quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:37 schreef BloodSugar het volgende:
Ik heb wel een linkje, als je even een minuutje hebt.
Hopla: http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/32996012.html
Oh, dat wist ik niet. Beter dat hij in het nederlandse blad staat! Die ga ik binnenkort even kopen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:47 schreef LennartCM het volgende:
Dit is een andere he, hij staat met een recent interview in de nederlandese gitarist.
(alsnog bedankt)
Gedaan voor jequote:Op zondag 12 april 2009 11:07 schreef BloodSugar het volgende:
Hier is hij dan:
http://rapidshare.com/fil(...)te_gitarist.pdf.html
Het is niet echt goede kwaliteit, want de scanner is een beetje oud, maar het is te lezen. Omdat ik geen premium account heb bij rapidshare kan het maar 10x gedownload worden. Als iemand een Premium account heeft, voel je vrij om hem opnieuw te uploaden!
Ja, leuk interview. Ben je zelf ook een gitarist?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:30 schreef LennartCM het volgende:
In de nieuwe 'Gitarist' staat trouwens een interview met de beste man
Ik speel wel gitaar, maar nog niet echt de sterren v/d hemel. Maar ik ben aan't oefenenquote:Op zondag 12 april 2009 13:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja, leuk interview. Ben je zelf ook een gitarist?
Same herequote:Op maandag 13 april 2009 03:49 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn persoonlijke held die me door een kut periode heeft geholpen, zonder enige twijfel de beste muzikant op aarde.
Mag ik vragen wat je kut periode was? Of is dat te persoonlijk?quote:Op maandag 13 april 2009 03:49 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn persoonlijke held die me door een kut periode heeft geholpen, zonder enige twijfel de beste muzikant op aarde.
Is best persoonlijk, maar denk periodes die iedereen mee maakt. Denk aan relatie, vertrouwen, "vrienden" en jezelf vinden.quote:Op maandag 13 april 2009 16:19 schreef BloodSugar het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je kut periode was? Of is dat te persoonlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |