ja inderdaad maar die teller gaat de laatste paar dagen ook niet echt vooruit. Hoop wel dat ze het halenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:09 schreef Veerboot het volgende:
Er van uitgaande dat die FOK!/PowNed-actie geen grap is, zijn ze wel erg wanhopig nu
same here.quote:
Niet twijfelen, dit is gratis!quote:
een gratis abbo of een dvd ik weet het welquote:
Ik denk niet dat ze erg graag informatie geven over hoe leden weer op kunnen zeggen als ze nog niet eens het minimum aantal leden bereikt hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:19 schreef BananaSplitje het volgende:
Is zo'n PowNed-abbo makkelijk op te zeggen? Ik wil best lid worden om te kijken wat PowNed uiteindelijk op TV gaat brengen. Maar mocht het me nou tegenvallen dan wil ik het wel makkelijk op kunnen zeggen.
Iemand een idee hoe dat geregeld is?
Uit de voorwaarden:quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:19 schreef BananaSplitje het volgende:
Is zo'n PowNed-abbo makkelijk op te zeggen?
Je hoeft dus alleen maar een mailtje te sturen je bent lid-af.quote:2. Het lidmaatschap geldt tot wederopzegging. Opzegging van het lidmaatschap kan
plaatsvinden zowel door het lid als door PowNed, tegen het einde van een kalenderjaar, met
inachtneming van een opzegtermijn van één kalendermaand. Opzeggen kan per post naar
PowNed, Postbus 2824, 1000 CV Amsterdam of per mail secretariaat@powned.tv
Schijnt dat ze deze gast uitgenodigd hebben voor een gesprek.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:45 schreef TwyLight het volgende:
Beter reduceren ze trouwens de rutgertijd tot een minimum en niet constant zijn hoofd op mijn beeldscherm
Maar dan krijg je je geld terug, dus maakt het nog niet uit.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:01 schreef sander89 het volgende:
Ik word de 50000ste lid, als ze dat niet halen heeft het lid worden toch geen zin.
Een collega van mij had een aardige theorie:quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ja inderdaad maar die teller gaat de laatste paar dagen ook niet echt vooruit. Hoop wel dat ze het halenmaar voel me wel genaaid nu met al die acties
Denk ik ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Een collega van mij had een aardige theorie:
De teller op hun website is compleet fake en ze hebben stiekem allang 50.000 leden.
Ik vind dit eigenlijk best wel plausibel, ik zie gewoon te vaak stickers en het zou perfect bij GeenStijl en Powned passen. Wat vinden jullie van deze theorie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |