Ik zie toch graag wat ik in me mond stop, straks had ik dat misvormde dropje opgegetenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:04 schreef Meddo het volgende:
als je echt fan bent kijk je niet eens in de zak, dan prop je ze zo naar binnen![]()
Jij weet gewoon niet wat lekker isquote:
quote:
ja, en die blauw en roze met spikkelsquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:16 schreef Adelante het volgende:
Die grote kokosrondjes in roze en geel
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:17 schreef Meddo het volgende:
[..]
ja, en die blauw en roze met spikkels
En straks ziek wordenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:11 schreef DurumDoner het volgende:
Eet gewoon op.
quote:
Volgende keer weerquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:16 schreef KirkLazarus het volgende:
Dikke fool. Drop pakken als er ook Haribo Kersen liggen![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:16 schreef Adelante het volgende:
Die grote kokosrondjes in roze en geel![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:17 schreef Hetiszover het volgende:
Die laagjes Engelse drop is lekker 14.gif
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:17 schreef Meddo het volgende:
[..]
ja, en die blauw en roze met spikkels
Gooi die vieze dan weg en eet de rest op, want voor elk engels dropje wat jij niet opeet maak ik je doodquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:02 schreef Razorback het volgende:
Dus ik ging naar de plaatselijke C1000 om me zelf eens lekker te verwennen met Engelse drop, je kent ze vast wel![]()
[ afbeelding ]
Ik loop dus zo door de winkel opzoek naar de schappen met het snoepgoed waar ik dus ook de Engelse drop zal aantreffen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Uiteindelijk het juiste schap gevonden met natuurlijk de Engelse drop![]()
[ afbeelding ]
Thuis aangekomen scheur ik de zak open om ze daarna 1 voor op te gaan eten![]()
[ afbeelding ]
Valt me oog ineens op iets raars tussen mijn Engelse drop![]()
[ afbeelding ]
Klacht: Mijn eetlust is weg omdat er een raar vies uitziend Engels dropje tussen zat
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:30 schreef l3laster het volgende:
engels drop :kwijl:
Engelse Drop zul je bedoelenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:31 schreef enilnomrow het volgende:
Nu heb ik dus zin in kersen, perziken en kikkers:(
Ik dacht bijna de enigste te zijn die hem niet zou opetenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:32 schreef Natrium het volgende:
Goeie OP
Als 'ie er echt zo uitzag als op het plaatje, had ik zelf ook getwijfeld.
En wat als ik er nou 2 laat liggen héquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:35 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Gooi die vieze dan weg en eet de rest op, want voor elk engels dropje wat jij niet opeet maak ik je dood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |