Ow dus als je met Ajax niet kan winnen betekent het gelijk dat je onderontwikkeld ben...quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:03 schreef BigKahuna het volgende:
Als je zelfs faalt met Ajax op FM, dan ben je gewoon onderontwikkeld qua FM-skills.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
Je kan wel goed zien of je tactiek werkt en bovendien vind ik het wel leuk om naar te kijken. Als je een wat tragere pc hebt is het niet aan te raden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:43 schreef koningdavid het volgende:
Is die 3d-matchengine een beetje ok?
Jawel, Ajax is de makkelijkste club van heel FM. Al jaren.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:55 schreef Corba19 het volgende:
[..]
Ow dus als je met Ajax niet kan winnen betekent het gelijk dat je onderontwikkeld ben...
Het lukt mij met bijna alle clubs behalve Ajax niet onder want het is een kk kut club
Zo is het, niet anders.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jawel, Ajax is de makkelijkste club van heel FM. Al jaren.
Inderdaad, maar ts is zeker zo'n fm-noob dat ie nog met Barcelona of Real zal degraderenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jawel, Ajax is de makkelijkste club van heel FM. Al jaren.
Ik speel al heel lang Fm dus zo'n fm-noob ben ik ook weer nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ts is zeker zo'n fm-noob dat ie nog met Barcelona of Real zal degraderen
Heel lang FM spelen, en dan toch nog falen met Ajax.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:14 schreef Corba19 het volgende:
[..]
Ik speel al heel lang Fm dus zo'n fm-noob ben ik ook weer niet
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:35 schreef BigKahuna het volgende:
Heel lang FM spelen, en dan toch nog falen met Ajax.
TS is wel een heel triest geval zeg.
Cheatsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:38 schreef BigKahuna het volgende:
Op FM 2008 heb ik de Uefa Cup gewonnen na 5 jaar met FC Omniworld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |