quote:
Ja...? Ik weet het nog niet zo. Ik denk dat ik eerder voor VVM gaquote:
Tja... Kon dat?quote:
Very interesting.quote:
Hoe kan iemand zich in godsnaam voordoen als een dik lelijk hok?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja sorry dat ik het zo zeg, maar zo deed ze zich zelf expres voor, heel erg overdreven zelfs...
Dat weet ze dus zelf ook...
Waarom zou ik het dan niet kunnen zeggen ?
haha ja en?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ho es, jij ligt met ze in bed, terwijl het je goede vriendinnen waren
ze deed zich dik voor?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja sorry dat ik het zo zeg, maar zo deed ze zich zelf expres voor, heel erg overdreven zelfs...
Dat weet ze dus zelf ook...
Waarom zou ik het dan niet kunnen zeggen ?
hoi autoquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ja...? Ik weet het nog niet zo. Ik denk dat ik eerder voor VVM ga
[..]
Tja... Kon dat?
2 mannen mogen zich best met mij bezig houdenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ja...? Ik weet het nog niet zo. Ik denk dat ik eerder voor VVM ga
[..]
Tja... Kon dat?
quote:
Ojee....quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
hoi auto
zullen wij eens een borrel gaan doen
Hmm... Aan de ene kant wel leuk, maar als ik voor een eerste keer moet kiezen, dan kies ik voor VVMquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
2 mannen mogen zich best met mij bezig houden![]()
Ik probeer iemand niet te beoordelen op zijn of haar posts, maar hij heeft het voor elkaar.
Nou mag je me wel bellen!quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoi auto
zullen wij eens een borrel gaan doen
Ik kan dit helaas niet goed verwoordenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand zich in godsnaam voordoen als een dik lelijk hok?
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:32 schreef Ripley het volgende:
trio's
Drie is te veel in bed, wat mij betreft
Sorry Noukquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
2 mannen mogen zich best met mij bezig houden![]()
Ik probeer iemand niet te beoordelen op zijn of haar posts, maar hij heeft het voor elkaar.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee....owja!
[..]
Hmm... Aan de ene kant wel leuk, maar als ik voor een eerste keer moet kiezen, dan kies ik voor VVM
Wat is heuken??quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kan dit helaas niet goed verwoorden
Maar ik ga het proberen:
Ze deed expres NIET charmant, liep te hossen en te heuken.
Zat de hele tijd aan der eigen tieten te voelen, met der dikke pens te spelen![]()
Dat soort dingen....
In een kroeg dus....
Nja het is me niet gelukt merk ik
Je brengt het ook zo lekker respectvol. Gadverdamme.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kan dit helaas niet goed verwoorden
Maar ik ga het proberen:
Ze deed expres NIET charmant, liep te hossen en te heuken.
Zat de hele tijd aan der eigen tieten te voelen, met der dikke pens te spelen![]()
Dat soort dingen....
In een kroeg dus....
Nja het is me niet gelukt merk ik
ik denk dat ik mn vriendje voorang ga geven in dezequote:
Omdat ze zichzelf ermee te kijk zet door het op de bar te doen, nog net niet schreeuwend "kijk mij eens smerig doen ! "quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je brengt het ook zo lekker respectvol. Gadverdamme.
Hoe kun jij oordelen of iets expres is of niet?
ik ga je uiteraard ontzettend proberen te versierenquote:
Serieus, je hebt geen idee. Ik zou het mooi vinden om te zien hoe iemand zo vol van zelfvertrouwen is, aangezien veel mensen met haar uiterlijk (voor zover ik dat voor me kan zien uit je posts) in een hoekje zouden weg kruipen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf ermee te kijk zet door het op de bar te doen, nog net niet schreeuwend "kijk mij eens smerig doen ! "
dan nogquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf ermee te kijk zet door het op de bar te doen, nog net niet schreeuwend "kijk mij eens smerig doen ! "
Ooo, dat is dan veilig!quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga je uiteraard ontzettend proberen te versieren
maar niet aanranden of op eten of haha
Ik ben het met je eensquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus, je hebt geen idee. Ik zou het mooi vinden om te zien hoe iemand zo vol van zelfvertrouwen is, aangezien veel mensen met haar uiterlijk (voor zover ik dat voor me kan zien uit je posts) in een hoekje zouden weg kruipen.
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus, je hebt geen idee. Ik zou het mooi vinden om te zien hoe iemand zo vol van zelfvertrouwen is, aangezien veel mensen met haar uiterlijk (voor zover ik dat voor me kan zien uit je posts) in een hoekje zouden weg kruipen.
wat doe je vanavond?quote:
Juistquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens![]()
Zouden meer meiden moeten doen met een maatje meer en niet altijd maar wegkruipen en zichzelf minder voelen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zouden meer meiden moeten doen met een maatje meer en niet altijd maar wegkruipen en zichzelf minder voelen
Leren! Morgen 8.45 hertentamen.quote:
ow dan moeten we morgen avond maar ff vieren dat dat achter de rug isquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leren! Morgen 8.45 hertentamen.
Hehequote:Op donderdag 19 maart 2009 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow dan moeten we morgen avond maar ff vieren dat dat achter de rug is
haha nee dat zou ik nie doen idd als ik jou wasquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:49 schreef KudFokker het volgende:
Ja ik had het inderdaad anders kunnen zeggen...
Maar zij had mij er niet mee lastig moeten vallen, door haar shirt omhoog te doen en een 'mondje' te maken met haar vetrollen (dit bedoel ik niet respectloos) en tegen me aan te komen rijden en weet ik veel wat voor dingen
Ik ben serieus blij dat ze gewoon durft zichzelf te zijn, maar hou je aub in...
Ik ga toch ook geen random mensen in een kroeg swaffelen ?
Ik denk persoonlijk ook niet dat ie over elk meisje met een maatje meer zoiets had gezegd. Ik vind ook sommige mollige dames stomme koeien en andere prachtvrouwen. Ik kan me wel voorstellen dat het meer refereert naar de uitstraling en lompheidquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
is dat een ja?quote:
En waarom wordt het dan wel goedgekeurd dat als ik zeg dat een vrouw met haar tetten tegen mij aan loopt te heuken ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee dat zou ik nie doen idd als ik jou was
als het zo vreselijk was waarom begin je er dan nu over?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:49 schreef KudFokker het volgende:
Ja ik had het inderdaad anders kunnen zeggen...
Maar zij had mij er niet mee lastig moeten vallen, door haar shirt omhoog te doen en een 'mondje' te maken met haar vetrollen (dit bedoel ik niet respectloos) en tegen me aan te komen rijden en weet ik veel wat voor dingen
Ik ben serieus blij dat ze gewoon durft zichzelf te zijn, maar hou je aub in...
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:49 schreef KudFokker het volgende:
Ja dat ben ik met je eens, ik moet soms wel eens stiekem lachen om dat overdreven gedoe....quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk ook niet dat ie over elk meisje met een maatje meer zoiets had gezegd. Ik vind ook sommige mollige dames stomme koeien en andere prachtvrouwen. Ik kan me wel voorstellen dat het meer refereert naar de uitstraling en lompheid
Jij snapt hetquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk ook niet dat ie over elk meisje met een maatje meer zoiets had gezegd. Ik vind ook sommige mollige dames stomme koeien en andere prachtvrouwen. Ik kan me wel voorstellen dat het meer refereert naar de uitstraling en lompheid
Wat KF bedoeld was dus duidelijke ENGELSE vrouwen lompheid?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
nee nee dat zeg ik niet, ik had het over het zwaffelen hequote:Op donderdag 19 maart 2009 15:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En waarom wordt het dan wel goedgekeurd dat als ik zeg dat een vrouw met haar tetten tegen mij aan loopt te heuken ?
Jullie vroegen toch waarom ik die trio had afgewezen ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als het zo vreselijk was waarom begin je er dan nu over?
en dan nog kun je het anders zeggen
het is nu net alsof je er over begon om stoer te doen en dan haar maar ff omlaag haalt in the proces
Dat had ik dus uit je eerste post niet kunnen halen..quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jij snapt het
Ik vind het serieus super om te zien, mensen (met een maatje meer/groter) die gewoon zichzelf zijn en dat ook uitstralen !
Maar dat deed zij gewoon niet
Vooral de combinatie..... brrrrquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:50 schreef Ripley het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat het meer refereert naar de uitstraling en lompheid
Nou die engelse kennen er ook wat van idd pfff als je die soms zietquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:52 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Wat KF bedoeld was dus duidelijke ENGELSE vrouwen lompheid?
zullen we het maar weer over cabrio's hebben danquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als het zo vreselijk was waarom begin je er dan nu over?
en dan nog kun je het anders zeggen
het is nu net alsof je er over begon om stoer te doen en dan haar maar ff omlaag haalt in the proces
een simpel ze was niet aantrekkelijk had geen zelfrespect was dan toch voldoende geweest?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jullie vroegen toch waarom ik die trio had afgewezen ?![]()
Leg ik het uit, hoe ik het ervaren heb en dan krijg ik dit soort kritiek dat ik niet respectvol ben.
Kom op, als je al geen eens voor jezelf respect heb, waarom zouden andere dat dan wel hebben ?
Andere woordkeuze had beter geweest, imo.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jullie vroegen toch waarom ik die trio had afgewezen ?![]()
Leg ik het uit, hoe ik het ervaren heb en dan krijg ik dit soort kritiek dat ik niet respectvol ben.
Kom op, als je al geen eens voor jezelf respect heb, waarom zouden andere dat dan wel hebben ?
Maar ik sta nu zelfs na deze uitleg laag in "aanzien"quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat had ik dus uit je eerste post niet kunnen halen..
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar ik sta nu zelfs na deze uitleg laag in "aanzien"?
Heb je gelijk in hoor, excuses voor de mensen die ik hierbij gekwetst hebquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een simpel ze was niet aantrekkelijk had geen zelfrespect was dan toch voldoende geweest?
maar dat hadden we al vast gesteld
Moet ik daar antwoord op geven?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar ik sta nu zelfs na deze uitleg laag in "aanzien"?
Doe dat maar in PTA.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:55 schreef djayzz het volgende:
zullen we het maar weer over cabrio's hebben dan
retorische vraagstelling met een vleugje sarcasmequote:
owjaquote:
Hihi, vind je leuk hè?quote:
Ehm....quote:
en gothic kroegen zo blijktquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi, vind je leuk hè?
[..]
Ehm....
quote:
animal is tof!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Animal was mijn favoriete muppet.
En die twee opa's natuurlijk.
Ahhhquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Animal was mijn favoriete muppet.
En die twee opa's natuurlijk.
quote:
Hallo! Dat zou mijn eerste keer zijn, mag ik daar even over nadenken...quote:
haha ik zou je heus niet meteen mee naar mn huis slepen hoor hahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahhh
[..]
[..]
Hallo! Dat zou mijn eerste keer zijn, mag ik daar even over nadenken...
zoals Natasja Froger zegt:quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahhh
[..]
[..]
Hallo! Dat zou mijn eerste keer zijn, mag ik daar even over nadenken...
Ik werd al bang!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha ik zou je heus niet meteen mee naar mn huis slepen hoor haha
ik ben erg lief voor meisjes
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:06 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
zoals Natasja Froger zegt:
Ik zeg doen!
Hoezo twee?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:06 schreef Techno het volgende:
Binnenkort mogen we weer twee nieuwe singles verwelkomen:
Brad belazert Angelina met de nanny
Owjee, dus als ik door ga met datquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha ik zou je heus niet meteen mee naar mn huis slepen hoor haha
ik ben erg lief voor meisjes
dan moet ik oppassen.quote:bel nou !
idd nie teveel over nadenken.... gewoon doen!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:06 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
zoals Natasja Froger zegt:
Ik zeg doen!
meisjes zijn spannend en maken me verlegen dus je hoeft nergens bang voor te zijn hoorquote:
En jij gewoon je leuke collega mee uit vragenquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
idd nie teveel over nadenken.... gewoon doen!
Dat loopt toch op niets uit.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:08 schreef djayzz het volgende:
Hoezo twee?
Brad heeft de nanny dan toch
Nou! Ik voel mij steeds meer op mijn gemakquote:
Ooo oke... Dat werkt in mijn voordeelquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meisjes zijn spannend en maken me verlegen dus je hoeft nergens bang voor te zijn hoor
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En jij gewoon je leuke collega mee uit vragen
Juist ja, net zoals jij tegenover je collega.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
idd nie teveel over nadenken.... gewoon doen!
haha ik had weer beter me mond kunnen houden he hahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:10 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Juist ja, net zoals jij tegenover je collega.
Gewoon Doen!
Rustig maar meisje, ik steek geen vinger uitquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou! Ik voel mij steeds meer op mijn gemak
ja die nie wint dat weet ik ook wel maar dit is anders... straks wil ie nietquote:
Hahahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:11 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Rustig maar meisje, ik steek geen vinger uit
Maar hoe reageert hij dan op het geflirtquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja die nie wint dat weet ik ook wel maar dit is anders... straks wil ie niet
en dan morgen ochtend moet ik em weer zien en samen roken en koffie drinken... of miss gaat ie dan juist wel heel raar doen ofzo...
Informeel wat gaan drinken, dronken voeren, mee naar huis nemen en hoppa, op die lul!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en dan morgen ochtend moet ik em weer zien en samen roken en koffie drinken... of miss gaat ie dan juist wel heel raar doen ofzo...
Ja zoals ik t zie doet ie het zelfs terug.... maar ja miss is dat gwn lolligheid en verder nixquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar hoe reageert hij dan op het geflirt?
Hebben jullie wat voor laterquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahahaIk doelde gewoon op het filmen...
nou dat lijkt me wel wat idd haha maar helaas ist nogal een feestbeest en gaat ie me dan makkelijk onder de tafel drinken hahahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:13 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Informeel wat gaan drinken, dronken voeren, mee naar huis nemen en hoppa, op die lul!
Mount up!
Ik moet de andere dag vroeg op om te gaan werken...quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
ik kan wel pas wat later auto
half 11?
jammer dat de living weg is
Dat zegt dan meer over hem dan over jouquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:13 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Informeel wat gaan drinken, dronken voeren, mee naar huis nemen en hoppa, op die lul!
Mount up!![]()
Nou en joh. Waar moet ik zijn dames? Moet wel ff langs huis om de camera te halenquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet de andere dag vroeg op om te gaan werken...
Hahaha jullie wimpelen al mijn argumenten weg.... haha nou hou ik geen smoesje meer overquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zegt dan meer over hem dan over jou
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha jullie wimpelen al mijn argumenten weg.... haha nou hou ik geen smoesje meer over
straks moet ik et nog gaan doen ook![]()
![]()
Natuurlijk, zodat jij ook inziet dat je argumenten onzin zijn..quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha jullie wimpelen al mijn argumenten weg.... haha nou hou ik geen smoesje meer over
straks moet ik et nog gaan doen ook![]()
![]()
zeg jij hebt wel heel goed onthouden dat ik graag wat moeite doequote:Op donderdag 19 maart 2009 16:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet de andere dag vroeg op om te gaan werken...
k*t k*t k*t hij gaat net wegquote:
Doe je voorzichtig? Studente verhangt zich na naaktfoto'squote:Op donderdag 19 maart 2009 16:16 schreef TGT2 het volgende:
Nou en joh. Waar moet ik zijn dames? Moet wel ff langs huis om de camera te halen
haha dit was echt voor lul.. hij zegt ik ben ervandoor tot morgen, met zn mooie lach natuurlijkquote:
Jij wil het ook zien tochquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig? Studente verhangt zich na naaktfoto's
haha, goed zoquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha dit was echt voor lul.. hij zegt ik ben ervandoor tot morgen, met zn mooie lach natuurlijk
dus ikke met me tomaten hoofd.. uhhh nee wacht je mag nog niet weg haha echt lomp weer he
toen begon ie te lachen en liep ie weg met de mededeling dat ik em morgen weer mocht hebbenquote:
buit het uit, morgen laat je hem wennen aan het idee dat je hem een avondje mag hebben buiten het werk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
toen begon ie te lachen en liep ie weg met de mededeling dat ik em morgen weer mocht hebben
hahah
Nou schrijf dat bangen maar op je buik.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
toen begon ie te lachen en liep ie weg met de mededeling dat ik em morgen weer mocht hebben
hahah
haha ohw wat erg zeg ik zit gwn helemaal te giebelen achter me pctje hahaha nou morgen dan maar een herkansing miss vraagt ie wel wat ik wilde zeggen haha dan moet ik em wel vragenquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:23 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
buit het uit, morgen laat je hem wennen aan het idee dat je hem een avondje mag hebben buiten het werk.
voor vandaag zoiezo hahahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:23 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Nou schrijf dat bangen maar op je buik.
Fijne avond!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:27 schreef Carooltje79 het volgende:
Maarre lieve mensen ik gaat lekker op huisje aanhet is tijd om hier weg te wezen haha
Hele fijne avond nog en ik kom jullie morgen nog wel ff lastigvallen
kusssssie
Wat goed! Waarvoor?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:27 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Ik heb even twee sollicitaties de deur uit gedaan
fjine avond!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:27 schreef Carooltje79 het volgende:
Maarre lieve mensen ik gaat lekker op huisje aanhet is tijd om hier weg te wezen haha
kusssssie
tnx!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:27 schreef KudFokker het volgende:
Carooltje, de eerste stap is gezeten die is altijd het moeilijkst
Good job!!
Oja, dat is waar! Maar ik heb ook onthouden dat jij niet van het meeten bentquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg jij hebt wel heel goed onthouden dat ik graag wat moeite doe![]()
zaterdag dan
Hehe.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:16 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Nou en joh. Waar moet ik zijn dames? Moet wel ff langs huis om de camera te halen
ikke gaat me best doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
fjine avond!![]()
niet te wild dromen he
sollicitaties om bij rhubarbje langs te komen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:27 schreef automatic_ het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:27 schreef Carooltje79 het volgende:
kusssssie
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:27 schreef automatic_ het volgende:
Ja hè? :trots:quote:
Dus je bent toch aan het kijken naar iets anders?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]waar?
Ik heb over 2 weken weer een orieterend gesprek.
Daar hoef ik niet voor de solliciterenquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
sollicitaties om bij rhubarbje langs te komen?
In Badhoevedorp?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb zin om wat leuks te doen vanavond!!!!
Klinkt goed!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hè? :trots:
Ik ben daar altijd zoooo onwijs laks in
Voor begeleider op groepen bij de GGZ
Eén is bij kinderen / jeugdigen en de andere kan divers zijn. Eén in Halsteren/Bergen op Zoom en de andere is in Breda
Jij moet je koffer in pakken!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb zin om wat leuks te doen vanavond!!!!
Mja.. Ben benieuwd! Haha.quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hè? :trots:
Ik ben daar altijd zoooo onwijs laks in
Eén is bij kinderen / jeugdigen en de andere kan divers zijn. Eén in Halsteren/Bergen op Zoom en de andere is in Breda
[..]
Dus je bent toch aan het kijken naar iets anders?![]()
& zie hierboven haha
Nee zeg, ik woon niet in Badhoevedorp. Ik woon in een ander kutdorp.quote:
Oh, nice.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:29 schreef automatic_ het volgende:
Merciquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Klinkt goed
Hoe niet perse weg maar als er iets mooi op mijn pad komt
Deze jongen gaat zo es ff naar de kapper. Daarna ga ik mn peukpose oefenen met nieuwe coupequote:Op donderdag 19 maart 2009 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee zeg, ik woon niet in Badhoevedorp. Ik woon in een ander kutdorp.
Ben vanavond wel in de stad, maar denk niet dat dat gaat lukken, weinig tijd voor..
voor een leuk meisje maak ik wel een uitzonderingquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, dat is waar! Maar ik heb ook onthouden dat jij niet van het meeten bent
[..]
Hehe.
Ik weet het, ik ben enigquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor een leuk meisje maak ik wel een uitzondering
Goed gedaan!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:34 schreef Electrocute het volgende:
Goedemiddag!
Ik heb net even fijn misbruik gemaakt van mijn status als single vrouw. CV ketel was kapot, maar ik moest ook broodnodig mijn verwarming nog een keer ontluchten, dus heb ik de monteur met een zielig verhaaltje over onhandige alleenstaande vrouwen zo ver gekregen dat hij het voor me deed. Helaas was het geen lekker ding
Zo hoort het.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:34 schreef Electrocute het volgende:
Goedemiddag!
Ik heb net even fijn misbruik gemaakt van mijn status als single vrouw. CV ketel was kapot, maar ik moest ook broodnodig mijn verwarming nog een keer ontluchten, dus heb ik de monteur met een zielig verhaaltje over onhandige alleenstaande vrouwen zo ver gekregen dat hij het voor me deed. Helaas was het geen lekker ding
en dit waarschijnlijk een leuke managementfunctie isquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Merci
Als maatschappelijk werker gaat het, voorlopig, toch niet lukken, dus dan maar iets anders, haha.
Oo okeOmdat je tijd terug nogal gezeik had etc.
Oké danquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en dit waarschijnlijk een leuke managementfunctie is
Iemand misbruiken en dan ook nog klagen dat ie lelijk is. Sjonge jongequote:Op donderdag 19 maart 2009 16:34 schreef Electrocute het volgende:
Goedemiddag!
Ik heb heel fout mijn vader en z'n vrouw uitgenodigd om hier te komen eten, en daarna tussen neus en lippen door gevraagd of hij misschien een boormachine mee kon nemen en langs de bouwmarkt kon rijden voor materialen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed gedaan!
Hoe is het met je balkon & het katten-net?
Hehehe. Heeeél slim van jequote:Op donderdag 19 maart 2009 16:37 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik heb heel fout mijn vader en z'n vrouw uitgenodigd om hier te komen eten, en daarna tussen neus en lippen door gevraagd of hij misschien een boormachine mee kon nemen en langs de bouwmarkt kon rijden voor materialen.Nu hoef ik als het even mee zit zelf niet op dat trapje te gaan staan.
Het was een vent van in de 50quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:37 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Iemand misbruiken en dan ook nog klagen dat ie lelijk is. Sjonge jonge
Zeker. Het gesprek is ook in Den Haag. Bijna bij mij om de hoekquote:
Kan je er op je fietsje naar toequote:Op donderdag 19 maart 2009 16:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zeker. Het gesprek is ook in Den Haag. Bijna bij mij om de hoek![]()
Vind Den Haag toch veel leuker dan Barendrecht/Rotterdam
Dat vond ik ook al. M'n vader ook trouwens. Volgens mij is de gedachte dat ik het zelf zou doen al genoeg om hem hier heen te krijgen en is dat etentje slechts een leuke bonusquote:
Hij houdt je graag heelquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:42 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al. M'n vader ook trouwens. Volgens mij is de gedachte dat ik het zelf zou doen al genoeg om hem hier heen te krijgen en is dat etentje slechts een leuke bonus
rhubarbje en autoquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
wat gaan jullie weer snel, ik heb niet eens de kans om te reageren!
Wat was het onderwerp, iets interessants?
Haha, dat zal ook wel mee kunnen spelen jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:42 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al. M'n vader ook trouwens. Volgens mij is de gedachte dat ik het zelf zou doen al genoeg om hem hier heen te krijgen en is dat etentje slechts een leuke bonus
Hahahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:43 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
rhubarbje en auto
gaan wat doen misschien
Even aangepast naar waarheid.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:43 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
rhubarbje en auto
gaan wat het doen misschien
zaterdag dusquote:
Mag ik er nog wel een nachtje over slapen?quote:
Klinkt als een slechte intro voor een goedkope porno filmquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:34 schreef Electrocute het volgende:
Goedemiddag!
Jaja, thee drinken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Wij gaan samen thee drinken![]()
Hoiquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:42 schreef Electrocute het volgende:
[..]
vind je me echt zo eng?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mag ik er nog wel een nachtje over slapen?
Best wel pleonasme trouwensquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:47 schreef KudFokker het volgende:
Net heerlijk in shirt met korte mouwen buiten sigaret gerookt, met me rug tegen dat donkere zwarte glas aan
Heerlijk warmzweet er zelfs een beetje van haha
Ik heb normaal een heel stappenplan voor ik mensen ontmoet & dat komt nu in de war!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vind je me echt zo eng?
nou oke dan
Wijn drinken dan?quote:
Buitenlands fruit is mijn favoriete forumonderdeelquote:
Ik kom je wel ophalen hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb normaal een heel stappenplan voor ik mensen ontmoet & dat komt nu in de war!
[..]
Wijn drinken dan?
Edit; O nee, ik moet naar huis rijden 's nachts!
wat voor stappen dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb normaal een heel stappenplan voor ik mensen ontmoet & dat komt nu in de war!
[..]
Wijn drinken dan?
Edit; O nee, ik moet naar huis rijden 's nachts!
ja hallo! dan ben ik net onderweg om automatic_ op te halen, blijft ze slapen. Heb je niet 2 banken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat voor stappen dan?
en ik heb een bank hoor waar je op kunt crashen
of is dat pushing it? haha
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
ja hallo! dan ben ik net onderweg om automatic_ op te halen, blijft ze slapen. Heb je niet 2 banken?
nee ik heb gewoon geen 2 banken hahaquote:
gelukkigquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan je er op je fietsje naar toe
En dat laatste ben ik met je eens.
Ja, je weet wel. Dat ding wat op je motor lijkt maar dan zonder blok en je moet zelf inspanning leveren om vooruit te komenquote:
jij hebt al een kerel dus ik kan je niet kado doen aan mijn kerelquote:
ben jij gek. daar word je moe van!quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, je weet wel. Dat ding wat op je motor lijkt maar dan zonder blok en je moet zelf inspanning leveren om vooruit te komen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, je weet wel. Dat ding wat op je motor lijkt maar dan zonder blok en je moet zelf inspanning leveren om vooruit te komen
Mogelijkheden DH, mogelijkheden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ben jij gek. daar word je moe van!
leasequote:Op donderdag 19 maart 2009 17:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mogelijkheden DH, mogelijkheden.
A je spaart kosten uit op benzine
denk dat ik de krachttraining idd wel krijg als ik mijn motor ga duwenquote:e.d. B je spaart kosten want je fitness doe je dan al dus geen duur fitness abbo meer.
ging het daar om?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij hebt al een kerel dus ik kan je niet kado doen aan mijn kerel
De voordelen zijn legio. Wat let je?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
lease![]()
[..]
denk dat ik de krachttraining idd wel krijg als ik mijn motor ga duwen
Ze moet nog even bijkomen van de 'schok' denk ik.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
nou die auto is er maar mooi tussen uit geknepen
Ja doei.quote:
Je wou met Auto daten??quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja gewoon een meisje daten is ook tof natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ging het daar om?
O, dat had ik gemist
ik ben nog nooit zo vaak afgewezenquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja doei.![]()
![]()
[..]
Je wou met Auto daten??
Nou ja zeg, omdat ik zo naar huis ga doe je nu al zo?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja doei.![]()
![]()
[..]
Je wou met Auto daten??
DH.quote:
En je bent nog wel een babe, erg hot....quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben nog nooit zo vaak afgewezen
zeg!quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben nog nooit zo vaak afgewezen
Nouja, dacht voordat die weg is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou ja zeg, omdat ik zo naar huis ga doe je nu al zo?
Ahh op die manier, lief!quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja, dacht voordat die weg is.vond het erger als ik geen doei had gezegd....
![]()
![]()
Rebel.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
DH.![]()
[..]
En je bent nog wel een babe, erg hot....Heb je haar wel al een foto laten zien, je weet zonder foto's....
Techno.![]()
2 bezette vrouwen is niet zo slim lijkt mequote:Op donderdag 19 maart 2009 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zeg!
Jij hebt mij pas vaak afgewezen
en hoi techno
hij vermoordt niemand hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
2 bezette vrouwen is niet zo slim lijkt me
en ado mn vriendje vermoorden als ik je tot een trio weet te verleiden
en mij misschien ook wel!
dat kunnen we niet hebben natuurlijk
Dat ben ik.quote:
Misschien is ze meer een chocolade typje?? Of gaat ze voor de getinte vrouw. Heb je een zonnebankquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en taart aangeboden en borrels en zo...
ik weet het neit meer hoor
maar vriendje is bijna jarig en ik weet geen kado!quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij vermoordt niemand hoor.
en dat lukt niet, ik wil jou.
Niet je vriendje
ik ben nogal bleek he....quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat ben ik.![]()
[..]
Misschien is ze meer een chocolade typje?? Of gaat ze voor de getinte vrouw. Heb je een zonnebank
kuurtje gehad?
oooooquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar vriendje is bijna jarig en ik weet geen kado!
work with me!
doe maar even jaquote:
Wat geef je m wel?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:27 schreef Ripley het volgende:
Ik ben denk ik een slecht vriendinnetje, want als ik een relatie heb krijgt ie nevernooit een meisje voor zijn verjaardag
Zo vreemd vind ik dat anders niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:27 schreef Ripley het volgende:
Ik ben denk ik een slecht vriendinnetje, want als ik een relatie heb krijgt ie nevernooit een meisje voor zijn verjaardag
Dan ben ik ook slecht.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:27 schreef Ripley het volgende:
tofquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik laat het je weten.
Weet niet precies wanneer dat wordt hoor
Ik ben momenteel singlequote:
Romantische kadoosquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben momenteel single![]()
Maar in het verleden: een bijzondere whiskey, concertkaartjes, weekendje maastricht plus pinkpop, een DVD van de eerste film die we samen hadden gezien, schoenen, een buddha, een horloge. Zoiets
eerder is ie niet te jong voor jou hahaquote:
nou daar ging mn luchtbelquote:
Ja, ik val niet zo op jong, maar als kadootje mag ik natuurlijk niets zeggenquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eerder is ie niet te jong voor jou haha
ik ben ook ouder als hij is
vind ie leuk
ik normaal ook niet dus dat betekend dat deze echt leuk isquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik val niet zo op jong, maar als kadootje mag ik natuurlijk niets zeggen
Hoe is hij met het uitlenen van zijn vriendin dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik normaal ook niet dus dat betekend dat deze echt leuk is
oe, das mooiquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik normaal ook niet dus dat betekend dat deze echt leuk is
euhm...quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe is hij met het uitlenen van zijn vriendin dan?
Das alleen mogelijk voor de niet-singles in singlesquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Singles is een uitleenservice begonnen?
Ik wil tijn best wel aan je uitlenen hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Das alleen mogelijk voor de niet-singles in singles
Dat is niet aan jouquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil tijn best wel aan je uitlenen hoor
jij met vriendje ik met ado?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ruilen is wel handig natuurlijk
Wie zegt dat ik niet de uitleenmevrouw ben van de singlesbibliotheek?quote:
Ik was even een bloemenwagentje in elkaar aan het zettenquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ja... Dat wil je wel weten he?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat voor stappen dan?
en ik heb een bank hoor waar je op kunt crashen
of is dat pushing it? haha
Jij bent toch een sportman?!quote:
Ik ben geen choco-freakquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en auto als je mee leest ik heb ook chocolade hoor!
Nee want jij bent Auto. Dus dat is niet nodigquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:16 schreef automatic_ het volgende:
Oh wacht.. Ik ben natuurlijk meteen over te halen als iemand met z'n vingers knipt....
Hahaha. Nee, dát klinkt lekker positiefquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee want jij bent Auto. Dus dat is niet nodig
De Pijnlijke Waarheid van de Single.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Das alleen mogelijk voor de niet-singles in singles
Och, mijn moeder riep net ook al, dus dat is niet alleen in een studentenhuisquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Men wat haat ik t studentenhuis!! Kan niet eens gewoon muziek opzetten, omdat ze dan boven mij wat gedreun van de bas hoort
dat zei ik niet, jij hebt vast heul veul funquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De Pijnlijke Waarheid van de Single.![]()
Toekijken hoe stelletjes alle fun hebben.
Jah ,wil weer op mezelf.. gedoe ook altijdquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:26 schreef automatic_ het volgende:
Och, mijn moeder riep net ook al, dus dat is niet alleen in een studentenhuis
Maar wel irritant
Daarom, optiefen met dat vrolijke gedoequote:Op donderdag 19 maart 2009 18:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De Pijnlijke Waarheid van de Single.![]()
Toekijken hoe stelletjes alle fun hebben.
Hebben de singles een uitleentermijn? Of kun je kiezen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet de uitleenmevrouw ben van de singlesbibliotheek?
En jij hebt wat met je huisgenoot te maken omdat?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah ,wil weer op mezelf.. gedoe ook altijd![]()
Gelukkig is ze morgen weer wegals ze niet afwijkt van der standaardschema
Ik kan daar ook neit tegenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:38 schreef MNR het volgende:
Bengel!
Hoe ging het?
Enne... waarom staren mannen altijd zo naar je?! Ik word daar zo f*cking verlegen van![]()
Vanaf een avondje tot maximaal 3 wekenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hebben de singles een uitleentermijn? Of kun je kiezen?
Ze anders elke 2 min aan m'n deur staat te kloppenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En jij hebt wat met je huisgenoot te maken omdat?
en verlengen behoort ttot de opties als het goed bevalt?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vanaf een avondje tot maximaal 3 weken
Dan staat je muziek te zachtquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze anders elke 2 min aan m'n deur staat te kloppen
Nee, het wel verwachten dat een kerel het wel doet, als hij het niet doetquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan daar ook neit tegen
maar zelf wel doen als ik iemand interessant vind
Wij zijn aardig voor elkaar in dit huis.. en houden rekening met elkaarquote:
Ik denk dan gewoon dat ie me niet interessant vindt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, het wel verwachten dat een kerel het wel doet, als hij het niet doet
Als je je muziek harder zet hoor je haar gezeur/geklop nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wij zijn aardig voor elkaar in dit huis.. en houden rekening met elkaar
Niet dat dat altijd even leuk is, want ze kan soms zeueren.. maar oke .
Dat behoort tot de opties, echter moet die persoon dan wel beschikbaar zijn en niet al in een reservering zitten bij een andere lener.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en verlengen behoort ttot de opties als het goed bevalt?
Je moet ook niet denken. Dat kan je beter aan anderen overlaten.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dan gewoon dat ie me niet interessant vindt.
Next
Idd, het is wel preferable als ie tegen je praat en zoquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dan gewoon dat ie me niet interessant vindt.
Next![]()
Dat snap ik ook wel hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je je muziek harder zet hoor je haar gezeur/geklop niet
Ik moet even een bepaalde roddel ontkrachten die nergens op sloeg, dus op dit moment heeeél moeilijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
maar hoe kan ik je over halen dan auto?
en ja wil die stappen wel weten ja
Mja, kan ik mij wel voorstellenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah ,wil weer op mezelf.. gedoe ook altijd![]()
Gelukkig is ze morgen weer wegals ze niet afwijkt van der standaardschema
Maar je kan t natuurlijk altijd nog een keer proberen... Behoort koop uiteindelijk tot de opties?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat behoort tot de opties, echter moet die persoon dan wel beschikbaar zijn en niet al in een reservering zitten bij een andere lener.
Om te neuken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:38 schreef MNR het volgende:
Enne... waarom staren mannen altijd zo naar je?! Ik word daar zo f*cking verlegen van![]()
Hahaha!quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Om te neuken.
Ik zei toch. Staren is de meest effectieve manier van flirten.
Mannen die je niet aanstaren en wegkijken vinden je meestal wel leukquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Idd, het is wel preferable als ie tegen je praat en zo
Dat is pas mogelijk als het exemplaar niet meer uitgeleent wordtquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar je kan t natuurlijk altijd nog een keer proberen... Behoort koop uiteindelijk tot de opties?
Ja, want hij zei gisteren zelf al dat het fout wasquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:46 schreef MNR het volgende:
LOL!!! Hebben jullie allemaal het woordgrapje van vanmorgen gezien?
Niewbies --> Nieuwbies
Ja alles lekker. En met jou? Is de man die je meevroeg om koffie te halen nu wel aardig?quote:
Goede timing heb ik.. veel plezierquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Om te neuken.
Ik zei toch. Staren is de meest effectieve manier van flirten.
Nee, dat is mijn wereldquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mannen die je niet aanstaren en wegkijken vinden je meestal wel leuk
Sommige mensen zijn een beetje traag van begripquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, want hij zei gisteren zelf al dat het fout was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |