Helemaal ghhhoe ghherade!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:44 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Dat herken ik uit Half Life 2
Tja ehh.. hmmm... eens zien..quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:46 schreef prodygee het volgende:
[..]
Helemaal ghhhoe ghherade!
[..]
Tja ehh.. hmmm... eens zien..
Bewijs het met screens van je modrechten.quote:
Komt eraanquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bewijs het met screens van je modrechten.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:45 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nee dat niet(nouja wel als ze echt te dronken zijn), maar vind het gewoon niet sexy
Waarom nietquote:
tja je kon het niet wetenquote:
Is gezellig, maar op 'n meet is ook tov.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom nietWas maar een idee hoor, niks moet
Poep uit je neusquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:49 schreef prodygee het volgende:
Er komt ontlasting uit m'n neus. Ik dacht dat het normaal was.
Punt is duidelijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:49 schreef prodygee het volgende:
[..]
Is gezellig, maar op 'n meet is ook tov.
Goed idee hoor, daar niet van.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom nietWas maar een idee hoor, niks moet
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:49 schreef DownPoison het volgende:
[..]
heb me er niet heel erg aan geërgerd trouwens....
Full-time job, sociale contacten bijwerken, elke fucking avond 2 uur lang met de chick aan de tel hangen...quote:
Ik stem daar bij inquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:50 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Goed idee hoor, daar niet van.
Maar ik ben de komende weekenden enzo druk
En ik plus een aantal vinden dat er midden mei een meet komt. Dus dan sowieso tequila!
tjsa het leven is zwaarquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef Vamps het volgende:
[..]
Full-time job, sociale contacten bijwerken, elke fucking avond 2 uur lang met de chick aan de tel hangen...
alleen dat dat je me maaar mee wou blijven krijgen die pit in was irritantquote:
Jij en tequila op een meet lijkt me niet zo'n goed idee. Niet meerquote:Op woensdag 18 maart 2009 @ 20:50 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
En ik plus een aantal vinden dat er midden mei een meet komt. Dus dan sowieso tequila!
Niet aanstellen, hoort er bij.quote:Op woensdag 18 maart 2009 @ 20:52 schreef DownPoison het volgende:
[..]
alleen dat dat je me maaar mee wou blijven krijgen die pit in was irritant
maar verder was je wel leuk hoor![]()
hahahaha
Ik ook, daar niet vanquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:50 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Jij hebt een dé chick?quote:Op woensdag 18 maart 2009 @ 20:51 schreef Vamps het volgende:
[..]
Full-time job, sociale contacten bijwerken, elke fucking avond 2 uur lang met de chick aan de tel hangen...
hij`s kleiner dan ik hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:52 schreef Lauriette91 het volgende:
MASD die kleine meisjes de pit in sleurt
MASD is zelf een klein. Jongetje.quote:Op woensdag 18 maart 2009 @ 20:52 schreef Lauriette91 het volgende:
MASD die kleine meisjes de pit in sleurt
Nee, dé chick heeft een dé boyfriend.quote:
Jij ookquote:
Yeaaaquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook, daar niet vanDan gaan we op de meet wel lossss
![]()
Succes!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:55 schreef Vamps het volgende:
[..]
Nee, dé chick heeft een dé boyfriend.
Maar dé chick ziet haar huidige dé relatie niet meer zo zitten.
Daarom wordt dé chick wellicht binnenkort dé chick.
Een enkel fysieke relatie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:56 schreef Juicyhil het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de relatie tussen MASD en DP?
PLAYEEEERquote:Op woensdag 18 maart 2009 @ 20:55 schreef Vamps het volgende:
[..]
Nee, dé chick heeft een dé boyfriend.
Maar dé chick ziet haar huidige dé relatie niet meer zo zitten.
Daarom wordt dé chick wellicht binnenkort dé chick.
IK BEN NIET KLEINquote:
Zij dist hem, ik haat haar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 @ 20:56 schreef Juicyhil het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de relatie tussen MASD en DP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |