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik hoop het... ik loop zo wel met em mee naar de auto als ie naar huis gaat, dan begin ik er nog wel over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |