abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 april 2009 @ 11:45:52 #176
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_68298951
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:43 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ja, dus?
-edit-

[ Bericht 6% gewijzigd door BliksemSchigt op 23-04-2009 11:50:17 ]
pi_68298957
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:42 schreef kevin6188 het volgende:
Jawel hoor, maar dat doet er nu niet toe. En is bovendien geen antwoord op mijn vraag.
Blijkbaar niet anders zou je weten dat er altijd een hoop volk achterblijft op de dijk. Zeker bij mooi weer e.d. Als wij daar spelen zitten er (om verschillende redenen) bijna net zoveel mensen op de dijk als op het uitvak.
pi_68298969
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:45 schreef DeVinger het volgende:
Komop stelletje idioten. Kopbal heeft toch wel een punt, wat doen al die tienduizenden Hollanders in Zwiterserland en Oostenrijk ten tijde van het EK, ruzie zoeken met fans van die lokale voetbalclubs?
Dat is dus mijn hele punt. Zeik dan ook niet over de Ajacieden die daar waren als je weet hoe de onderlinge verstandhouding tussen Ajax en FC Volendam is.

Wie is hier nu idioot?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68298981
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:45 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

-edit-
...

[ Bericht 6% gewijzigd door BliksemSchigt op 23-04-2009 11:50:40 ]
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68298985
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:42 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar dat doet er nu niet toe. En is bovendien geen antwoord op mijn vraag.
Doet er wel toe, want dan weet je dat je niet klokslag 20.30 uur (of hoe laat de wedstrijd begint) in het stadion zit.
pi_68298988
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Blijkbaar niet anders zou je weten dat er altijd een hoop volk achterblijft op de dijk. Zeker bij mooi weer e.d. Als wij daar spelen zitten er (om verschillende redenen) bijna net zoveel mensen op de dijk als op het uitvak.
Uitvak was uitverkocht.
pi_68299006
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef Luni het volgende:

[..]

Doet er wel toe, want dan weet je dat je niet klokslag 20.30 uur (of hoe laat de wedstrijd begint) in het stadion zit.
Nogmaals, het uitvak was vol.

pi_68299011
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:46 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat is dus mijn hele punt. Zeik dan ook niet over de Ajacieden die daar waren als je weet hoe de onderlinge verstandhouding tussen Ajax en FC Volendam is.

Wie is hier nu idioot?
OMG, ben jij echt zo dom? Waar lees jij dat er een confrontatie tussen Volendam en Ajax is geweest dan?

Het zijn toch echt te Doekes en Sjonnies die hebben lopen worstelen.
pi_68299028
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef kevin6188 het volgende:
Uitvak was uitverkocht.
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:43 schreef kevin6188 het volgende:
Ja, dus?
Jezus wat een amoebe ben jij.
pi_68299047
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef DeVinger het volgende:

[..]

OMG, ben jij echt zo dom? Waar lees jij dat er een confrontatie tussen Volendam en Ajax is geweest dan?

Jij bent dom. Want er is helemaal geen confrontatie tussen Ajax en Volendam geweest. Ik doel op de vriendschap tussen beide clubs.
pi_68299060
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:48 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

[..]

Jezus wat een amoebe ben jij.
Wat een argumenten.
pi_68299069
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Uitvak was uitverkocht.
Je snapt Terror niet hè.
pi_68299070
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:48 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Jij bent dom. Want er is helemaal geen confrontatie tussen Ajax en Volendam geweest. Ik doel op de vriendschap tussen beide clubs.
Wat heeft dat te maken met het handgemeen dat heeft plaatsgevonden tussen Heerenveen en Ajax en de (morele) verwerping daarvan?
pi_68299088
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Er zijn toch mensen die vragen wat Ajax daar doet, daar krijg je toch een antwoord op..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68299119
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:49 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met het handgemeen dat heeft plaatsgevonden tussen Heerenveen en Ajax en de (morele) verwerping daarvan?
Dat Heerenveen-fans zonder kaartje in principe net zo weinig in Volendam te zoeken hadden als Ajax-fans. Of net zoveel. Ligt eraan hoe je het bekijkt. Maar dan is het onzin om de ene groep supporters wel te veroordelen en de andere groep niet.

Ik praat helemaal niks goed of wat. Maar voor sommigen is dat moeilijk te begrijpen.
pi_68299149
Dus volgens Kevin waren de Ajacieden er vanwege de band met FC Volendam, terwijl er ook Heerenveen supporters waren die zonder kaartje in Volendam waren?
  donderdag 23 april 2009 @ 11:52:42 #192
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68299166
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:51 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat Heerenveen-fans zonder kaartje in principe net zo weinig in Volendam te zoeken hadden als Ajax-fans.
Ben je nou serieus of zit je gewoon te fucken?
pi_68299181
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:50 schreef Breach het volgende:

[..]

Er zijn toch mensen die vragen wat Ajax daar doet, daar krijg je toch een antwoord op..
OK, my bad.

Goed, ze zijn dus niet bewust gekomen om Heerenveen supps te mollen.

Blijft over: de confrontatie tussen Heerenveen en Ajax. Daar kan ik geen zinnig woord over zeggen aangezien ik er niet bij was dus ik ben benieuwd naar de precieze oorzaak van het gevecht.
pi_68299185
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:52 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Jij loopt te fucken. Want je quote selectief. En die zin na de quote is nogal van belang.
pi_68299195
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dus volgens Kevin waren de Ajacieden er vanwege de band met FC Volendam, terwijl er ook Heerenveen supporters waren die zonder kaartje in Volendam waren?
Ja. Dat is een feit, lijkt me.
pi_68299201
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:52 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Hij heeft toch gewoon gelijk. Waarom 2 uur rijdennaar Volendam als je het ook in je stamcafé op de hoek kunt bekijken..?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68299204
Ajax een band met Volendam? No way
pi_68299223
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:53 schreef DeVinger het volgende:

[..]

OK, my bad.

Goed, ze zijn dus niet bewust gekomen om Heerenveen supps te mollen.

Blijft over: de confrontatie tussen Heerenveen en Ajax. Daar kan ik geen zinnig woord over zeggen aangezien ik er niet bij was dus ik ben benieuwd naar de precieze oorzaak van het gevecht.
Daar valt ook niks zinnigs over te zeggen inderdaad. Dat is het hele punt van discussie ook niet. Denk dat de echte aanleiding toch niet boven komt.
pi_68299241
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ajax een band met Volendam? No way
Wat loop je nu dom te doen?
  donderdag 23 april 2009 @ 11:56:12 #200
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68299280
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:53 schreef Breach het volgende:

[..]

Hij heeft toch gewoon gelijk. Waarom 2 uur rijdennaar Volendam als je het ook in je stamcafé op de hoek kunt bekijken..?
Is toch gezellig, je club achterna reizen. Ook al heb je geen kaart, een dagje Volendam in de zon met flink wat medesupporters is nooit weg natuurlijk. Na de wedstrijd lekker de kroegen weer in om de finale te vieren.

Hij doet net alsof de Heerenveen-supporters er net zoveel hadden te zoeken als de Ajacieden, en dat is natuurlijk onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')