Valt toch best mee? The Empyrean komt uit 2009. De chili pepertjes staan al langer droogquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef _Flea_ het volgende:
Het is wel stil rondom John de laatste tijd qua solo projecten. Wordt tijd voor iets nieuws!
maar ze zijn wel begonnen aan een nieuw albumquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:26 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Valt toch best mee? The Empyrean komt uit 2009. De chili pepertjes staan al langer droog
dat sowiesoquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ben benieuwd of John gemist wordt op t album.
Ik denk dat we Josh niet moeten overschattenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:38 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat sowieso
ik ben meer benieuwd of josh het niveau kan bijhouden
dat zekerquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik denk dat we Josh niet moeten overonderschattenOok een behoorlijk muzikaal kereltje.
Onderschatten, uiteraardquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat zeker
heb dan ook veel vertrouwen in het nieuwe album
Ik ben heel benieuwd naar zijn invloed. De laatste platen van the Peppers vind ik persoonlijk mooist. Ook By the Way vond ik bijzonder goed.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat zeker
heb dan ook veel vertrouwen in het nieuwe album
Vond bij BTW de scherpe randjes er een beetje af.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:15 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar zijn invloed. De laatste platen van the Peppers vind ik persoonlijk mooist. Ook By the Way vond ik bijzonder goed.
Geweldig nummer is dat!quote:
zekerquote:
John en live DVD's? Not gonna happen. Laat hem eerst maar vaker uit z'n studio komen om bijvoorbeeld überhaupt op te tredenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:22 schreef DeBassist het volgende:
[..]
zeker![]()
ik hoop dat john nog eens een live DVD uitbrengt
heb je wel gelijk in iddquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:05 schreef Haunter het volgende:
[..]
John en live DVD's? Not gonna happen. Laat hem eerst maar vaker uit z'n studio komen om bijvoorbeeld überhaupt op te treden
herkenbaarquote:
ik weet hetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:32 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Komt van de Brown Bunny soundtrack. Staan nog 4 steengoede nummers op.
geweldig nummerquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:08 schreef boskameel het volgende:
Deze blijft ik maar luisteren. Die stem.
ik weer in de Brown Bunnyquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:22 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ik heb de neiging om de tekst van Enough of Me daarop te zingen. Zelf ben ik nu helemaal into 't nummer Heaven en Ah Yom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |