Waarschijnlijk de output van binnen. Hij was nog goed gesoldeerd, maar maakte slecht contact. Had zelf aan de preamp gedacht. Wat het ook is, het is nu opgelostquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is toch heerlijk?![]()
Wat was er trouwens kapot aan de electronica, of werkte het gewoon helemaal niet?
Neequote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:16 schreef Cynic het volgende:
Is je versterker alweer klaar trouwens?
Wel een idee, en morgen tijdquote:
Mijn gitaar eerst wel voorzichtig aan de kant gelegd hoop ik.quote:
Dacht al, is mijn tafel nu al scheefquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn gitaar eerst wel voorzichtig aan de kant gelegd hoop ik.
*start soldeerboutquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:41 schreef Witchfynder het volgende:![]()
.
De tech van een bassist op BGF beweert dat Hartke 3500's lastig te servicen zijn. Ik wil bewijzen dat mijn tech zijn tech pwnt, dus Dean... voort met die hap!.
Hell yeah!quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
*start soldeerbout
Time to show this little bitch
quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:53 schreef Aresdreams het volgende:
dat lijkt me idd hell als de versterker er live mee kapt, of 1 van mijn floorboards
Gitaar heb ik nu eindeklijk een backup
moet alleen nog ff 2 beugelvlesjes grolsch leeg gieten drinken.
Ga je beugels opsturen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar heb hier nog wel een paar liggen eventueel... PM me je adres anders even.
Je kunt er ook gewoon straplocks op gooien, werkt wel zo gemakkelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:53 schreef Aresdreams het volgende:
moet alleen nog ff 2 beugelvlesjes grolsch leeg gieten
is duurderquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kunt er ook gewoon straplocks op gooien, werkt wel zo gemakkelijk.
Dat wel maar op een gitaar van 800+ euro maakt die 15 ook niet uit.quote:
Ik ben ook fan. Kosten toch ook maar iets van 10-15 euro ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat wel maar op een gitaar van 800+ euro maakt die 15 ook niet uit.
Ik zou niet meer zonder willen.
Ik heb ook nog 2 straps met een soort ingebouwde straplock, die zijn ook handig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:38 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb ook voor al mijn gitaren een aparte strap + straplocks, superdingen.
maar dan moet ik in die body gaan schroeven, en daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat wel maar op een gitaar van 800+ euro maakt die 15 ook niet uit.
Ik zou niet meer zonder willen.
Er zitten toch al schroeven in? Is gewoon een kwestie van schroefjes omwisselen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:55 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar dan moet ik in die body gaan schroeven, en daar heb ik geen zin in.
edit:
heb ook ergens als het goed is nog 2 setjes liggen ervan...
misschien vanavond even zoeken en kijken of ze trouwens over de strap buton passen die er op zit, misschien hoef ik dan niet te schroeven...
En 30 sec werk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Er zitten toch al schroeven in? Is gewoon een kwestie van schroefjes omwisselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |