En dan koop je maar een homo autoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou dan, ik vond de NB ook een mooie auto. Behalve het nieuwe model danIk was altijd al gek op de VW Kever, maar zo'n oude ga ik niet aanschaffen als je die nodig hebt voor het werk en er op moet kunnen vertrouwen.
Hoezo is het nou weer een homo auto?quote:
Ja, wanneer gaan we?quote:
Een new beetle, dat hoef ik toch niet uit te leggen?quote:
Ja we vertrekken morgequote:
Ach je moet je niet zo aanstellen. Als het nu een Matiz was geweest had ik je gelijk gegeven, maar een NB is echt geen homo auto.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een new beetle, dat hoef ik toch niet uit te leggen?
Maar dat vind ik van BMW ook. En het boeit me verder niet zoveel, als het maar rijdt, praktisch is en een goede geluidsinstallatie heeft, heb namelijk geen zin om zoiets zelf in te bouwen.quote:Een mazda6 is wel acceptabel, maar wel saai.
NBquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach je moet je niet zo aanstellen. Als het nu een Matiz was geweest had ik je gelijk gegeven, maar een NB is echt geen homo auto.
[..]
Nee, helaasch.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:20 schreef Florian_ het volgende:
Hoi bazen
Heb ik nog relletjes gemist gister?
JAquote:
ik ga ookquote:
Niet met mij, ik ga al met iemand anders.quote:
Je onderschat dagdag, ga je vanaf schiphol?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet met mij, ik ga al met iemand anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |