Had ff zelf één keer in 4 topics gekeken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:49 schreef Doodkapje het volgende:
Hee wtf?! Is er een meet?!![]()
![]()
![]()
![]()
Damn had me ff gmsnd
Vanavond eigenlijk familymeet in Limburg dus had niet gekund...
Doe je ding! Ik hoor het welquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Eerlijk gezegd nog nooit gezien zo'n ding.![]()
Gitaarmeeters veel plezier daar vanmiddag.
Ik heb een gig![]()
Menn0, ik heb eventueel ook wel interesse in die gitaarik ben namelijk nog wel opzoek naar een hollowbody, ik test hem anders een keer in een winkel uit en koop hem dan van je
Een jazz?quote:
Volgens mij ook wel ja.lquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja oke, ik zag bij tonika deze als vergelijkbare: http://www.tonika.nl/shop/Product.asp?p=AF75TDGIV
Zo'n beetje hetzelfde model geloof ik.
Dat is prima, ik hou zelf vaak 1 a 2 slagen aan voor de 3 dikke snaren en een stuk of 4 voor de dunne zodat je zeker weet dat ze goed zitten en dat het er ook nog een beetje fatsoenlijk uit ziet (niet zo'n hoop snaar op je tuner)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:53 schreef Wunny het volgende:
Ik heb net mijn A snaar vervangen, alleen zit hij maar 2 slagen om me tuner, is dat goed?
Geen slagen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe minder slagen hoe beter!
ah, 3 ofzo is altijd wel goed..!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe minder slagen hoe beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |