quote:
Ja geen ideequote:
quote:
Meer grijsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:58 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die, maar dan groen met zwart. Die is echt vet... 300 lijkt me geen gekke prijs... maar heb verder ook geen idee wat die dingen op Marktplaats/eBay doen...
Waar de fuck is dat dan, ik zie jullie wel op het leidschepleinquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Max Euweplein, zoals al 12x gezegd is..
Max Euweplein is vlak naast Paradiso. Ook dicht bij het Leidscheplein dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar de fuck is dat dan, ik zie jullie wel op het leidscheplein
PM me ff jullie nummers door dan anders vind ik het nooit natuurlijk
Ja PM even wat 06 nummers doorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waar de fuck is dat dan, ik zie jullie wel op het leidscheplein
PM me ff jullie nummers door dan anders vind ik het nooit natuurlijk
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 07:26 schreef Svyatagor het volgende:
Veel spass.
Wat!!! geen picsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:11 schreef Jorikjet het volgende:
ik ging gisteren naar een muziekzaak kijken voor een 2x12 speakerkastje, en ben terug gekomen met een nieuwe gitaar! een akoestiesje gretch, kleiner dan een normale gitaar, en klinkt heel goedkoop. maar doordattie zo rauw klinkt is het echt super vette gitaar voor met de slide!
Ah, dat zijn echt te gekke gitaartjes! Klinken idd erg leuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:05 schreef Jorikjet het volgende:
plaatje:
[ afbeelding ]
het geluid heeft iets weg van zo'n slide gitaar met zo'n stalen kast. goede toevoeging dus aan de collectie! alleen beetje jammer van die opdruk, maar dat is ook wel weer grappig opzich
Ik ben er NA 13:00 tot we weg gaan ..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:48 schreef Witchfynder het volgende:
Tot hoe laat is men op dat plein? Ik kom naar verwachting om 15:06 op A'dam CS aan.
Donequote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:51 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik ben er NA 13:00 tot we weg gaan ..
Doe je 06 eens pm-en dat is wat makkelijker
Jammerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:49 schreef Doodkapje het volgende:
Hee wtf?! Is er een meet?!![]()
![]()
![]()
![]()
Damn had me ff gmsnd
Vanavond eigenlijk familymeet in Limburg dus had niet gekund...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |