nikkiquote:Op maandag 23 maart 2009 10:32 schreef Metalfreak het volgende:
En van wie zijn die handtekeningen op die kont dan?
Die namen zeggen me niets
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nikkidie van idols en een of andere dude
hadden in paradiso een signeer sessie en ik wedde voor een biertje dat 't wel lukken zou dat ze mn reet zouden tekenen![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nikkidie van idols en een of andere dude
hadden in paradiso een signeer sessie en ik wedde voor een biertje dat 't wel lukken zou dat ze mn reet zouden tekenen![]()
Ik vrees grote vrezen..quote:Op maandag 23 maart 2009 10:35 schreef Cynic het volgende:
Om maar even in die richting te blijven gaan: mijn vriendin had laatst nog een heel gesprek gehad met iemand die in Todorock speelt.
haha, ja, ik vind het vaak knullig over komen als een gitarist echt op zijn max aan het spelen is op het podium. het komt allemaal veel leuker over wanneer je de dingen doet die je goed beheerstquote:Op zondag 22 maart 2009 21:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik doe geen dingen bij soundcheck die ik niet kan
Sowieso, als je gaat optreden met dingen die je niet goed beheerst ben je fout bezig...quote:Op maandag 23 maart 2009 19:31 schreef Jorikjet het volgende:
ow, ja maar ik doelde meer op het uiteindelijke optreden
Vrije Jazz noemen we datquote:Op maandag 23 maart 2009 21:14 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Sowieso, als je gaat optreden met dingen die je niet goed beheerst ben je fout bezig...
Nee, dat wordt de nieuwe Megadeth.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:35 schreef The_Dean het volgende:
Feast your ears on this! Nu al dé heavy metal plaat van 2009!
WOLF- Ravenous. Full album streaming audio:
http://www.metalkult.com/streaming-audio/wolf/
Is Megadeth heavy metal??quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dat wordt de nieuwe Megadeth..
Maar dit vind ik echt goed! Het is old school en toch fris..
Bijnaquote:
Hebben die weer een nieuw album uit?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:01 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe Mastodon is ook erg lekker trouwens
Crack The Skyequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:31 schreef brother52 het volgende:
Hebben die weer een nieuw album uit?
Dat is helemaal langs me heen gegaan.
Megadeth is toch al de nieuwe Megadeth?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dat wordt de nieuwe Megadeth..
Maar dit vind ik echt goed! Het is old school en toch fris..
Dat is de onderkant.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Die bovenkant ziet er stoerder uit vergeleken met de rest van de case
De nieuw uit te komen CD, droplul.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Megadeth is toch al de nieuwe Megadeth?
Een punkjunk flora pedalcase.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh ik dacht dat je een trap had gemaakt om bij je planten te kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |