Nee, dat wordt de nieuwe Megadeth.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:35 schreef The_Dean het volgende:
Feast your ears on this! Nu al dé heavy metal plaat van 2009!
WOLF- Ravenous. Full album streaming audio:
http://www.metalkult.com/streaming-audio/wolf/
Is Megadeth heavy metal??quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dat wordt de nieuwe Megadeth..
Maar dit vind ik echt goed! Het is old school en toch fris..
Bijnaquote:
Hebben die weer een nieuw album uit?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:01 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe Mastodon is ook erg lekker trouwens
Crack The Skyequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:31 schreef brother52 het volgende:
Hebben die weer een nieuw album uit?
Dat is helemaal langs me heen gegaan.
Megadeth is toch al de nieuwe Megadeth?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dat wordt de nieuwe Megadeth..
Maar dit vind ik echt goed! Het is old school en toch fris..
Dat is de onderkant.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Die bovenkant ziet er stoerder uit vergeleken met de rest van de case
De nieuw uit te komen CD, droplul.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Megadeth is toch al de nieuwe Megadeth?
Een punkjunk flora pedalcase.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh ik dacht dat je een trap had gemaakt om bij je planten te kunnen
Tof!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:13 schreef Cynic het volgende:
Even een work-in-progress foto van één van beide flightcases die ik aan het maken ben. De plankjes zitten inmiddels allemaal vast. Volgende stap: schuren en verven. Daarna de sluit- en hoekprofielen en sloten en handvatten enzo.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh ik dacht dat je een trap had gemaakt om bij je planten te kunnen
Ik heb inderdaad ruimte zat voor een paar kippen erbijquote:
Chicksquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ruimte zat voor een paar kippen erbij
Dan moeten ze zich wel erg klein kunnen opvouwen, anders wordt het hem niet.quote:
Is toch heerlijk?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:45 schreef Witchfynder het volgende:
Guys, mijn wereldbeeld is naar de knoppen....
Eerst krijg ik een Dean geleverd met defecte electronica (hoe is het mogelijk?!).
Daarna ga ik klagen bij Feedback, krijg alle sympathie en medewerking en krijg een nieuwe bas mee. Binnen het uur! En daarna vraag ik naar de H&K Red box, maar die hadden ze niet. Kunnen ze wel bestellen. Ja, dat bestellen van FB ken ik wel. Bestellen = kopen, mooi niet.
Nee, hij bestelt hem voor de voorraad, maar stuurt een kaartje naar me wanneer hij binnen is, kan ik als eerste klant komen testen. WTF is hier aan de hand?![]()
.
Heb ik wellicht de allercoolste FB medewerker ooit getroffen?.
over een half jaar krijg je een kaartje dat er in FB Eindhoven een H&K Red Box voor je binnen isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:45 schreef Witchfynder het volgende:
Guys, mijn wereldbeeld is naar de knoppen....
Eerst krijg ik een Dean geleverd met defecte electronica (hoe is het mogelijk?!).
Daarna ga ik klagen bij Feedback, krijg alle sympathie en medewerking en krijg een nieuwe bas mee. Binnen het uur! En daarna vraag ik naar de H&K Red box, maar die hadden ze niet. Kunnen ze wel bestellen. Ja, dat bestellen van FB ken ik wel. Bestellen = kopen, mooi niet.
Nee, hij bestelt hem voor de voorraad, maar stuurt een kaartje naar me wanneer hij binnen is, kan ik als eerste klant komen testen. WTF is hier aan de hand?![]()
.
Heb ik wellicht de allercoolste FB medewerker ooit getroffen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |