Ik prefereer de clitoris.quote:
Whoop Whoop!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:20 schreef Juicyhil het volgende:
Morgen is er een meisje die ik ken jarig.
en dat ie met die nieuwe niet eens wilt inloggen .........quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:19 schreef Clif het volgende:
[..]
het begint al met de install dat je eerst al die troep moet uitvinken
gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:20 schreef Juicyhil het volgende:
Jezelf quotenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:21 schreef Clif het volgende:
[..]
en dat ie met die nieuwe niet eens wilt inloggen .........en met spellen is die achievement shit irritant
nja vind ik dan
Hé, die ken ik ook!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:20 schreef Juicyhil het volgende:
Als ze haar haren heeft gefohnd zal haar inderdaad ff feleciteren.quote:
o ja daarvanquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Door een review te maken voor dat msn ding
Is al voorbij dus.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als ze haar haren heeft gefohnd zal haar inderdaad ff feleciteren.
Nou, wie zal daaaaat dan zijnquote:
4quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:22 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
o ja daarvan
Hoeveel hadden ze ervan verloot dan.
Masd je bent een lucky bastard
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Het zusje van Juicy, duhquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]Zoek et opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Sorry, moest ffquote:
Wil je met wit spul eroverheen, dan maak k hem nu.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:20 schreef Juicyhil het volgende:
quote:
Toevallig!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:30 schreef Remsjo het volgende:
Morgen is er een maisje jarig waar ik vannacht heb over gedroomd
Okay, origineel man.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:30 schreef Remsjo het volgende:
Morgen is er een maisje jarig waar ik vannacht heb over gedroomd
Waarom nu al?quote:
Je weet nooit of er nog een morgen komt.quote:
Beter neem je smirnoff ice mee.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:32 schreef Remsjo het volgende:
Morgen is er een maisje jarig die ik opzeker nog ga zien en ik haar dan een kus op haar wang geef met een bos bacardi breezers in me andere hand
Dan is ze dus ook niet jarig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je weet nooit of er nog een morgen komt.
Ook goed.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:33 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Beter neem je smirnoff ice mee.
En ik dacht nog wel dat je geen bRe3Z4h of SmiRRnoff-queen was.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:33 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Beter neem je smirnoff ice mee.
Bos bacardi breezersquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:32 schreef Remsjo het volgende:
Morgen is er een maisje jarig die ik opzeker nog ga zien en ik haar dan een kus op haar wang geef met een bos bacardi breezers in me andere hand
Smirnoff is beter dan breezer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat je geen bRe3Z4h of SmiRRnoff-queen was.
Hmmzz, zal ze maar tot volgend jaar moeten wachten inderdaad.quote:
Beter dan dat ze bier drinkt. Bierdrinkende vrouwenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat je geen bRe3Z4h of SmiRRnoff-queen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |