quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:42 schreef KudFokker het volgende:
Het is uit omdat we een beetje uit elkaar waren gegroeid.
We waren echt té vaak bij elkaar, waardoor er op een gegeven moment super veel irritatie was naar elkaar toe
Ik vind het prima dat we nu als vrienden met elkaar omgaanmaar zou het ook niet erg vinden als het weer wat zou worden, maar ik zit ook weer niet achter haar aan, hou me juist best afstandig.
Maar leek me gezellig om weer eens uit eten te gaan en een beetje over 'vroeger' te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
WTF? Lekker bezig. Wat klopt er niet aan je outfit dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:46 schreef Carooltje79 het volgende:
Naja zeg..... ik ga net ff koffie halen kom ik een nieuwe collega tegen... hij zich netje voorstellen en we staan ff te kletsen bij het koffieapparaat.. ik denk nog oei wel leuk koppie heeft ie.. hij zegt tegen me wat zie je er leuk uit... ikke helemaal![]()
... maar je moet wel meer combineren met je acesoires
heb ik dat
Hebben vrouwen wanneer je zoiets zegt als man zijnde de gedachte "wat een homoquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:46 schreef Carooltje79 het volgende:
Naja zeg..... ik ga net ff koffie halen kom ik een nieuwe collega tegen... hij zich netje voorstellen en we staan ff te kletsen bij het koffieapparaat.. ik denk nog oei wel leuk koppie heeft ie.. hij zegt tegen me wat zie je er leuk uit... ikke helemaal![]()
... maar je moet wel meer combineren met je acesoires
heb ik dat
Nee, ik heb het sinds uit is met die ex, met maar 4 andere meisjes geprobeerd...quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
vrienden gaat toch ook wel eens uit eten?
waarom zou dat meteen betekenen dat je haar terug wil?
en nu denkt iedereen vast weer dat ik lullig doe maar ik bedoel het serieus:
wil jij niet gewoon te graag verkering?
als je snapt wat ik bedoel
Combineren met accesoires. Hmm, is hij homo?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:56 schreef TGT2 het volgende:
[..]
WTF? Lekker bezig. Wat klopt er niet aan je outfit dan?
Ik word persoonlijk gemiddeld maar om de 2 jaar of zo verliefd, dat is vrij normaal lijkt me. Daarnaast kun je mensen natuurlijk wel gewoon aantrekkelijk of leuk vindenquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ik heb het sinds uit is met die ex, met maar 4 andere meisjes geprobeerd...
En vind ze allemaal niet leuk genoeg, maar misschien stel ik wel te hoge eisen hoor...
Volgens hem mis ik de bruine accesoires die bij mn laarzen passenquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:56 schreef TGT2 het volgende:
[..]
WTF? Lekker bezig. Wat klopt er niet aan je outfit dan?
Ik ben sinds haar (5 jaar terug dus) geen enkele andere keer meer verliefd geweest...quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik word persoonlijk gemiddeld maar om de 2 jaar of zo verliefd, dat is vrij normaal lijkt me. Daarnaast kun je mensen natuurlijk wel gewoon aantrekkelijk of leuk vinden
Tsja dat dacht ik dus ook gelijk... en wilde em nog wel vragen voor een kopje koffiequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Combineren met accesoires. Hmm, is hij homo?
Hahaha, lekker belangrijk...quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Volgens hem mis ik de bruine accesoires die bij mn laarzen passen![]()
Een docente (in spe) die niet goed kan uitleggenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
ik bedoelde dat ik het idee krijg dat je niet goed alleen kunt zijn en daarom date
of zoiets
ik ben niet zo goed in dingen uitleggen
nou ik ga maar weer naar huis
wat een nutteloos gedoe hier op stage
Pcies vind ik ook!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, lekker belangrijk...
Sowieso, wat iemand anders vindt lijkt me niet heel belangrijk
Heb ik ook gehad na mijn eerste echte lange relatie - heeft ook te maken met verheerlijking van het gevoel van toen en zoquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben sinds haar (5 jaar terug dus) geen enkele andere keer meer verliefd geweest...
Alleen bij een meisje die ik vorige week echt maar 3 minuten gezien had (niet eens gesproken) had ik echt zoiets van: WOW !![]()
Wat ik ook bij die ex had, dus daar binnenkort maar een praatje mee maken
hmm mijn vermoedens zijn 90% homo 10% nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Auto!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:59 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
Heeft KF weer problemen met z'n meid/meiden?
Pff meneer heeft gisteren zeker de spits gelezen? Daar stond een artikeltje in...quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ach ja lekker belangrijk wat hij vind.. ik ken em verder niet... maar idd wel beetje aso om te zeggen iddquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm mijn vermoedens zijn 90% homo 10% niet
wel flauw van die kerel om dat direct bij de eerste keer te zeggen
Weertje? Waar? In Badhoevedorp is het iets lichter dan het was, maar nog steeds grauw.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:09 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Ow jongens kijk dat weertje eens!!!![]()
Vroeg op huis aan!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |