Nouja, misschien dat het met een schouderblessure veel langer duurt?quote:
Ik ben uiteraard op de hoogtquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Dribbel: http://www.metmichiel.nl/(...)VAN%20ZICH%20HOREN!/
Dat krijg je als je poppunk speeltquote:
Briljant nummer, helemaal in context met de film... Jammer van Matt...quote:
Evo Xm?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:18 schreef Daantke het volgende:
250euro en mijn dean voor jouw marshall(je wou toch veelzijdigheid in je studio)
Blackhearth cab, die 5 watt, kost 100 euro dacht ik en dan nog die Cab van Harley Benton Vintage, 2 x 12"quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:07 schreef acidd91 het volgende:
Beste mensen, I need help!
Mijn versterker doet het niet goed, geen idee wat er mis mee is, maar het is nu toch echt tijd voor een nieuwe. Ik had een kleintje van Ibanez, zo'n brak goedkoop ding.
Ik zoek een versterker, maximaal 250 a 300 euro, die gewoon doet wat hij moet doen. Paar effectjes is leuk, en zou ook leuk zijn als er geswitcht kan worden tussen twee kanalen (footswitch ofzo).
Ik zat te denken aan een Vox AD 30 of iets in die richting, maar heb er zelf niet zo veel verstand van.
Wat raden jullie mij aan?![]()
Alvast bedankt!
Ziet er wel goed uit, maar ik ken het merk persoonlijk helemaal niet. Ik ken meer 'topmerken' als Fender, Marshal, Vox.. daar gaat dus (onbewust?) mijn voorkeur naar uit.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:54 schreef Wunny het volgende:
[..]
Blackhearth cab, die 5 watt, kost 100 euro dacht ik en dan nog die Cab van Harley Benton Vintage, 2 x 12"
Klikje
Wel even zoeken, ben even lui
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan blues dat lijkt gelukkig nooit op elkaar
Lijkt erop dat we binnenkort weer opzoek moeten naar een neiuwe drummerSchiet niet op dit
Muziekstijl ligt hem sowieso niet zo erg, dus beetje motivatieprobleem nu, en vanaf voglend jaar woont ie ergens anders op kamers dus dan is het al helemaal geen doen, hij blijft wel meespelen, maarja ondertussen maar opzoek naar wat andersquote:
Mijn broertje speelt drums.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muziekstijl ligt hem sowieso niet zo erg, dus beetje motivatieprobleem nu, en vanaf voglend jaar woont ie ergens anders op kamers dus dan is het al helemaal geen doen, hij blijft wel meespelen, maarja ondertussen maar opzoek naar wat anders
Als hij hieraan voldoet kan die mailenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |