quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:42 schreef KudFokker het volgende:
Het is uit omdat we een beetje uit elkaar waren gegroeid.
We waren echt té vaak bij elkaar, waardoor er op een gegeven moment super veel irritatie was naar elkaar toe
Ik vind het prima dat we nu als vrienden met elkaar omgaanmaar zou het ook niet erg vinden als het weer wat zou worden, maar ik zit ook weer niet achter haar aan, hou me juist best afstandig.
Maar leek me gezellig om weer eens uit eten te gaan en een beetje over 'vroeger' te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
WTF? Lekker bezig. Wat klopt er niet aan je outfit dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:46 schreef Carooltje79 het volgende:
Naja zeg..... ik ga net ff koffie halen kom ik een nieuwe collega tegen... hij zich netje voorstellen en we staan ff te kletsen bij het koffieapparaat.. ik denk nog oei wel leuk koppie heeft ie.. hij zegt tegen me wat zie je er leuk uit... ikke helemaal![]()
... maar je moet wel meer combineren met je acesoires
heb ik dat
Hebben vrouwen wanneer je zoiets zegt als man zijnde de gedachte "wat een homoquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:46 schreef Carooltje79 het volgende:
Naja zeg..... ik ga net ff koffie halen kom ik een nieuwe collega tegen... hij zich netje voorstellen en we staan ff te kletsen bij het koffieapparaat.. ik denk nog oei wel leuk koppie heeft ie.. hij zegt tegen me wat zie je er leuk uit... ikke helemaal![]()
... maar je moet wel meer combineren met je acesoires
heb ik dat
Nee, ik heb het sinds uit is met die ex, met maar 4 andere meisjes geprobeerd...quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
vrienden gaat toch ook wel eens uit eten?
waarom zou dat meteen betekenen dat je haar terug wil?
en nu denkt iedereen vast weer dat ik lullig doe maar ik bedoel het serieus:
wil jij niet gewoon te graag verkering?
als je snapt wat ik bedoel
Combineren met accesoires. Hmm, is hij homo?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:56 schreef TGT2 het volgende:
[..]
WTF? Lekker bezig. Wat klopt er niet aan je outfit dan?
Ik word persoonlijk gemiddeld maar om de 2 jaar of zo verliefd, dat is vrij normaal lijkt me. Daarnaast kun je mensen natuurlijk wel gewoon aantrekkelijk of leuk vindenquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ik heb het sinds uit is met die ex, met maar 4 andere meisjes geprobeerd...
En vind ze allemaal niet leuk genoeg, maar misschien stel ik wel te hoge eisen hoor...
Volgens hem mis ik de bruine accesoires die bij mn laarzen passenquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:56 schreef TGT2 het volgende:
[..]
WTF? Lekker bezig. Wat klopt er niet aan je outfit dan?
Ik ben sinds haar (5 jaar terug dus) geen enkele andere keer meer verliefd geweest...quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik word persoonlijk gemiddeld maar om de 2 jaar of zo verliefd, dat is vrij normaal lijkt me. Daarnaast kun je mensen natuurlijk wel gewoon aantrekkelijk of leuk vinden
Tsja dat dacht ik dus ook gelijk... en wilde em nog wel vragen voor een kopje koffiequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Combineren met accesoires. Hmm, is hij homo?
Hahaha, lekker belangrijk...quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Volgens hem mis ik de bruine accesoires die bij mn laarzen passen![]()
Een docente (in spe) die niet goed kan uitleggenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
ik bedoelde dat ik het idee krijg dat je niet goed alleen kunt zijn en daarom date
of zoiets
ik ben niet zo goed in dingen uitleggen
nou ik ga maar weer naar huis
wat een nutteloos gedoe hier op stage
Pcies vind ik ook!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, lekker belangrijk...
Sowieso, wat iemand anders vindt lijkt me niet heel belangrijk
Heb ik ook gehad na mijn eerste echte lange relatie - heeft ook te maken met verheerlijking van het gevoel van toen en zoquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben sinds haar (5 jaar terug dus) geen enkele andere keer meer verliefd geweest...
Alleen bij een meisje die ik vorige week echt maar 3 minuten gezien had (niet eens gesproken) had ik echt zoiets van: WOW !![]()
Wat ik ook bij die ex had, dus daar binnenkort maar een praatje mee maken
hmm mijn vermoedens zijn 90% homo 10% nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Auto!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:59 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
Heeft KF weer problemen met z'n meid/meiden?
Pff meneer heeft gisteren zeker de spits gelezen? Daar stond een artikeltje in...quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ach ja lekker belangrijk wat hij vind.. ik ken em verder niet... maar idd wel beetje aso om te zeggen iddquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm mijn vermoedens zijn 90% homo 10% niet
wel flauw van die kerel om dat direct bij de eerste keer te zeggen
Weertje? Waar? In Badhoevedorp is het iets lichter dan het was, maar nog steeds grauw.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:09 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Ow jongens kijk dat weertje eens!!!![]()
Vroeg op huis aan!!!
Werk van maken dusquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ach ja lekker belangrijk wat hij vind.. ik ken em verder niet... maar idd wel beetje aso om te zeggen idd
niet dat ik me er iets van aantrekt ( want die leuke collega tegenover me vind het wel leuk)
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:10 schreef Howl het volgende:
Ik vind het niet vreemd om als man over accessoires te kletsen. Maar daarbij denk ik dan aan een auto, niet aan de aankleding van een vrouw.
Haha inderdaad. "Hoeveel inch zijn jouw lichtmetalen velgen?"quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:10 schreef Howl het volgende:
Ik vind het niet vreemd om als man over accessoires te kletsen. Maar daarbij denk ik dan aan een auto, niet aan de aankleding van een vrouw.
Hahaha ja dat probeer ik al weken maar het wil er maar niet van komen, we lopen de hele dag te flirten en te dollen en is echt super gezellie maar steeds komt er maar nix van een datequote:
Wuut daar heb ik gewoond!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weertje? Waar? In Badhoevedorp is het iets lichter dan het was, maar nog steeds grauw.
Hey!quote:
Vragen dus. "Goh, het is lekker weer, heb je zin om een drankje te gaan doen?"quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha ja dat probeer ik al weken maar het wil er maar niet van komen, we lopen de hele dag te flirten en te dollen en is echt super gezellie maar steeds komt er maar nix van een date
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:12 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Wuut daar heb ik gewoond!
Utrecht ben ik nu.
Mijn katten heb ik ingepaktquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey!![]()
Hoe is het? Nog niets ingepakt?
Ja had ik dat lef maar hahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vragen dus. "Goh, het is lekker weer, heb je zin om een drankje te gaan doen?"
Mijne 19quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha inderdaad. "Hoeveel inch zijn jouw lichtmetalen velgen?"
Kutdorpquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:12 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Wuut daar heb ik gewoond!
Utrecht ben ik nu.
Ja de elende is dan alleen dat ie altijd de rest van de collega's ook meevraagd... is niet erg want we zijn echt een leuk stelletje zo met zn 5-en (allemaal rokers, dus gaan elke dag wel een blokkie om om te roken)quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:13 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Zeg je gewoon zullen we tussen de middag is een stukje gaan lopen (mooi weer) en dan heb je al een soort van date.
Ik weet zeker dat je het kunt!! Doen dusquote:
haha ja wat moet ik zeggen dan haha dat lukt me nooit zonder of in de lach te schieten of om eruit te zien als een grote stotterende tomaat hahahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je het kunt!! Doen dus
Tell me about it.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kutdorp![]()
Dan duurt het nog wel even voor die zon hier is..
In de lach schieten is niet erg en bij dat laatste zal hij alleen maar zien dat je het meent.. En hoe harder jij denkt "Ooh, als ik maar niet rood word en ga stotteren", ga je inderdaad rood worden en stotteren.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja wat moet ik zeggen dan haha dat lukt me nooit zonder of in de lach te schieten of om eruit te zien als een grote stotterende tomaat hahaha
Goedemorgen!quote:
Morguhhhquote:
Dat is liev!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:16 schreef Carooltje79 het volgende:
haha ja wat moet ik zeggen dan haha dat lukt me nooit zonder of in de lach te schieten of om eruit te zien als een grote stotterende tomaat hahaha
Werkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:17 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Tell me about it.![]()
Wat doe jij daar dan?
Ik heb de stock 16 inch velgen eronder zittenquote:
Hi Tech!quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In de lach schieten is niet erg en bij dat laatste zal hij alleen maar zien dat je het meent.. En hoe harder jij denkt "Ooh, als ik maar niet rood word en ga stotteren", ga je inderdaad rood worden en stotteren.
Dacht ik dus ookquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Combineren met accesoires. Hmm, is hij homo?
Joey groet toch ook altijd netjes als hij binnen komt?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goedemorgen!
====
Goh, hij is nu opeens wel anders dan met Joey...
Die van mij zijn maar 15quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb de stock 16 inch velgen eronder zittenMaar zo'n auto als die van mij moet je natuurlijk ook helemaal niks meer aan veranderen
Maar dat is best cute hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
k wordt al rood als ie me aankijkt haha
Heb je een classic dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb de stock 16 inch velgen eronder zittenMaar zo'n auto als die van mij moet je natuurlijk ook helemaal niks meer aan veranderen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:18 schreef JonKeL het volgende:
Carooltje ik zou graag mijn zon terug willen
Je weet wel wat ik bedoeldequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:19 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Joey groet toch ook altijd netjes als hij binnen komt?
haha zelfs van die opmerking krijg ik al een mooie rooie bloss op me wangen haha echt ergquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dat is best cute hoorIk zie geen obstakels, doen dus
Yep, dat is lievvvvv & goed voor je zelfvertrouwenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:21 schreef Ripley het volgende:
Ow, en mannen zijn dol op blozende vrouwen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:18 schreef automatic_ het volgende:
Goh, hij is nu opeens wel anders dan met Joey...
Zijn mannen daar dol op?? ik voel me altijd zo opgelaten dan gelijk, en dan wordt het alleen maar erger hahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:21 schreef Ripley het volgende:
Weet je wat dat kost!! Ik heb een dure smaak wat dat betreft.. Voor de rest niet, hahaquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
MIJN zonEn wat ik ermee moet, erin zitten en vrolijk worden!
Eentje van de toekomst jaquote:
Niet opgelaten voelen dus!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zijn mannen daar dol op?? ik voel me altijd zo opgelaten dan gelijk, en dan wordt het alleen maar erger haha
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:23 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Wees allen toch zo vrijgevig als mij ik heb m`n zon netjes gedeeld zodat ik iets minder kreeg en carooltje iets meer
Jaaaaaaa!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:21 schreef Ripley het volgende:
Ja, dat vinden ze schattig. Ik bloos ook snel en dan krijg ik altijd achteraf te horen "Ja, toen zei je dit en dit en toen bloosde je zo lief"quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zijn mannen daar dol op?? ik voel me altijd zo opgelaten dan gelijk, en dan wordt het alleen maar erger haha
Oe trouwens.. Moest nog aan je denken dit weekend..quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eentje van de toekomst jaIk rij een Subaru Impreza GT Turbo 555
Het eerste model, die in 1998 het WK rally won.
Zie fobo
Oooh I like. Dat wil best wel he? Goeie autoquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eentje van de toekomst jaIk rij een Subaru Impreza GT Turbo 555
Het eerste model, die in 1998 het WK rally won.
Zie fobo
Blozende mannen zijn ook wel eens lief..quote:
Ik krijg vaak te horen. Je keek zo schattigquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat vinden ze schattig. Ik bloos ook snel en dan krijg ik altijd achteraf te horen "Ja, toen zei je dit en dit en toen bloosde je zo lief"
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef Tally het volgende:
Ik zit te twijfelen. Heb ik nu 16 of 18 inch.. Zo eens kijken..
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
Blozende mannen zijn ook wel eens lief..
Ik weet het ja. Maar al te goedquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost!! Ik heb een dure smaak wat dat betreft.. Voor de rest niet, haha
Hahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat vinden ze schattig. Ik bloos ook snel en dan krijg ik altijd achteraf te horen "Ja, toen zei je dit en dit en toen bloosde je zo lief"
haha ok dan, tsja dan zijn me smoesjes weg he en moet ik t toch maar ff gaan vragen zo in de pauze he hahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
halloooquote:
Je mocht hem lenenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
MIJN zon..
eens gegeven blijft gegeven![]()
Enne kom maar hierheen dan mag je wel in t zonnetje zitten
doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ok dan, tsja dan zijn me smoesjes weg he en moet ik t toch maar ff gaan vragen zo in de pauze he haha
Lenen?? ik wil em houdenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je mocht hem lenen![]()
En waar is hier?
In het echt natuurlijkquote:
Ik heb dikke nieuwe lichtmetalen velgen.. Alleen twijfel ik nu wel formaatquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ikke heb er 4ze zijn zwart en van binnen zit er een zilverkleurtje... en ze lijkt me groot zat
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:28 schreef icemotion het volgende:
Misschien maakt het indruk als je vraagt om mee te gaan naar je zwart met zilver gelijnde velgen die groot genoeg zijn te kijken.
Ai, zij hadden niks hoop ik?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Oe trouwens.. Moest nog aan je denken dit weekend..
Toen de Impreza van de buren in elkaar werd gereden
Ja dat wil best jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:25 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Oooh I like. Dat wil best wel he? Goeie auto
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Blozende mannen zijn ook wel eens lief..
Ik ben hier heel benieuwd naarquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb dikke nieuwe lichtmetalen velgen.. Alleen twijfel ik nu wel formaat
Oe kan wel eens opzoeken
Als het er te dik bovenop ligt dat je haar het bed in probeert te praten, is elk compliment afgezaagd, slijmend en standaard. Als je het meent, is geen enkel compliment afgezaagd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:28 schreef KudFokker het volgende:
Complimentjes geven aan vrouwen:![]()
Afgezaagde. slijmende en standaard complimentjes:![]()
Wat vinden jullie echt slechte complimentjes ?
"Wat heb je mooie ogen" vind ik echt not done
Niet! Waarom?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:29 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij sta ik op de negeer-modus bij Nouk
Klopt helemaal mee eensquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als het er te dik bovenop ligt dat je haar het bed in probeert te praten, is elk compliment afgezaagd, slijmend en standaard. Als je het meent, is geen enkel compliment afgezaagd.
Ik 9,7quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ai, zij hadden niks hoop ik?
[..]
Ja dat wil best ja0-100 in 6 seconden
[..]![]()
Vrouwen kunnen het ook goed hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Auto`s![]()
![]()
Voor mij zijn het de meest onbelangrijkste dingen (op het vervoeren na) die er zijn.
Ik snap niet dat andere mannen/jongens er zo over kunnen praten zo... saai.
Auto's zijn tof!!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Auto`s![]()
![]()
Voor mij zijn het de meest onbelangrijkste dingen (op het vervoeren na) die er zijn.
Gebeurde in de nacht. De andere buurman was dronken en heeft de neus van de Impreza met zijn Smart FourFor afgereden.quote:
Ik heb al 2x een opmerking gemaakt en je leest er gewoon overheenquote:
Oei... Zo wil een Impreza niet aan zijn "einde" komen...quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Gebeurde in de nacht. De andere buurman was dronken en heeft de neus van de Impreza met zijn Smart FourFor afgereden.
Dat snap ik dus ook niet he.... enne dat eeuwige gelul over dat voetballen ookquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Auto`s![]()
![]()
In het echt doe ik het ook somsquote:
Dat komt omdat jouw lul zo gigantisch is dat jij het verlengstuk niet nodig hebt. Ja of je bent gewoon een fag.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Auto`s![]()
![]()
Zo lang ze het bij houden van dit is m`n auto. okequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen het ook goed hoor
ForFour bedoel je?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Gebeurde in de nacht. De andere buurman was dronken en heeft de neus van de Impreza met zijn Smart FourFor afgereden.
Oh.. daar kan ik ook niet over mee pratenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Zo lang ze het bij houden van dit is m`n auto. oke
maar als ze over cilinder inhoud pks en weet ik wat gaan praten
Echt, ik zie ze niet..quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb al 2x een opmerking gemaakt en je leest er gewoon overheen![]()
![]()
quote:
Ik wel, maar dat van mij stelt zo weinig voor dat het niet interessant isquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh.. daar kan ik ook niet over mee praten
Het was ook geen directe quotequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Echt, ik zie ze niet..Ik heb wel je vraag beantwoord..
Hahaha vond je?? vond er geen reet anquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:34 schreef KudFokker het volgende:
Hahaha inderdaad, alhoewel gisteren wel een goede wedstrijd was
Jammer dat ze verloren
Echt ik word er nog élke dag blij van..quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Auto's zijn gewoon leuk!
Autorijden is geweldig
Ja, over mijn auto weet ik het ook wel, maar niet van een willekeurige andere...quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat van mij stelt zo weinig voor dat het niet interessant is
Uhuh, heerlijk. Ik zou ook niet in een grote stad willen wonen, zodat ik hem op moet ruimenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Echt ik word er nog élke dag blij van..
Over Joey? Haha die zag ik welquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het was ook geen directe quote
Toen Techno binnenkwam
Stadrijden is ook helemaal mijn ding..quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, heerlijk. Ik zou ook niet in een grote stad willen wonen, zodat ik hem op moet ruimen
Ik dacht dat ik hier een reactie op had gegeven, maar volgens mij ging dat fout :squote:Op donderdag 19 maart 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn katten heb ik ingepaktIk heb een tas gehaald, maar gisteren niets gedaan.. Vanavond dus hard aan de slag, maar dat wordt nachtwerk waarschijnlijk. Ach brak ben ik toch al
![]()
Verder gaat het natuurlijk goed!
En met jou?
Niet? Kom op man, misschien vind je hier zelfs wel een chick die je Civic kan waarderen.quote:
Je kan zo veel willen, maar die zon is en blijft van mijquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Lenen?? ik wil em houden![]()
hier is utrecht
Ja net als sex, en weet ik veel wat allemaal nog meer. Lekkere dooddoenerquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:36 schreef icemotion het volgende:
Over auto's moet je ook weer niet teveel praten, maar gewoon in rijden.
Uhuhquote:
Ik vind het overal wel fijn rijden, maar vaak is in de stad een auto nutteloos (als er goed OV is enzo)quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stadrijden is ook helemaal mijn ding..
Civicquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:37 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Niet? Kom op man, misschien vind je hier zelfs wel een chick die je Civic kan waarderen.
Ok ok ok voor een kusje mag je ook een beetje van MIJN zon lenenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je kan zo veel willen, maar die zon is en blijft van mij![]()
Utrecht is veel te ver weg. Ben ik veel te lang weg van me werk
Ja ach.. Ik vind het toch wel fijn als ik overal door kan rijden zonder te wachten, het koud te hebben enz.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Ik vind het overal wel fijn rijden, maar vaak is in de stad een auto nutteloos (als er goed OV is enzo)
Oei... nu gaan er een paar op der achterste benen staanquote:
Uhuh, dat is zeker fijn.. Maar goed; als je in R'dam / A'dam / Den Haag woont, dan is het denk ik gemakkelijker om met het OV te gaan.. Maar goed; ik woon er nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja ach.. Ik vind het toch wel fijn als ik overal door kan rijden zonder te wachten, het koud te hebben enz.
Ja sorry hoor, maar dat is echt voor die 18 jarige jochies. Je ziet werkelijk geen enkele niet uitgebouwde Civic meer rijden. En ze zijn vaak nog lelijk uitgebouwd ook.quote:
Generalisatie Nouk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar dat is echt voor die 18 jarige jochies. Je ziet werkelijk geen enkele niet uitgebouwde Civic meer rijden. En ze zijn vaak nog lelijk uitgebouwd ook.
Ze heeft wel een beetje gelijkquote:
230 pk en 1210 kgquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:31 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Ik 9,7![]()
170pk in 1600 kilo.
Traag hok.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar zelf geen hekel aan heb aan al die binkies in die tupperware bakkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje gelijk
En dat nieuwe model vind ik ook lelijk
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.. hebben jullie geen foto's?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar zelf geen hekel aan heb aan al die binkies in die tupperware bakken
Zie er genoeg langskomt op het fora waar ik ook zit. Maargoed ook zat die wel oog voor detail hebben en zonder die troep rijden.
Ooo ja, dat geloof ik welquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar zelf geen hekel aan heb aan al die binkies in die tupperware bakken
Zie er genoeg langskomt op het fora waar ik ook zit. Maargoed ook zat die wel oog voor detail hebben en zonder die troep rijden.
Mijn zus woont in A'dam en daar ga ik vanavond weer heen. Ik heb niet heel vaak problemen met parkeren (maar ik kan dan ook heel goed file parkerenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, dat is zeker fijn.. Maar goed; als je in R'dam / A'dam / Den Haag woont, dan is het denk ik gemakkelijker om met het OV te gaan.. Maar goed; ik woon er nietHaha.
Ik wilde de mijne vandaag gaan wassen, maar het is een vreemd weer hier
Die die kiezen dan ook een betere auto uit dan een Civic.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt welquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn zus woont in A'dam en daar ga ik vanavond weer heen. Ik heb niet heel vaak problemen met parkeren (maar ik kan dan ook heel goed file parkeren) en ze woont net buiten centrum dus dat scheelt ook
![]()
Ik moet mijn auto ook echt wassen.. Misschien vanavond even door de wasstraat
Dat:quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.. hebben jullie geen foto's?
Wanneer mag ik meerijden?quote:
Stratenmakers Ferrari's #20; Waar tupperware moet ophouden!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:44 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.. hebben jullie geen foto's?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Stratenmakers Ferrari's #20; Waar tupperware moet ophouden!
[ afbeelding ]
Je kletst uit je nek Nouk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die die kiezen dan ook een betere auto uit dan een Civic.
Dat klopt wel..quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt wel
Maar ik bedoel ook meer als je daar zelf woont en je wilt dan ergens heen. Ik heb dan soms het idee dat het makkelijker is om even de metro ofzo te pakken, dan met je auto te kloten
En fileparkeren is fijnMoet wel zeggen dat het met één van mijn vorige auto's beter ging dan met deze... Maar dat komt ook omdat deze groter/breder is en ik hoef het thuis nooit meer te doen.
Maybe.quote:
Echtquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Stratenmakers Ferrari's #20; Waar tupperware moet ophouden!
[ afbeelding ]
Het stomme is dat ik het met grotere / andere auto's gemakkelijker doe, dan met de mijne. Maar goed; het lukt altijd wel, maar de ene keer iets minder netjesquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat klopt wel..![]()
Hihi, ik hoef het thuis ook niet, verbaas me iedere keer weer hoe makkelijk het gaat, zelfs met auto's waar ik maar zo nu en dan in rijd
Als je je benen niet breekt met wintersportquote:
pure chantage!!! Die zon leen ik ook niet meer uitquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ok ok ok voor een kusje mag je ook een beetje van MIJN zon lenen
Ik ga mijn best doen!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je je benen niet breekt met wintersport
Haha, dan ben ik ook een kindje want ik zit al een hele tijd te wachten tot ik een rondje mag rijden in de BMW 5-serie van een goede vriend van mijquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
mn papa woont in amsterdam en gebruikt de auto nooit
vriendje van mn zusje rijd er meer in rond want hij vind het een vette auto
(mijn vriendje jaloers natuurlijkhij wil ook rondjes rijden in de vette auto
stel kindjes dat het zijn)
Auto's Jonkel, auto's.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dan ben ik ook een kindje want ik zit al een hele tijd te wachten tot ik een rondje mag rijden in de BMW 5-serie van een goede vriend van mij
Hehe, leuk is dat hè?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dan ben ik ook een kindje want ik zit al een hele tijd te wachten tot ik een rondje mag rijden in de BMW 5-serie van een goede vriend van mij
die hadden we eerst eenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mooi zo! Flink apres skieenquote:
Zoiets zou gewoon niet mogen bestaan, punt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar wil je noch levend in gezien noch dood in gevonden worden.
Hehe. Gewoon gaan halenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die hadden we eerst een
was best oke voor een auto
ik overweeg soms ook om mn rijbewijs te halen puur om de auto van papa te lenen en dan een dikke zonnebril op zetten en een beetje het gooise meisje uit te hangen
maar gelukkig zijn die buien zo over haha
Ik hoefde "vroeger" ook nooit een rijbewijs, vond er niets aan, durfde ik niet, blabla. Nu ben ik nog iedere dag blij dat ik het wel gedaan hebquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die hadden we eerst een
was best oke voor een auto
ik overweeg soms ook om mn rijbewijs te halen puur om de auto van papa te lenen en dan een dikke zonnebril op zetten en een beetje het gooise meisje uit te hangen
maar gelukkig zijn die buien zo over haha
Ohww ok tsja ik heb er zelf nix mee.. het lijkt nie eens meer op een autoquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat:
[ afbeelding ]
i.t.t:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoefde "vroeger" ook nooit een rijbewijs, vond er niets aan, durfde ik niet, blabla. Nu ben ik nog iedere dag blij dat ik het wel gedaan heb
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:56 schreef Howl het volgende:
Ik heb van mijn werk ooit eens een Audi A6 mogen testrijden. Met 210 over de Duitse Autobahn. Dat was gaaf.
Dat sowieso!quote:
Ik ook niet met die eerste hoor, daar mag van mij een bom opquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohww ok tsja ik heb er zelf nix mee.. het lijkt nie eens meer op een auto
Hihi, ik niet, was 21 toen ik 'm haalde. Wel binnen 2 maandenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik stond echt te springen doen ik 18 werd
quote:[..]
Audi
Hehe. Dan hebben we hem even lang?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi, ik niet, was 21 toen ik 'm haalde. Wel binnen 2 maanden
Ik ben echt audi geilquote:![]()
audi's vind ik wel tof jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik stond echt te springen doen ik 18 werd
[..]
Audi
Wat is het design toch hard achteruit gegaan bij BMW.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:57 schreef Nouk84 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch beter dan een Civic.
Goed ik zal maar niks zeggen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch beter dan een Civic.
Ja die bedoel ikquote:
Ik heb een 3.0 v6 motor in mijn bak liggenquote:
Smakelijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:58 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga eten & wat doen.
Fijne middag!![]()
Wat zonde!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
audi's vind ik wel tof ja
die heeft papa dus een
maar dan een TT (midlife crisis op wielen)
maar ik had mn rijbewijs bijna gehaald
maar toen vond ik het opeens niet meer leuk en ben er mee gestopt haha
kan wel rijden en zo maar heb geen briefje
ach ooit komt dat wel goed maar nu laat ik me liever rondrijden
vriendje is chaffeur en we mogen de autos van mama en papa en papas vriendin altijd lenen als we een auto nodig hebben
Dankje!quote:
Dag Auto!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:58 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga eten & wat doen.
Fijne middag!![]()
BMW is gewoon een turkenbak, en qua imago vind ik het niet veel. Of inderdaad van die verwende ventjes die auto van pappa mee mogen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is het design toch hard achteruit gegaan bij BMW.
Nee je moet em wel blijven uitlenenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
pure chantage!!! Die zon leen ik ook niet meer uit![]()
ja hequote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is het design toch hard achteruit gegaan bij BMW.
Ik blijf toch blij dat meningen verschillen. Saai zou het worden andersquote:
Ik ga niet hoorquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik had mn rijbewijs bijna gehaald
maar toen vond ik het opeens niet meer leuk en ben er mee gestopt haha
kan wel rijden en zo maar heb geen briefje
Oeps verkeerde naam.... gaat lekker zoquote:
jaja het is vreselijk ik weet hetquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja he
roepen mn ouders ook telkens
ach ja
ik mis het gewoon echt echt echt echt niet
ik ben ook een beetje anti autos en dat iedereen er maar een moet hebben en zo
Dit model 5 serie oogt heel wat beter naar mijn mening.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
Ik blijf toch blij dat meningen verschillen. Saai zou het worden anders
Ziet er ook goed uit!quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Dit model 5 serie oogt heel wat beter naar mijn mening.
[ afbeelding ]
Dat is echt niet handig...quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:05 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
nee, dat is precies het zelfde geval bij mij wat ik quoteer.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi, ik niet, was 21 toen ik 'm haalde. Wel binnen 2 maanden
[..]![]()
Ik heb erover heen gelezen waar ze zegt te kunnen rijden..quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze kunnen rijden zijn meestal niet handig..
quote:
Die qoute van ZegIkLekkerNietquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb erover heen gelezen waar ze zegt te kunnen rijden..
Op het parkeerterrein van de eerste de beste kermis of woonwagenkamp, bedoel je?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:05 schreef Techno het volgende:
Dit model 5 serie oogt heel wat beter naar mijn mening.
[ afbeelding ]
why?quote:
dat ken ik meerdere malen op geweest nooit geluktquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
why?
maar ik rijd niet hoor mensen
zo dom ben ik ook weer niet
ik bedoelde alleen zo van het enige wat onbreekt is dat stomme briefje
nou ja laat dan maar zitten hoor
Zie editquote:
Hoe langer je ermee wacht des te moeilijker het wordt, dus ga nou niet omdat iedereen het haalt dwars liggen want daar heb je alleen jezelf mee.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
why?
maar ik rijd niet hoor mensen
zo dom ben ik ook weer niet
ik bedoelde alleen zo van het enige wat onbreekt is dat stomme briefje
nou ja laat dan maar zitten hoor
Haha, blijkbaar..quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:13 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Audi; ja
Civic; nee
Je hebt geen idee hoe lekker je nu bent
Je weet dat civic geen merk is hequote:Op donderdag 19 maart 2009 12:13 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Audi; ja
Civic; nee
Je hebt geen idee hoe lekker je nu bent
nee ik ben ook nooit op geweestquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:11 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
dat ken ik meerdere malen op geweest nooit gelukt
Ja kind, dat is toch niet uit te leggen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
why?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet dat civic geen merk is he
Dat dacht ik ook toen ik nog geen rijbewijs had maar wel een gratis busabo voor de rest van mijn leven..quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
owja en ik heb mezelf nergens mee
een auto kunnen rijden is niet zo onmisbaar als iedereen het voor doet komen hoor
"Verwend"quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja kind, dat is toch niet uit te leggen.
Je bent begonnen met rijlessen, kost een hoop pecuniae of misschien hebben zelfs je ouders dat wel betaald, en na enige tijd bedenk je ineens: ik heb er trouwens nie zo'n zin meer in, en het is stóm!, en je stopt gewoon.
![]()
Het strookt helemaal met de persoon die je hier in Singles vaak lijkt te zijn, en op deze afstand kan ik daar goed om lachen. Als ik IRL de hele dag met je te maken zou hebben, zou ik ramgek van je worden verwacht ik. Maar dat terzijde.
ik gok dat mn naaste idd vak ram gek van me wordenquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja kind, dat is toch niet uit te leggen.
Je bent begonnen met rijlessen, kost een hoop pecuniae of misschien hebben zelfs je ouders dat wel betaald, en na enige tijd bedenk je ineens: ik heb er trouwens nie zo'n zin meer in, en het is stóm!, en je stopt gewoon.
![]()
Het strookt helemaal met de persoon die je hier in Singles vaak lijkt te zijn, en op deze afstand kan ik daar goed om lachen. Als ik IRL de hele dag met je te maken zou hebben, zou ik ramgek van je worden verwacht ik. Maar dat terzijde.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik gok dat mn naaste idd vak ram gek van me worden
maar ik doe alles uiteraard met een erg lieve lach op mn gezicht![]()
als ik iets stom vind zie ik er het nut gewoon niet zo van in
en als ik er het nut ooit wel weer van in ga zien begin ik toch gewoon weer?
ik vind het erg logisch maar ja
wat en tof oordeel weer over iets waar je niets van weetquote:
of ik mis hem nooit en ik heb iets door gezet en uren in gestopt wat ik later niet gebruik en me uren zitten vervelen in die kutlesautoquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:18 schreef S95Sedan het volgende:
Al kan je je rijbewijs halen zet dan gewoon door, ook desondanks je er geen zak aan vind want daar heb je alleen maar profijt van later. (Iets met dat naar mate je ouder wordt het moeilijker wordt dingen te leren/onthouden)
Da's idd helemaal het beeld dat ik van je heb:quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
ik gok dat mn naaste idd vak ram gek van me worden
maar ik doe alles uiteraard met een erg lieve lach op mn gezicht![]()
Je hebt kunnen en kunnen hequote:Op donderdag 19 maart 2009 12:21 schreef Ripley het volgende:
Ik snap het ook niet. Als je toch al kan rijden zou ik gewoon mijn rijbewijs halen - voor noodgevallen of momenten dat je niet kunt meerijden alleen al, bovendien is het bij veel bedrijven een pre.
Ik heb zelf ook geen auto, maar als het echt nodig is leen ik die van mijn ouders of eentje van mijn werk en dan is het toch handig dat ik dat papiertje heb
in het onderwijs vragen ze je echt niet naar je rijbewijs hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:21 schreef Ripley het volgende:
Ik snap het ook niet. Als je toch al kan rijden zou ik gewoon mijn rijbewijs halen - voor noodgevallen of momenten dat je niet kunt meerijden alleen al, bovendien is het bij veel bedrijven een pre.
Ik heb zelf ook geen auto, maar als het echt nodig is leen ik die van mijn ouders of eentje van mijn werk en dan is het toch handig dat ik dat papiertje heb
Zoals ik al zei....quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da's idd helemaal het beeld dat ik van je heb:
"Ik doe nie meer, ik vind het stóm!" en er dan zo een beetje bij kirren, van "iehiehie!" en daardoor kan niemand écht boos op je worden. Vertederend, enzo.
En dan zeggen ze: "Ja zo is ze, onze Rhu. Gekke meid toch!"
moet het wel haalbaar zijnquote:Ik heb zelf ook geen auto, maar als het echt nodig is leen ik die van mijn ouders of eentje van mijn werk en dan is het toch handig dat ik dat papiertje heb
Waarom kom je altijd met iets anders opzetten waarom het volgens jou niet zou hoeven?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in het onderwijs vragen ze je echt niet naar je rijbewijs hoor
en momenten dat ik niet kan mee rijden pak ik toch de trein? prima hoor, boekje er bij
een rijbewijs is geen lucht of water, het is best misbaar hoor mensen
OVquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:25 schreef icemotion het volgende:
Best misbaar.. maar wel verrekte handig. Ik moest vorige week met de trein omdat mn auto bij de garage stond ter reparage.. bijna 5 uur onderweg geweest wat ik normaal ik net iest meer dan 2.5 uur kan doen met de auto.
whaha zo erg ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da's idd helemaal het beeld dat ik van je heb:
"Ik doe nie meer, ik vind het stóm!" en er dan zo een beetje bij kirren, van "iehiehie!" en daardoor kan niemand écht boos op je worden. Vertederend, enzo.
En dan zeggen ze: "Ja zo is ze, onze Rhu. Gekke meid toch!"
euh omdat er 2938345834875654 redenen zijn waarom het niet hoeft?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom kom je altijd met iets anders opzetten waarom het volgens jou niet zou hoeven?
Ik vind dat best een sterk punt waar ripley mee komt, al is er wat in geval van nood dan heb jij een probleem als je met het ov ergens heen moet en met de auto kan je gaan wanneer je wil.
Die van mij moet ook eerdaags, moet ik zo'n stom pasje halenquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:27 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik moest em vorige maand verlengen.... heb em alweer 10 jaar
Voor mij is het een basisbehoefte. Vind motor en auto rijden veel te leukquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in het onderwijs vragen ze je echt niet naar je rijbewijs hoor
en momenten dat ik niet kan mee rijden pak ik toch de trein? prima hoor, boekje er bij
een rijbewijs is geen lucht of water, het is best misbaar hoor mensen
ik snap en begrijp je redenering welquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha zo erg ben ik nou ook weer niet hoor
en mensen worden heus wel eens boos op me maar ja dat moeten ze zelf weten en zo
maar kijk mensen jullie snappen het niet
toen ik achtien was ging ik rijlessen
logisch en zo
en na een tijdje dacht ik wtf ik vind er geen zak aan waarom doe ik dit? omdat ik toevallig 18 ben? nou dat vind ik een stomme reden ik ga wat anders doen
ik vind het heerlijk in de treinquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:25 schreef icemotion het volgende:
Best misbaar.. maar wel verrekte handig. Ik moest vorige week met de trein omdat mn auto bij de garage stond ter reparage.. bijna 5 uur onderweg geweest wat ik normaal ik net iest meer dan 2.5 uur kan doen met de auto.
Ik mag m volgend jaar gaan verlengen.. mag ook wel want dat papiertje ziet er niet uit bij mij.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:27 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik moest em vorige maand verlengen.... heb em alweer 10 jaar
dat snap ik en dat kan en zoquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Voor mij is het een basisbehoefte. Vind motor en auto rijden veel te leuk
Ja die heb ik nou ook maar ik vind het veel makkelijker hij is net zo groot als me pin pasquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die van mij moet ook eerdaags, moet ik zo'n stom pasje halen
Het is gewoon raar om ergens aan te beginnen en dan vlak voor dat je klaar bent je te bedenken dat je het stom vindquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat snap ik en dat kan en zo
ik bedoel leuk toch als dat je hobby is?
maar van mij is het dat gewoon niet
ik snap niet waarom iedereen er zo over valt dat ik het niet zo zie
Waar, maar telkens bijna een half uur wachten vanwege net niet gehaalde aansluitingen en dat soort ongein wordt ik toch minder vrolijk van.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk in de trein
muziekje, boekje, laptopje,
en ik heb eigenlijk nooit haast dus wat doet het er dan toe of je 2.5 of 5 uur in de trein zit?
je kunt er bijvoorbeeld essays schrijven, studeren etc
dat kan allemaal niet in de auto
Omdat je de plank volledig mis slaat. Soms moet je dingen gewoon doorzetten of je dat nou leuk vind of niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat ik dat ding kwijt raak ergens omdat die nu nog kleiner is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja die heb ik nou ook maar ik vind het veel makkelijker hij is net zo groot als me pin pas
zoals ik al zei ik had er in het begin gewoon niet zo over nagedachtquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is gewoon raar om ergens aan te beginnen en dan vlak voor dat je klaar bent je te bedenken dat je het stom vind
O ik kan je prima volgen hoor, en ergens ben ik het ook gewoon met je eens.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
maar kijk mensen jullie snappen het niet
toen ik achtien was ging ik rijlessen
logisch en zo
en na een tijdje dacht ik wtf ik vind er geen zak aan waarom doe ik dit? omdat ik toevallig 18 ben? nou dat vind ik een stomme reden ik ga wat anders doen
sorry hoor maar dat vind jij )of in dit geval iigquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat je de plank volledig mis slaat. Soms moet je dingen gewoon doorzetten of je dat nou leuk vind of niet.
Ik heb hem gehaald toen ik 21 jaar was. En bij ons was het niet logisch om hem te halen als ik 18 was.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zoals ik al zei ik had er in het begin gewoon niet zo over nagedacht
als je 18 bent is dat gewoon logisch dat je dat gaat doen in de meeste gevallen
sorry dat ik niet zo snel nadacht toen
Als ik later groot ben, dan komt er écht een audiquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:01 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zou ook best een Audi willen hebben. Maar hij past niet echt binnen mijn budget.
Dan moet ik nog even doorrijden....quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb erover heen gelezen waar ze zegt te kunnen rijden..
Toch niet. Mensen, écht rijden kun je pas nadat je 3 ton op de teller hebt..![]()
Maar waarom niet gewoon afmaken als je al zover bent, dat snap ik nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zoals ik al zei ik had er in het begin gewoon niet zo over nagedacht
als je 18 bent is dat gewoon logisch dat je dat gaat doen in de meeste gevallen
sorry dat ik niet zo snel nadacht toen
dat vind ik nou ookquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O ik kan je prima volgen hoor, en ergens ben ik het ook gewoon met je eens.
Waar men over valt, denk ik, is dat De Gebaande Paden dicteren dat je je rijbewijs ook haalt als je eenmaal bent begonnen met lessen. Jij doet dat niet, want je staat er niet achter, en da's eigenlijk gewoon prima vind ik.
Ik heb circuit evaring dus ik kan uitermate goed rijdenquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet ik nog even doorrijden....
En wanneer is dat?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik later groot ben, dan komt er écht een audi
Nee dat vind ik juist niet als ik nu ga stappen stop ik em gwn in me zak bij me pin-pasje, veel makkelijker dan dat grotere papiertjequote:Op donderdag 19 maart 2009 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat ik dat ding kwijt raak ergens omdat die nu nog kleiner is.
Middag liefquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:36 schreef Duimelot het volgende:goedemiddag allemaal
wat een heerlijkweer weer!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vind ik nou ook
sowieso zijn De Gebaande Paden en Zij (je weet als je zegt waarom dan? ja omdat Zij dat zeggen of Men dat is er ook al zo een... ja Men zegt etc) niet echt dingen waar ik het vaak niet zo mee kan vinden en zo
Hallloooowquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:36 schreef Duimelot het volgende:goedemiddag allemaal
wat een heerlijkweer weer!
Als ik afgestudeerd ben en ga werken, dan is dat het eerste wat ik ga kopen.quote:
waarom wel als je er niks aan vind?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar waarom niet gewoon afmaken als je al zover bent, dat snap ik niet
Niemand zegt dat je daarna continu moet rijden, maar het is handig als een soort reserve in je zak.
Ik doelde op het design, niet het publiek waarmee BMW geassocieerd wordt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
Op het parkeerterrein van de eerste de beste kermis of woonwagenkamp, bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |