quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik afgestudeerd ben en ga werken, dan is dat het eerste wat ik ga kopen.
Laat ik het ruim nemen; zo rond mijn 27e
Als echte autofiel en autodesign-liefhebber moet ik hier natuurlijk wel even op reageren, voordat de lunchtijd voorbij is, vooral omdat het over smaak leuk twisten is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:42 schreef Techno het volgende:
Autodesign in het algemeen is er de afgelopen decennia niet echt beter op geworden vind ik, alles gaat steeds meer op elkaar lijken, mede door windtunnels en allerhande veiligheidsvoorschriften.
euhm nixquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:49 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
collega voor je
middag pauze
je weet wel
Haha, dankjequote:Op donderdag 19 maart 2009 12:47 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Beste manier om je geld te spenderen zeg ik
]quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dankje
Ach... Ik ga het nog wel aan meer dingen spenderen, maar dit staat hoog op het lijstje
Haha, enjoy!quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:54 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Over spenderen gesproken. Overmorgen; PAYDAY whoohoo.
Ik ga meteen met geld smijten dit weekend
Jaaaa erg he.. wilde het wel proberen maar had ook de pech dat ik nie alleen was, een ik zat maar om me heen te kijken of niemand iets hoorde ofzo....quote:
Altijd een fijn moment van de maand. Ik heb afgelopen maandag weer loon gehad en ga hetzelfde doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:54 schreef TGT2 het volgende:
[..]
]
Wat ga je kopen? Of op zuipenquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:54 schreef TGT2 het volgende:
[..]
]
Ik had gelijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:42 schreef KudFokker het volgende:
Welke liever heeft de zon naar Zaandam gestuurd?!
Ben nu bezig met een groot (IT) probleem binnen de organisatie !
Alle 7 andere IT'ers zeggen dat het iets anders is, straks gaat blijken of ik wel of geen gelijk heb, echt spannend
Zou echt mooi zijn, jochie van 21 die het beter weet dan de ervaren IT'ers
Ja dat is ook wel zo maar ik weet zeker als ik vraag van ej ga je mee wat drinken ofzo dat ik dan wel "grappige" opmerkingen krijgquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:59 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
wat misschien zou helpen is gewoon bij je zelf denken dat je iets heel normaals vraagt (bv Hé heb jij de nietmachine?)
En het maakt toch niet uit als er iemand iets hoort?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had gelijk!!
Ze noemen me op me werk niet voor niks WonderBoy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |