ik heb hem iigquote:Op donderdag 29 april 2010 14:17 schreef BloodSugar het volgende:
Ik las net dat Here, Air van Itunes is afgehaald omdat het een fout was om het te releasen. Het was bedoeld om Today te vervangen als Japanse bonus track ofzo.
Ik vind 'm in ieder geval steeds toffer worden!quote:Omar Rodriguez Lopez Apologies to everyone who has DL'd the O&J album but we will be re-uploading it to the site it is having some issues with mono and phasing. It is being fixed and will be up in the next day.
Ja, die klinkt ook een stuk beter!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:23 schreef BloodSugar het volgende:
Volgens Omar is de muziek nu wel in stereo op de site te downloaden.
Op de site staat "This album was recorded many years ago.". Sowieso zijn 0 en 0=2 al begin 2007 uitgebracht.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:22 schreef SlaggY het volgende:
Wanneer is dit album van Omar en John opgenomen?
Dat klinkt veelbelovend! Ik heb al betaald voor de muziek, maar de download kwam niet op gang, dus vandaag nog maar een keer proberen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:32 schreef HalloweenJack het volgende:
Wat een geweldig album! Doet me heel erg denken aan John's eerste twee soloalbums.
Ja dat zijn dezelfde nummers. Volgens mij zijn de andere nummers op het album ook rond die tijd gemaakt en nu pas uitgegeven.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:08 schreef tim. het volgende:
[..]
Dat klinkt veelbelovend! Ik heb al betaald voor de muziek, maar de download kwam niet op gang, dus vandaag nog maar een keer proberen.
En '0' en '0=2' zijn inderdaad al uitgebracht op 7". Zijn dat dezelfde opnames als de gelijknamige nummers die op het album staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |