Had ff zelf één keer in 4 topics gekeken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:49 schreef Doodkapje het volgende:
Hee wtf?! Is er een meet?!![]()
![]()
![]()
![]()
Damn had me ff gmsnd
Vanavond eigenlijk familymeet in Limburg dus had niet gekund...
Doe je ding! Ik hoor het welquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Eerlijk gezegd nog nooit gezien zo'n ding.![]()
Gitaarmeeters veel plezier daar vanmiddag.
Ik heb een gig![]()
Menn0, ik heb eventueel ook wel interesse in die gitaarik ben namelijk nog wel opzoek naar een hollowbody, ik test hem anders een keer in een winkel uit en koop hem dan van je
Een jazz?quote:
Volgens mij ook wel ja.lquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja oke, ik zag bij tonika deze als vergelijkbare: http://www.tonika.nl/shop/Product.asp?p=AF75TDGIV
Zo'n beetje hetzelfde model geloof ik.
Dat is prima, ik hou zelf vaak 1 a 2 slagen aan voor de 3 dikke snaren en een stuk of 4 voor de dunne zodat je zeker weet dat ze goed zitten en dat het er ook nog een beetje fatsoenlijk uit ziet (niet zo'n hoop snaar op je tuner)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:53 schreef Wunny het volgende:
Ik heb net mijn A snaar vervangen, alleen zit hij maar 2 slagen om me tuner, is dat goed?
Geen slagen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe minder slagen hoe beter!
ah, 3 ofzo is altijd wel goed..!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe minder slagen hoe beter!
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:56 schreef allsystemshalt het volgende:
Ben weer thuis![]()
Was gezellig![]()
*Ik heb roddels maar ik vertel ze lekkah niet
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:27 schreef Jimbo het volgende:
mn reet is gesigneerd door nicky en een of andere gast. Win win. Pics volgen haha
toch nog gelukt?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:27 schreef Jimbo het volgende:
mn reet is gesigneerd door nicky en een of andere gast. Win win. Pics volgen haha
ja het is geluktquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:58 schreef brother52 het volgende:
Ik ben met bijna een uur vertraging ook weer thuis, was tof
[..]
toch nog gelukt?
nog bedankt voor het telefoontje trouwens, we zijn geen file tegengekomenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:58 schreef brother52 het volgende:
Ik ben met bijna een uur vertraging ook weer thuis, was tof
[..]
toch nog gelukt?
AFS77 is hetquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:11 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Een jazz?
http://www.feedback.nl/?b=AFS85TNT&a=9 volgens mij is het deze maar dan in een andere kleur.
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:44 schreef Jimbo het volgende:
mogguh, een brakke mogguh zelfs
oeh dat meisje met - zonder bril![]()
Ghe ghe Wankerdtquote:Op zondag 22 maart 2009 10:44 schreef Jimbo het volgende:
mogguh, een brakke mogguh zelfs
oeh dat meisje met - zonder bril![]()
quote:
Wat ben je in een emo bui Dean keral,quote:Op zondag 22 maart 2009 11:24 schreef The_Dean het volgende:
Nog een nummer van Steelheart!
Geweldig nummer
Stiekem vind ik deze nog mooierquote:Op zondag 22 maart 2009 11:30 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wat ben je in een emo bui Dean keral,
Ga maar liggen op de sofa en vertel,
- Hoe was je jeugd?
I can't live without loooveeeeequote:Op zondag 22 maart 2009 11:47 schreef Jorikjet het volgende:
damn dude, dat is echt te gay voor woorden.
terwijl ik love gun van kiss in me hoofd heb
\quote:
Vetquote:
quote:
Ik zie nog steeds die paniek in je ogen hoe je probeerde die noodles tussen je stokjes te klemmenquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ah kijk eens aan
Hier nog een filmpje dat iemand hem even test![]()
![]()
Dat ben ik nietquote:Op zondag 22 maart 2009 14:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Maar op wat voor'n versterker speel je nu?
Ik gebruik nu de combinatie Digitech 2120 + Marshall 9100 en dan over 2 Orange PPC212'squote:Op zondag 22 maart 2009 14:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Maar op wat voor'n versterker speel je nu?
Vlissingen (zeeland)quote:
Kan jij het beter dan?quote:
Dat ding is echt te fucking bruutquote:Op zondag 22 maart 2009 13:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ah kijk eens aan
Hier nog een filmpje dat iemand hem even test![]()
![]()
Hey, die riff was ik helemaal vergeten!quote:
Ik doe geen dingen bij soundcheck die ik niet kanquote:
Ja, ik weet het. Net even mijn saldo gechecked, maar zit er voorlopig niet inquote:
Klinkt wel gaaf jaquote:
Je doet niks?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik doe geen dingen bij soundcheck die ik niet kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Ik vond de mijne echt heel erg fijn spelen, alleen hoger op de hals kom je er niet meer goed bij.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:03 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Klinkt wel gaaf ja![]()
*Ik vind ze alleen altijd zo rot spelen (De rand van de body is bij semi hollow acoustic guitars vaak zo scherp)
Wel staat het gaaf om zo'n grote guitarbody te hebben liefst in een felle kleur of spiegelende zooi erop of zo
Dan ga ik de volgende keer wel weer meequote:Op maandag 23 maart 2009 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zijn er niet gemaakt
Alleen een foto van de terugreis
[ afbeelding ]
Mauw
hahaquote:Op maandag 23 maart 2009 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zijn er niet gemaakt
Alleen een foto van de terugreis
[ afbeelding ]
Mauw
| Forum Opties | |