Toch respect voor die algemeen directrice van Llink dat hij daar mocht komen voor een interview. Ze wist echt wel dat het er zo aan toe zou gaan. 20.810 leden halen ze nooitquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:25 schreef alexis_ het volgende:
Ik vond het tot en met het Llink gesprek een goede aflevering. Het auto item en die powned sletten zijn echt te slecht. Elias was ok, maar te kort. Wel leuk om dat even over Fontys te horen.
Ik zou lid zijn geworden als ze verder waren gegaan met Llink en iemand anders kritisch aan de tand hadden gevoeld. Ik wil gewoon een aflevering met alleen maar kritisch inhoudelijke noten zien. Nog even afwachten tot volgende week...
Kom op! Het is tenslotte gratis voor jouquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:25 schreef alexis_ het volgende:
Ik vond het tot en met het Llink gesprek een goede aflevering. Het auto item en die powned sletten zijn echt te slecht. Elias was ok, maar te kort. Wel leuk om dat even over Fontys te horen.
Ik zou lid zijn geworden als ze verder waren gegaan met Llink en iemand anders kritisch aan de tand hadden gevoeld. Ik wil gewoon een aflevering met alleen maar kritisch inhoudelijke noten zien. Nog even afwachten tot volgende week...
Gewoon een telfoutje van het script of zo.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:22 schreef aardappel het volgende:
hmm.. raar waar die 20K opeens vandaan kwam... iemand een idee?
wtf?quote:Gefeliciteerd, U bent nu lid van een omroepvereniging
dat is niet het mailtje van pownedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:07 schreef Pek het volgende:
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is![]()
[..]
wtf?
Nee dat is niet het mailtje van Powned want op het eind in het mailtje krijg je de lieve groeten van de ledenadministratie A.K.A de computer. Kijk zelf maar:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |