Mijn eigen ballen halen het echt niet bij die van de slagert!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:37 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Inderdaad, kilo half-om gehakt, twee pakjes Silvo kruiden, klein beetje fijne ui snippers, paar snufjes knoflook poeder, twee eitjes en een pakje blue-band
Cock van niks ben je ook he whehehehe ik zei Cock.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mijn eigen ballen halen het echt niet bij die van de slagert!
gegrilde gehaktbal niks mis mee, ik zou ze wel even klein beetje voorbraden in de panquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe doen ballen het eigenlijk op de Webert?
Echt? Ik vind verse gehaktballen echt zoveel lekkerderquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mijn eigen ballen halen het echt niet bij die van de slagert!
Dat moet het vrouwtje dan doen, ik ga natuurlijk niet achter het aanrecht staan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:18 schreef Joene het volgende:
gegrilde gehaktbal niks mis mee, ik zou ze wel even klein beetje voorbraden in de pan
Waarom krijg ik opeens zo een mental image van een Ripley die stiekem naar een truckerscafé rijdt om een broodje bal te eten?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:22 schreef Ripley het volgende:
Echt? Ik vind verse gehaktballen echt zoveel lekkerder
Ieuw, ik eet echt geen truckerscafegehaktballenquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom krijg ik opeens zo een mental image van een Ripley die stiekem naar een truckerscafé rijdt om een broodje bal te eten?
Klinkt goed.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:26 schreef Ripley het volgende:
Ieuw, ik eet echt geen truckerscafegehaktballen
Alleen die van mezelf pof die van mijn moederlekker met een uitje, wat kruiden, beetje paneermeel en een ei en een beetje sambal en lekker gaar laten pruttelen
Ik uiteraard wel , koken is tofquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat moet het vrouwtje dan doen, ik ga natuurlijk niet achter het aanrecht staan.
Dat recept moet je me maar even geven. Ik drink het misschien niet, maar vlees stoven in bier is dan weer wel een favoriet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben zelf de laatste tijd meer van de rollades, gaargestoofd in o.a. bier.
Jeppels?quote:En dan jeppels uit de oven erbij.
Heerlijk.
Die van de slager zijn ook vers hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Ik vind verse gehaktballen echt zoveel lekkerder
Googlen op rollade+bier+kruidnagel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat recept moet je me maar even geven. Ik drink het misschien niet, maar vlees stoven in bier is dan weer wel een favoriet.
Jeppels uit de oven, lekker met juin en look. Schijven van maken (niet al te dun), in ovenschotel, olijfolie erover, beetje omschudden zodat de olie, juin en look goed verdeeld zijn, misschien nog wat peper en zout. En dan een uur de oven in. Om de tien minuten omscheppen. Goed te nassen!quote:Jeppels?
pas die tietel is aan manquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat recept moet je me maar even geven. Ik drink het misschien niet, maar vlees stoven in bier is dan weer wel een favoriet.
[..]
Jeppels?
uien ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
[..]
Jeppels?
Thanx!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |