quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik afgestudeerd ben en ga werken, dan is dat het eerste wat ik ga kopen.
Laat ik het ruim nemen; zo rond mijn 27e
Als echte autofiel en autodesign-liefhebber moet ik hier natuurlijk wel even op reageren, voordat de lunchtijd voorbij is, vooral omdat het over smaak leuk twisten is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:42 schreef Techno het volgende:
Autodesign in het algemeen is er de afgelopen decennia niet echt beter op geworden vind ik, alles gaat steeds meer op elkaar lijken, mede door windtunnels en allerhande veiligheidsvoorschriften.
euhm nixquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:49 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
collega voor je
middag pauze
je weet wel
Haha, dankjequote:Op donderdag 19 maart 2009 12:47 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Beste manier om je geld te spenderen zeg ik
]quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dankje
Ach... Ik ga het nog wel aan meer dingen spenderen, maar dit staat hoog op het lijstje
Haha, enjoy!quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:54 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Over spenderen gesproken. Overmorgen; PAYDAY whoohoo.
Ik ga meteen met geld smijten dit weekend
Jaaaa erg he.. wilde het wel proberen maar had ook de pech dat ik nie alleen was, een ik zat maar om me heen te kijken of niemand iets hoorde ofzo....quote:
Altijd een fijn moment van de maand. Ik heb afgelopen maandag weer loon gehad en ga hetzelfde doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:54 schreef TGT2 het volgende:
[..]
]
Wat ga je kopen? Of op zuipenquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:54 schreef TGT2 het volgende:
[..]
]
Ik had gelijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:42 schreef KudFokker het volgende:
Welke liever heeft de zon naar Zaandam gestuurd?!
Ben nu bezig met een groot (IT) probleem binnen de organisatie !
Alle 7 andere IT'ers zeggen dat het iets anders is, straks gaat blijken of ik wel of geen gelijk heb, echt spannend
Zou echt mooi zijn, jochie van 21 die het beter weet dan de ervaren IT'ers
Ja dat is ook wel zo maar ik weet zeker als ik vraag van ej ga je mee wat drinken ofzo dat ik dan wel "grappige" opmerkingen krijgquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:59 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
wat misschien zou helpen is gewoon bij je zelf denken dat je iets heel normaals vraagt (bv Hé heb jij de nietmachine?)
En het maakt toch niet uit als er iemand iets hoort?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had gelijk!!
Ze noemen me op me werk niet voor niks WonderBoy!
quote:
is heul niet nodig joh!quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel een beetje in de gaten houden![]()
ghehe ...moet je het gewoon vragenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo maar ik weet zeker als ik vraag van ej ga je mee wat drinken ofzo dat ik dan wel "grappige" opmerkingen krijg
maar het ergste is nog dat ik de laatste tijd zelfs over die collega droom en als ik em zie dan kan ik er nix aan doen dan zie ik gwn dat beeld voor me en dan......![]()
dat vind ik nou echt een toffe manier van er tegen aan kijken!quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:59 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
wat misschien zou helpen is gewoon bij je zelf denken dat je iets heel normaals vraagt (bv Hé heb jij de nietmachine?)
En het maakt toch niet uit als er iemand iets hoort?
Jong? hoe jong is jong?? haha enne is het trouwens niet zo dat de gozer dat moet doen? raken mannen daar nie op afgeknapt als een vrouw de "leiding" neemt dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:04 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ghehe ...moet je het gewoon vragen![]()
maar ik heb niet veel ervaring ik ben nog maar jong enzo![]()
maar zo zou ik het aanpakken.
Ik ga een nieuwe battery grip voor mijn SLR kopen, een leren jack, een witte en een zwarte smalle stropdas, hopelijk sneakers en tadaaa, nieuwe wielboutenquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat ga je kopen? Of op zuipen
Aan deze kant van Utrecht schijnt nu wel de zon!
Tsja maar makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vind ik nou echt een toffe manier van er tegen aan kijken!
Gewoon een grapje maken "hey ik had nog gedroomt over je gister"quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tsja maar makkelijker gezegd dan gedaan
Hahaha jaaa tuurlijk dat zou ik echt noooit durven hoor hahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon een grapje maken "hey ik had nog gedroomt over je gister"
Wat voor SLR heb je? Ik een Canonquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:05 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Ik ga een nieuwe battery grip voor mijn SLR kopen, een leren jack, een witte en een zwarte smalle stropdas, hopelijk sneakers en tadaaa, nieuwe wielbouten
Nou en, wat heb je te verliezenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha jaaa tuurlijk dat zou ik echt noooit durven hoor haha
Gewoon mee lachen en ze gelijk geven, is de lol er snel afquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo maar ik weet zeker als ik vraag van ej ga je mee wat drinken ofzo dat ik dan wel "grappige" opmerkingen krijg
maar het ergste is nog dat ik de laatste tijd zelfs over die collega droom en als ik em zie dan kan ik er nix aan doen dan zie ik gwn dat beeld voor me en dan......![]()
wat voor audi wil je kopen dan? TT ofzo?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dankje
Ach... Ik ga het nog wel aan meer dingen spenderen, maar dit staat hoog op het lijstje
Ja weet je als het een vreemde is zou ik t miss nog wel doen.... maar ik zie em elke dag.. stel dat ik een blauwtje loop dan zie je zn gozer alsnog elke dag op je werkquote:
Ik heb nog een oude analoge Pentaxquote:
jaa ze zeggen dat dat het em wel doet he.... maar volgens mij blijft dit me dan altijd achtervolgen hahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Gewoon mee lachen en ze gelijk geven, is de lol er snel af
Nee, daar zou ik zeker niet op afknappen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jong? hoe jong is jong?? haha enne is het trouwens niet zo dat de gozer dat moet doen? raken mannen daar nie op afgeknapt als een vrouw de "leiding" neemt dan?
Dan hebben ze juist een excuus om ze terug te pakkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:10 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik zeker niet op afknappen.
en denk dat meerdere mannen het helemaal niet erg vinden
Nou we gaan zo weer roken dus ik krijg nog een kansje... ik ga me best doen hahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:10 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik zeker niet op afknappen.
en denk dat meerdere mannen het helemaal niet erg vinden
Niet meteen erover beginnen dat je gedroomt had over een huwelijk en kinderen enzo, dan gaat ie denk ik heel hard rennenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou we gaan zo weer roken dus ik krijg nog een kansje... ik ga me best doen haha
Hahahaha nee daar ging de droom ook helemaal niet overquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet meteen erover beginnen dat je gedroomt had over een huwelijk en kinderen enzo, dan gaat ie denk ik heel hard rennen
Idd met K-bajonetquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:10 schreef TGT2 het volgende:
[..]
![]()
Met K-bajonet? Dan kan ik jouw lenzen jatten
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:14 schreef djayzz het volgende:
Goedemiddag allemaal!![]()
Gaat hier nou over auto's, camera's en carooltje en haar collega?
Yes. Lekker cabrio weertje hequote:Op donderdag 19 maart 2009 13:14 schreef djayzz het volgende:
Goedemiddag allemaal!![]()
Gaat hier nou over auto's, camera's en carooltje en haar collega?
Oh zo'n droom!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahahaha nee daar ging de droom ook helemaal niet overhahaha
Dr staat best een koude wind.. Maar die zonquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:16 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Yes. Lekker cabrio weertje he
Gvd ik ga er zo rap weer van genieten.
hahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:16 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Uit het raam met dat ding danquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Idd met K-bajonet
Baalde dat die niet op mijn Canon pastte maar ach had ik kunnen weten
Uhu zn droom iddquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh zo'n droom!
Zwetend en hijgend naar adem snakkend wakker worden
Tis inderdaad een heerlijk cabrio weertje! helaas kan ik nog niet in die van mij rijden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:16 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Precies, plastic rommel. Eén plaatje zegt natuurlijk meer dan duizend woorden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:49 schreef Garisson72 het volgende:
Als echte autofiel en autodesign-liefhebber moet ik hier natuurlijk wel even op reageren, voordat de lunchtijd voorbij is, vooral omdat het over smaak leuk twisten is.
Juist door de nieuwe plaatwerktechnieken en betere kunststoffen van de laatste jaren zijn autodesigns er juist enórm op vooruitgegaan. Merken werken veel meer aan 'familie-gezichten' en verstopte ontwerpdetails.
Cabrio?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:16 schreef TGT2 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]Je bent wel een lieverd zeg!! tnx
Wat wil je ook? zn droom of dat ik zo over jou droom?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tis inderdaad een heerlijk cabrio weertje! helaas kan ik nog niet in die van mij rijden.
Heb jij ook een cabrio TGT2?
haha jaaa hou je op de hoogtequote:Op donderdag 19 maart 2009 13:20 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
Meld het nieuws wel tijdig als er iets is gebeurd he
Haha, goeie instelling!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:20 schreef TGT2 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben strontverkouden inmiddels van dat ding. Maar het dak blijft open
Volgens mij heb jij je handen wel vol op het momentquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat wil je ook? zn droom of dat ik zo over jou droom?![]()
Mannen vinden het niet leuk lief genoemd te worden, heb ik wel eens gehoordquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha jaaa hou je op de hoogte
en anders vraag ik jou gwn uit... je bent zo lieverd
Oeii wordt ik hier nu gwn mee uit gevraagd?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij je handen wel vol op het moment
Wat denk je zelf
(Hoef natuurlijk geen droom te zijn)
owh niet???? pffff die kerels ook altijd.. moet altijd moeilijk doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mannen vinden het niet leuk lief genoemd te worden, heb ik wel eens gehoord
haha goeie timingquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
haha een collega van me: "Je hebt echt iedereen verblufd
! "
Héérlijk gevoel dit
Vooral zo vlak voor me eerste beoordelingsgesprek!!
Nee deze heeft me al genoeg geld gekostquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:17 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Uit het raam met dat ding danen snel een pentax halen.
Neequote:Op donderdag 19 maart 2009 13:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oeii wordt ik hier nu gwn mee uit gevraagd?
Ha ja dat zou je ook kunnen doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha jaaa hou je op de hoogte
en anders vraag ik jou gwn uit... je bent zo lieverd
A4quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha, goeie instelling!wat voor een heb je dan?
Ik heb een peugeot 306 cabrio uit 1996
Feliquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
! "
Héérlijk gevoel dit
netjesquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
! "
Héérlijk gevoel dit
Dan mag er ook nie gedroomd nie worden hequote:Op donderdag 19 maart 2009 13:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee
Duim heeft mijn hart al gestolen
Deed ik dat niet net dan al ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:25 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ha ja dat zou je ook kunnen doen
Niet?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan mag er ook nie gedroomd nie worden he
Nee vrouwen zijn lekker makkelijk.... waar is nu me zon? daarstraks had ik hemquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
owh niet???? pffff die kerels ook altijd.. moet altijd moeilijk doen
De 306 is inderdaad een hele mooiequote:Op donderdag 19 maart 2009 13:25 schreef TGT2 het volgende:
[..]
A4
2002
De pug 306 heb ik altijd al een mooie cabrio gevonden.
![]()
OT:
Single zijn. Jippie!
Geweldigquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
! "
Héérlijk gevoel dit
iets met zijn IT probleem waarvan de senior IT-ers dachten dat het anders zat. maar hij toch geljikquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:29 schreef Howl het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Wat was het eigenlijk, waarmee je gelijk had?
Nouuee ik heb em nie hoor hier is ie ook nie meerquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee vrouwen zijn lekker makkelijk.... waar is nu me zon? daarstraks had ik hem
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
De 306 is inderdaad een hele mooieIk vind de A4 persoonlijk minder mooi als cabrio, omdat hij eigenlijk te hoog is. Een cabrio hoort er een beetje sportief uit te zien.
Maarja smaken verschillen.![]()
En een cabrio is en blijft een cabrio
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:29 schreef TGT2 het volgende:
[..]
![]()
Elke auto is te hoog. Daar heb je hele fijne onderdelen voor om dat te compenseren.
Wat autostyle?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:29 schreef TGT2 het volgende:
[..]
![]()
Elke auto is te hoog. Daar heb je hele fijne onderdelen voor om dat te compenseren.
nee tuurlijk nietquote:
Ja halloquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet![]()
foei foei zeg
Vooral dat single zijn mét cabrio zeker?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:25 schreef TGT2 het volgende:
[..]
A4
2002
De pug 306 heb ik altijd al een mooie cabrio gevonden.
![]()
OT:
Single zijn. Jippie!
hierquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee vrouwen zijn lekker makkelijk.... waar is nu me zon? daarstraks had ik hem
Tsja dat zoek je onder mekaar maar uit maar hier wordt nix gedaan met iemand die elders al verplichtingen heeft!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo![]()
Zij mag het wel en ik niet
Ik had een keer een leuke date en daar ging ik heen in mijn cabrio en het was zulk heerlijk weer dat ik na de date op bed lag met een zonnensteekquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vooral dat single zijn mét cabrio zeker?![]()
Deze oppervlakkige muts heeft een keer getwijfeld met iemand af te spreken op een mooie zonnige dag. Toen hij zei dat we rondjes gingen rijden in een 308 cabrio was ik zo om
Nouk = Cabrioquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Deze oppervlakkige muts heeft een keer getwijfeld met iemand af te spreken op een mooie zonnige dag. Toen hij zei dat we rondjes gingen rijden in een 308 cabrio was ik zo om
Dat was sarcastisch, dacht meer aan zoiets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat vind ik, op zijn eigen manier, ook heel mooi. Ik vind het niet erg doortastend om hedendaags autodesign af te doen als plastic rommel, maar goed, ieder zijn smaak enzo.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:18 schreef Techno het volgende:
Precies, plastic rommel. Eén plaatje zegt natuurlijk meer dan duizend woorden.
[ afbeelding ]
Tss, lekker plat taalgebruik weer!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:33 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Dat meen je niet? En heb je toen ook gebanged ofwat?
Nou lekker zeg, ben ik klaar mee.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tsja dat zoek je onder mekaar maar uit maar hier wordt nix gedaan met iemand die elders al verplichtingen heeft!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou lekker zeg, ben ik klaar mee.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch, dacht meer aan zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb nog 6 cm draad over vooraan maar lig al in de kas met mn 19"
In uw gelaat!
mm ik hoor dan zo graag van jou wat jij daaronder verstaat....quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel de lasten, niet de lusten
Dat is ongeveer hoe het ervoor staat
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:35 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ben ff in vergadering (en roken!) tossowww
Succes!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:35 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ben ff in vergadering (en roken!) tossowww
komt goed! tnxquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:35 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
(iets van op hoogte houden)
Stuggerre veren nemen, is je preload lager dus komt ie iets hoger.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:35 schreef TGT2 het volgende:
[..]
![]()
Heb nog 6 cm draad over vooraan maar lig al in de kas met mn 19"
Ja ik wil alleen niet hoger. Liever nog wat omlaagquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stuggerre veren nemen, is je preload lager dus komt ie iets hoger.
Bij mij ongeveer 5cm over en een vinger past er nog tussen wielkast/band. Maar dit is ook een circuit set, beetje stug voor op straat met klinkers, maar op de snelweg![]()
Moet ik nog aan de bak ook, en ik heb er al slapeloze nachten vanquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
mm ik hoor dan zo graag van jou wat jij daaronder verstaat....
Velgen nemen met een hogere ET waarde komen ze meer naar binnen te staan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:40 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Ja ik wil alleen niet hoger. Liever nog wat omlaag![]()
Ik kan ook geen klinkerweg meer over snelweg is wel lekker sturen.
PTAquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Is er niet ergens op fok een forum waar je over dit soort dingen kunt praten?
Noukquote:
Haha, wie weetquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:33 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Dat meen je niet? En heb je toen ook gebanged ofwat?
Haha, schiet lekker op..quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had een keer een leuke date en daar ging ik heen in mijn cabrio en het was zulk heerlijk weer dat ik na de date op bed lag met een zonnensteek
oeh! risky uitspraakquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Vast wel, maar rest is toch weg? Al willen ze ergens anders op verdergaan moeten ze maar gewoon daarover beginnen, wordt wel op ingehaakt danquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
quote:
Maar singles en cabrio's horen gewoon bij elkaarquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:44 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
dat gepraat over auto`s heb toch niet veel met singels te maken, en ik vraag het ook heel netjes
ontopic gaan ligt hier gevoeligquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:44 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
dat gepraat over auto`s heb toch niet veel met singels te maken, en ik vraag het ook heel netjes
Oh ja ik ben nog aardig nieuw hierquote:
Je leert de levensstijl van Fok! nog welquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:46 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh ja ik ben nog aardig nieuw hier![]()
Anders trappen we het wel erin!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je leert de levensstijl van Fok! nog wel
Kan niet meer. Rijd achteraan op 10j met hoge et. Ik mis net mn schokbreker. Voor is de kas smaller en heb ik natuurlijk het insturen. Daar heb ik 8j. Een volledige slag kan ik al niet meer makenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Velgen nemen met een hogere ET waarde komen ze meer naar binnen te staan.
Als je wil dat er over een ander onderwerp gesproken wordt, dan moet je er een ander onderwerp ingooien en niet melden dat je het huidige onderwerp maar ruk vindtquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:46 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh ja ik ben nog aardig nieuw hier![]()
cabrio'squote:Op donderdag 19 maart 2009 13:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar singles en cabrio's horen gewoon bij elkaar. dat technische gepraat hoeft dan niet per sé.
en jij ookquote:
Waarschijnlijk zal ie dat wel doen jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:54 schreef Howl het volgende:
Ik ben benieuwd of Ado vanavond weer gaat zeuren dat het niet on-topic was.
Lekker rond rijden, genieten van het weer!quote:
Z4 is wel leuk bakkie, alleen beetje een vrouwen autoquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
en jij ook![]()
Motordat gaat nog
maar cabriogaat echt te ver!
Ja, dat vindt ik ook.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:55 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Z4 is wel leuk bakkie, alleen beetje een vrouwen auto
Volgens mij nog niet.. (en ik ga over een half uur mn auto in.. op weg naar Rotterdam voor een cursus)quote:
Alleen gaat allemaal zo sloom!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat vindt ik ook.
Gelukkig heb ik een 306
Tja, ieder zijn meug.quote:
Je bent er zo blij mee dat je hem op marktplaats hebt gezet?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:55 schreef djayzz het volgende:
Gelukkig heb ik een 306
zo-een dus
[ afbeelding ]
Ik zeg toch zo-een das dus niet die van mij, maar wel hetzelfde type en de zelfde kleur.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent er zo blij mee dat je hem op marktplaats hebt gezet?
Je hebt anders eerder in dit topic nog een foto geplaatstquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zeg toch zo-een das dus niet die van mij, maar wel hetzelfde type en de zelfde kleur.
had zo gauw niet een foto van mijn eigen bolide bij de hand.
eh jah, dat is waar ook.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt anders eerder in dit topic nog een foto geplaatst
Smoesjesquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
eh jah, dat is waar ook.
Ach, zonnesteek he
en ik ben een man...dus kan er niks aan doen
Oow excuses verzinnen ben je goed in, lees ik al..quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
eh jah, dat is waar ook.
Ach, zonnesteek he
en ik ben een man...dus kan er niks aan doen
Iddquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow excuses verzinnen ben je goed in, lees ik al..
heb ik al gevraagd aan vriendjequote:Op donderdag 19 maart 2009 14:20 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
als jij eerst mee doet (ook al ben je nu wel of niet single)
dan zou ik er misschien over nadenken
Dat is ook kinderachtig van hem...quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb ik al gevraagd aan vriendjeomdat ik zo graag kei hard op die rode knop wil rammen als mannen iet stoms doen
(kon dat maar irl!)
maar ik mag niet van hem
Dump hem dan kan je er wel heen en dan heb je kans dat ik volgquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb ik al gevraagd aan vriendjeomdat ik zo graag kei hard op die rode knop wil rammen als mannen iet stoms doen
(kon dat maar irl!)
maar ik mag niet van hem
Zal bij jou op je knop(je) rammenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
(kon dat maar irl!)
maar ik mag niet van hem
dat vond ik nou ook!quote:
Haha, heb je niet genoeg aan hem?quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vond ik nou ook!
ik mag ook al geen minnaar
ik mag niks!
Ik geloof dat er iemand niet gelukkig is met der "relatie"quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vond ik nou ook!
ik mag ook al geen minnaar
ik mag niks!
altijd weer verwachtingen niet waar makenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
en ik maakte maar een grapje hoor
zou sowieso nooit mee doen aan een tv programma
Is goed ik ga wel meedoen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
zeg singles!
ga eens mee doen aan take me out
voor mijn entertainment
Maar wie bepaald wat er een suffe post is?quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
kan hier op fok geen rode knop voor me gefixed worden?
dat er zo boven suffe posts gewoon iets van een lampje gaat knipperen of zo?
Hoiquote:
ja duh ik dus!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar wie bepaald wat er een suffe post is?
En dan delete je die post zeker? Dan moet je mod worden.quote:
nee want dan kan niemand er van lerenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan delete je die post zeker? Dan moet je mod worden.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want dan kan niemand er van leren
dat vraag ik mij nu dan ook af.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry dat begrijp ik niet helemaal. Wat wil je nu precies doen met die rode knop.
Schietstoel tijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry dat begrijp ik niet helemaal. Wat wil je nu precies doen met die rode knop.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:50 schreef Carooltje79 het volgende:daar zijn we weer
![]()
pfff was weer lekker boring
Dan moet ik maar niks sufs posten Rhu er is.quote:
Jij begint.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:49 schreef Nouk84 het volgende:
Iemand nog wat leuks on-topic te melden?
Eens met Sedanquote:
=quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:50 schreef Carooltje79 het volgende:daar zijn we weer
![]()
pfff was weer lekker boring
Je doet alsof het een stelling is. Als ik wat on-topic te melden had, had ik dat wel gedaan.quote:
Of gewoon helemaal niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik maar niks sufs posten Rhu er is.
Nee, sorryquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:49 schreef Nouk84 het volgende:
Wat vinden singles ervan om voor een bezet iemand te gaan, als je hem of haar leuk vind? Grijp je kans, of hands off? Of je eigen inbreng natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:49 schreef Nouk84 het volgende:
Oh was het dan geen stelling.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je doet alsof het een stelling is. Als ik wat on-topic te melden had, had ik dat wel gedaan.
tsjaa wat zal ik zeggen he hahaha weer nixquote:
Actie???quote:
Iemand die bezet is is voor mij no-go. Ookal vind ik diegene wel leuk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wat vinden singles ervan om voor een bezet iemand te gaan, als je hem of haar leuk vind? Grijp je kans, of hands off? Of je eigen inbreng natuurlijk![]()
Gewoon bevriend mee zijn maar niks proberenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wat vinden singles ervan om voor een bezet iemand te gaan, als je hem of haar leuk vind? Grijp je kans, of hands off? Of je eigen inbreng natuurlijk![]()
Tijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh was het dan geen stelling.![]()
Ik heb ook niks te melden afgezien van het feit dat ik aandacht en knuffel wil.
meer ik moet die knop!!! knop!!!! nu!!!!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Gaat bij jou door je hoofd nu ook het woord suf ui
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meer ik moet die knop!!! knop!!!! nu!!!!!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iemand die bezet is is voor mij no-go. Ookal vind ik diegene wel leuk.
Krijg ook meestal het idee dat je dan toch op de tweede plaats staat mocht diegene een keuze moeten maken. Dus schiet niet echt op.
Hands off, wat mij betreft. Als zij haar partner niet trouw blijft, waarom zou ze dan mij wel trouw blijven?quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Al onze kantoorruimtes hebben deels ramen...quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geile zwetende neuksex met je collega in het kopieerhok!
quote:
Ik ga voor hands off. Het is jammer maar helaas. Volgende keer beter. Het blijft vervelend elke keer als je ze samen ziet. Gelukkig wordt dat elke keer minder erg.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Daarvoor moet je niet bij mij zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh was het dan geen stelling.![]()
Ik heb ook niks te melden afgezien van het feit dat ik aandacht en knuffel wil.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Al onze kantoorruimtes hebben deels ramen...
bij ons het magazijn nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat verhoogt de spanning dan weerquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alles kan kapotquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
* tijnbrein geeft knuffel terugquote:
Foeiquote:
Dat is een goed idee. Nu alleen nog even vrienden worden met een bepaald persoon.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:56 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Gewoon bevriend mee zijn maar niks proberen![]()
als zijn/haar relatie dan spaak loopt kan je hem/haar in ieder geval opvangen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een goed idee. Nu alleen nog even vrienden worden met een bepaald persoon.
Voor wat? Een knuffel? Of een stelling?quote:
hier kun je me serieus niet mee naar toe nemenquote:
Ja ligt eraan alst gwn sex is dan zou ik er wel voor gaan.... maar als je die persoon op een andere manier leuk vind zou ik het niet doen... brengt alleen maar elende na mijn ideequote:Op donderdag 19 maart 2009 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
ik bn niet zo netjes
ik ben wel eens ooit geweest met iemand die eigenlijk geen single was
maar ik wist het niet van het begin af aan
hij nam het intiatief en zo en later bleek dat ie niet single was
(toen had ik er al mee moeten stoppen natuurlijk omdat het een lul was maar ja)
Een knuffelquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor wat? Een knuffel? Of een stelling?
Geduld is een schonen zaak.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:01 schreef JonKeL het volgende:
Ik had normaal ook voor hands off gegaan, maar als puntje bij paaltje komt is het bij mij toch grijp je kans
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier kun je me serieus niet mee naar toe nemen
als ik knopjes zie moet ik er aan kloten![]()
Dat is ook niet lief.quote:
Hands off, als ze met jouw vreemd gaat of haar relatie verbreekt zal ze dat ook bij jou gaan doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
in dat specifieke geval was ik gewoon met hem aan het datenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ligt eraan alst gwn sex is dan zou ik er wel voor gaan.... maar als je die persoon op een andere manier leuk vind zou ik het niet doen... brengt alleen maar elende na mijn idee
Dat is echt netjesquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
Ik vind een bezet iemand not done - zo gauw ik weet dat iemand een relatie heeft trek ik me terug
Trio?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is echt netjes
Genoeg meisjes die je wel door blijven teasen terwijl ze weten dat je een relatie hebt
preciesquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hands off, als ze met jouw vreemd gaat of haar relatie verbreekt zal ze dat ook bij jou gaan doen
Maar dat ben ik ook helemaal niet.quote:
Ja ben ik met je eens maar ja is nie altijd ff makkelijk is mijn ervaring... helaas heb je je gevoel niet in de handquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in dat specifieke geval was ik gewoon met hem aan het daten
vond hem dus leuk
en dus had ik moeten stoppen toen ik er achter kwam dat ie al verkering had
omdat het dus een lul was, liegen en zo etc
Dat is waar.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hands off, als ze met jouw vreemd gaat of haar relatie verbreekt zal ze dat ook bij jou gaan doen
Waarom niet?quote:
Heb ik ook een keer voorgesteld met me dronke kop, haar leek het spannend, me toenmalige vriendin alleen niet hahaquote:
nee iddquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens maar ja is nie altijd ff makkelijk is mijn ervaring... helaas heb je je gevoel niet in de hand
Gek!quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer voorgesteld met me dronke kop, haar leek het spannend, me toenmalige vriendin alleen niet haha
Ik heb wel 1x een trio met 2 biseksuele meisjes afgewezen![]()
Maar dat was in een of andere gothic kroeg, maar ik had het eigenlijk gewoon moeten doen, voor de ervaring zelf natuurlijk
quote:
Ik vind het moeilijk. Soms heb ik de insteek "alles kan kapot", maar aan de andere kant vind ik het ook weer niet fair. Ik denk dat ik het niet zo snel zou doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Waarom heb je dat trio afgewezen dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer voorgesteld met me dronke kop, haar leek het spannend, me toenmalige vriendin alleen niet haha
Ik heb wel 1x een trio met 2 biseksuele meisjes afgewezen![]()
Maar dat was in een of andere gothic kroeg, maar ik had het eigenlijk gewoon moeten doen, voor de ervaring zelf natuurlijk
MVM of VMVquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar moeten we nog maar eens wat aan doen dan bij jou
Waarom wel? Lief zijn levert weinig opquote:
Beide welkom!quote:
Wrm niet beide? je moet alles een x in je leven gedaan hebben tochquote:
Dat had ik nou niet achter je gezocht auto!quote:
GMTAquote:
1tje ervan was echt een dik lelijk hokquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom heb je dat trio afgewezen dan?
Dat weet ik niet. Ik denk niet dat dat per sé zo hoeft te zijn. En mensen die nog nooit vreemd gegaan zijn, kunnen het ook doen...quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik ben ooit dronken met 2 vriendinnen in bed belandquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet niet, I think I pussyd out![]()
Wrm alleen 2 vrouwen dan?quote:
Maar als je nooit lief bent kan dat ook tegen je gaan werken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Waarom wel? Lief zijn levert weinig op
Ik ben nu eenmaal een krengquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet achter je gezocht auto!
Ik vind dat niet kunnen hoor, want je weet niet of je vriend/vriendin ook tijdens je eigen relatie met een ander gaat
Uhuh! Ik was het van mij al aan het typen toen de bel ging, dus daarna postte ik en zag ik jouw reactiequote:
Dat vind ik ook. Ik wil beide ook wel eens proberen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wrm niet beide? je moet alles een x in je leven gedaan hebben toch
Volgende keer gewoon doen en niet denken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
1tje ervan was echt een dik lelijk hok![]()
De andere viel wel mee
ja waarom niet dat doet toch nix weg van jouw plezier, is toch ook weer een ervaring die je dan hebt opgedaan......quote:
Had ff gebeldquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben ooit dronken met 2 vriendinnen in bed beland
maar toen het er op aan kwam had ik opeens zoiets van paniek!
ik bedoel het is nogalals je er niet op voorbereid bent haha
maar beter ook denk ik
sex met vrienden is nooit zo slim
laat staan met 2 tegelijk denk ik....
Oow ja? Geen last van.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar als je nooit lief bent kan dat ook tegen je gaan werken.
ach ja, er zijn genoeg anderen dus waarom nu net die.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies
hoewel als ze haar relatie verbreekt voor er iets gebeurd dan vind ik het anders
want dan is ze gewoon verliefd geworden op jou
kan gebeuren
wel kut voor dr partner maar ja
Waarom niet? Je hoeft niks met die andere man te doen hoor als je dat niet wilt.quote:
Zou jij dat zomaar doen? Misschien is er wel 1 een actrice ofzo..quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon doen en niet denken.
HE BAH, NO JUST NO!quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja waarom niet dat doet toch nix weg van jouw plezier, is toch ook weer een ervaring die je dan hebt opgedaan......
Enne met 2 mannen bedoel ik dan niet dat de mannen ook wat met elkaar gaan doen he... want dan trap ik ze ook me bed uit hoor
Serieus, ik zou wat willen zeggen, maar ik weet niet wat. Iig dat je heel wat gezakt bent "in aanzien" bij mij.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
1tje ervan was echt een dik lelijk hok![]()
De andere viel wel mee
stel je voor straks is er wel 1 beroemd en kun je zwijggeld vangen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zou jij dat zomaar doen? Misschien is er wel 1 een actrice ofzo..
Zou jij wel iets met die andere vrouw doen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja waarom niet dat doet toch nix weg van jouw plezier, is toch ook weer een ervaring die je dan hebt opgedaan......
Enne met 2 mannen bedoel ik dan niet dat de mannen ook wat met elkaar gaan doen he... want dan trap ik ze ook me bed uit hoor
Je hebt waarschijnlijk andere kwaliteiten die gewaardeerd worden.quote:
In mannen afpakken?quote:
zou je nogal weinig aan gehad hebben aangezien ze lesbisch zijnquote:
Was dat al niet?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus, ik zou wat willen zeggen, maar ik weet niet wat. Iig dat je heel wat gezakt bent "in aanzien" bij mij.
Ik weet wat je wilde zeggen...quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus, ik zou wat willen zeggen, maar ik weet niet wat. Iig dat je heel wat gezakt bent "in aanzien" bij mij.
Tja, ze waren toch dronken, dan zijn ze toch de weg kwijt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zou je nogal weinig aan gehad hebben aangezien ze lesbisch zijn
maar het was geen totaly wasted evening hoor
we hebben toch wat lol gehad met zn 3en om het zo maar te zeggen
Ja, maar nu nog meer. Bah.quote:
Ik zou het waarschijnlijk sowieso al niet durven.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zou jij dat zomaar doen? Misschien is er wel 1 een actrice ofzo..
aangezien de vriendschap niet zo heel lang meer geduurd heeft had ik mn kans gewoon moeten pakkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ach ja, er zijn genoeg anderen dus waarom nu net die.
Je hoeft je standpunt echt niet te verdedigen tegenover Nouk hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet wat je wilde zeggen...
Dat meisjes dik zijn vind ik serieus niet erg, dat ze lelijk zijn ook niet.
Maar dit was zo'n gothic achtig type met overdreven veel zwarte make-up enzo....
En met vies bedoel ik, dat ze het zo overdreven deed, waar ik serieus gewoon misselijk van werd...
Maar om iemand dan een dik lelijk hok te noemen? Damn, hoe respectloos. Hoe zou jij het vinden als er zo over jou gepraat werd? Hou een rekening met het gevoel van een ander, zou je sieren.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar dit was zo'n gothic achtig type met overdreven veel zwarte make-up enzo....
En met vies bedoel ik, dat ze het zo overdreven deed, waar ik serieus gewoon misselijk van werd...
Gewoon niet jouw type. Dat kan toch niks mis mee.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar dat is al een hele andere manier om het te zeggen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon niet jouw type. Dat kan toch niks mis mee.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tja, ze waren toch dronken, dan zijn ze toch de weg kwijt.
Dat klopt. Deze manier is veel beter.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dat is al een hele andere manier om het te zeggen.
ja sorry dat ik het zo zeg, maar zo deed ze zich zelf expres voor, heel erg overdreven zelfs...quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar om iemand dan een dik lelijk hok te noemen? Damn, hoe respectloos. Hoe zou jij het vinden als er zo over jou gepraat werd? Hou een rekening met het gevoel van een ander, zou je sieren.
Ho es, jij ligt met ze in bed, terwijl het je goede vriendinnen warenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe nou niet
zo vreselijk mannen die zo praten over lesbiennes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |