Pics?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:25 schreef Bob. het volgende:
Ik heb net per ongeluk mijn wiskunde waar ik al de hele dag mee bezig ben in de fik gestoken.![]()
Uit de rooksignalen leid ik af dat je wiskunde integraal is afgebrand.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:25 schreef Bob. het volgende:
Ik heb net per ongeluk mijn wiskunde waar ik al de hele dag mee bezig ben in de fik gestoken.![]()
Ik geloof dat het tijd is dat ik stop met studeren.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:25 schreef Bob. het volgende:
Ik geloof dat het tijd is dat ik stop met studeren.
quote:
Er staat hier voor mijn neus een schaal met waxinelichtjes, daar schoof ik mijn wiskunde werk per ongeluk boven. Het fikte echt behoorlijk, heb alles snel in de wasbak gegooid.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar
Oh jemig.. wat sneu.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zo zijn er nog wat pagina's, maar die liggen al in de vuilnisbak.
[..]
Er staat hier voor mijn neus een schaal met waxinelichtjes, daar schoof ik mijn wiskunde werk per ongeluk boven. Het fikte echt behoorlijk, heb alles snel in de wasbak gegooid.Ik schrok me dood!
Nee?quote:
Thnx.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh jemig.. wat sneu.Als je dat blaadje aan je docent laat zien gelooft hij je denk ik wel.
![]()
voor de schrik
Dat schrikken wil ik wel geloven ja. Klinkt heftig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zo zijn er nog wat pagina's, maar die liggen al in de vuilnisbak.
[..]
Er staat hier voor mijn neus een schaal met waxinelichtjes, daar schoof ik mijn wiskunde werk per ongeluk boven. Het fikte echt behoorlijk, heb alles snel in de wasbak gegooid.Ik schrok me dood!
Kan me wel voorstellen als je daar nu ff geen zin in hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:43 schreef Bob. het volgende:
Thnx.Gelukkig heb ik alles nog best goed in mijn hoofd, dus ik kan het wel weer op nieuw op schrijven, maar ik dacht echt dat ik mijn hele huis zou afbranden met mijn klunzigheid.
You don't know what you are missing.quote:
That's the spirit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:03 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
You don't know what you are missing.
Ik ga dit echt niet aan mijn docent vertellen hoor, het is al gênant genoeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:45 schreef JH87 het volgende:
Bob.! Gelukkig kun je het nog navertellen. En het verhaal is origineel genoeg om niet alles overnieuw te moeten schrijven.
Op fok?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet nog wat dingen afhandelen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |