Das mooi, kon het niet laten om er een klacht over te sturenquote:Je bericht is verstuurd!
De verstuurde informatie wordt vertrouwelijk behandeld. Je gegevens worden niet aan derden verstrekt.
quote:Omdat ik erg veel zin had in een lekkere zak Engelse Drop van natuurlijk de enige echte Klene ben ik naar de plaatselijke C1000 gegaan om daar dus een zak te kopen.
Eindelijk thuis aangekomen maak ik de zak open en zie ik tot mijn grote verbazing het volgende: http://i41.tinypic.com/ejv5o8.jpg
Jezus, ik wil niet aan mv bloeddruk denken als ik zo'n zak in mn bezit krijgquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:56 schreef hoerezooi het volgende:
zooo lekker he maar mijn tanden gaan er gewoon zeer van doen van die vierkante mierzoete blokjes
1,25 KG ZAKKEN !!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
22 euro
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:16 schreef Adelante het volgende:
Die grote kokosrondjes in roze en geel
Dat zijn de smerigstequote:
bohquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:56 schreef hoerezooi het volgende:
zooo lekker he maar mijn tanden gaan er gewoon zeer van doen van die vierkante mierzoete blokjes
1,25 KG ZAKKEN !!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
22 euro
Held!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:48 schreef Florian_ het volgende:
Goed topic
Alhoewel de Haribo Kersen natuurlijk het lekkerst zijn.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:18 schreef ondeugend het volgende:
Heerlijk !
Behalve die larve er in dan!
het moest zo zwart ding voorstellen met dat witte spul ertussen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:57 schreef Biancavia het volgende:
Goeie paintzzz!
Was dat een soort mosselschimmel wat er tussen zat?
Je moet een brief sturen naar de fabrikant, met dat ding erbij!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:16 schreef Adelante het volgende:
Die grote kokosrondjes in roze en geel
Heb je alle tekst met plaatjes gemaild? Dan kan het niet mis gaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:13 schreef Razorback het volgende:
[..]
het moest zo zwart ding voorstellen met dat witte spul ertussen.
Klacht e-mail heb ik al verstuurd, ik ben nu in spanning aan het wachten op antwoord en of ik er natuurlijk een Klene pakket voor terug krijg
Een paar posts terug staat mijn gestuurde e-mail maar tot op heden nog geen antwoordquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:09 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heb je alle tekst met plaatjes gemaild? Dan kan het niet mis gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |