Waar is die van?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:10 schreef The_Dean het volgende:
Kan je hem beter gewoon op je arm laten zetten:
[ afbeelding ]
Ene Ellen. Leuke meid trouwensquote:
Whehe, ja zoiets.quote:
nikkiquote:Op maandag 23 maart 2009 10:32 schreef Metalfreak het volgende:
En van wie zijn die handtekeningen op die kont dan?
Die namen zeggen me niets
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nikkidie van idols en een of andere dude
hadden in paradiso een signeer sessie en ik wedde voor een biertje dat 't wel lukken zou dat ze mn reet zouden tekenen![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nikkidie van idols en een of andere dude
hadden in paradiso een signeer sessie en ik wedde voor een biertje dat 't wel lukken zou dat ze mn reet zouden tekenen![]()
Ik vrees grote vrezen..quote:Op maandag 23 maart 2009 10:35 schreef Cynic het volgende:
Om maar even in die richting te blijven gaan: mijn vriendin had laatst nog een heel gesprek gehad met iemand die in Todorock speelt.
haha, ja, ik vind het vaak knullig over komen als een gitarist echt op zijn max aan het spelen is op het podium. het komt allemaal veel leuker over wanneer je de dingen doet die je goed beheerstquote:Op zondag 22 maart 2009 21:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik doe geen dingen bij soundcheck die ik niet kan
Sowieso, als je gaat optreden met dingen die je niet goed beheerst ben je fout bezig...quote:Op maandag 23 maart 2009 19:31 schreef Jorikjet het volgende:
ow, ja maar ik doelde meer op het uiteindelijke optreden
Vrije Jazz noemen we datquote:Op maandag 23 maart 2009 21:14 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Sowieso, als je gaat optreden met dingen die je niet goed beheerst ben je fout bezig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |