Your musical compatibility with NickNL is Superquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:22 schreef SlaggY het volgende:
Wanneer is dit album van Omar en John opgenomen?
moet ik eerst jullie Last.fm 's weten ;pquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:21 schreef BloodSugar het volgende:
Hehe heb ik ook, ook bij Haunter.
Die 2 zijn de bassist van The Mars Volta en de broer van Omar. Zij hebben ook al samen gespeeld in het Omar Rodriquez Quintet.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:32 schreef Haunter het volgende:
De tweede plaat met Omar (en nog 2) is nu ook (gratis) te downloaden.
[ afbeelding ]
Denk dat je dan al richting het werk van Syd Barret gaat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:15 schreef tim. het volgende:
Heeft iemand tips voor albums zoals het debuut van Frusciante? Veruit zijn beste, en ook een van de beste albums ooit gemaakt. Perfect voor de zomer, vind ik, als je zo die beelden van Venice Beach ziet in die docu van Bram van Splunteren, en dat bloedhete appartement van Frusciante, dat gevoel wekt het op, daarom zoek ik nu naar soortgelijke albums, maar die kan ik niet vinden. Lekker lo-fi, als het kan.
Solo? Ach, d'r zijn maar een paar mazzelaars die hem hebben gezien in Paradiso destijds.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:15 schreef Twilight-Zone het volgende:
Want vind ik het balen dat ik hem nooit live heb gezien
Syd Barrett en de vroege Pink Floyd moet ik nog een keer beluisteren, dank, en Julian Plenti ken ik (aardig album, maar vooral live heel goed), die vind ik niet echt op "Niandra" lijken. Lijkt Frusciante's tweede album eigenlijk op zijn eerste? Die ken ik nog nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:52 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Denk dat je dan al richting het werk van Syd Barret gaat.
Album van Julian Plenti is ook een aanrader, maar dat is zeker niet lo-fi.
Het 2e album bevat inderdaad een aantal nummers welke Niandra niet gehaald hebben. De wat mindere / vage nummers zijn puur fillers omdat hij toen geld nodig had.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:03 schreef tim. het volgende:
[..]
Syd Barrett en de vroege Pink Floyd moet ik nog een keer beluisteren, dank, en Julian Plenti ken ik (aardig album, maar vooral live heel goed), die vind ik niet echt op "Niandra" lijken. Lijkt Frusciante's tweede album eigenlijk op zijn eerste? Die ken ik nog niet.
Syd Barrett en het eerste album van Pink Floydquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:03 schreef tim. het volgende:
[..]
Syd Barrett en de vroege Pink Floyd moet ik nog een keer beluisteren, dank, en Julian Plenti ken ik (aardig album, maar vooral live heel goed), die vind ik niet echt op "Niandra" lijken. Lijkt Frusciante's tweede album eigenlijk op zijn eerste? Die ken ik nog niet.
http://www.kinkfm.com/pop(...)t_Radiohead_en_MGMT_quote:David Bowie Tribute met Radiohead en MGMT
14 juli 2010
In januari bereikte ons het nieuws dat er een Tribute To David Bowie album op stapel stond met bijdragen van een een keur aan notabele muziekmakers. Daarna nooit meer iets van gehoord. Maar geen nieuws blijkt ook dit keer weer goed nieuws, want het album is klaar. O.a. MGMT, Radiohead, John Frusciante en mevrouw Sarkozy, Carla Bruni hebben hun favoriete Bowie nummer gecoverd. Het album telt in totaal 33 tracks en komt op 6 september uit. Van Bowie zelfs is sinds zijn hartaanval in 2004 weinig meer vernomen.
Het gaat om Red Money van het Swahili Blonde album (het origineel staat op Bowie's Lodger), dus helaas niets nieuws van Frusciante solo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:53 schreef Haunter het volgende:
[..]
http://www.kinkfm.com/pop(...)t_Radiohead_en_MGMT_
Dat is wel jammer! Swahili Blonde vind ik niks.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:56 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Het gaat om Red Money van het Swahili Blonde album (het origineel staat op Bowie's Lodger), dus helaas niets nieuws van Frusciante solo.
So much passion..quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:07 schreef Haunter het volgende:
Over Swahili Blonde gesproken, hier wat recente foto's van John bij een optreden van deze band.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |