Opvallend, dat suggereert dat ze echt nog niet over de 50.000 zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:33 schreef aardappel het volgende:
uit de actievoorwaarden:
Deze actie loopt tot uiterlijk 1 april 2009, maar zal direct worden stopgezet op het moment, dat
Powned zijn benodigde aantal leden heeft behaald. Dit zijn 50.000 leden.
Ik denk niet dat ze zoveel toe zouden geven en geld mis zouden lopen als je toch al makkelijk het aantal leden haalt. Dan is namelijk elk lid en dus geld een leuk extraatje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:59 schreef yootje het volgende:
[..]
Opvallend, dat suggereert dat ze echt nog niet over de 50.000 zijn.
Mja, dat is alleen van Fok! he, dan heb je daarnaast ook nog Autoblog en Comedy Central die een soortgelijke actie hebben. En gewoon mensen die via GeenStijl registreren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:20 schreef yootje het volgende:
Pakweg 470 leden per dag tot 1 april, ben benieuwdHet is in ieder geval spannend
Duh, dat zijn ze namelijk ook nog niet. Waarom denk je dat ze anders met dit soort debiele acties komen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:59 schreef yootje het volgende:
[..]
Opvallend, dat suggereert dat ze echt nog niet over de 50.000 zijn.
De Fok-actie is op woensdag ingegaan, tot vanochtend hadden daar 500 mensen op gereageerd. Dat is ongeveer wat Powned normaal gesproken in anderhalve dag erbij krijgt. Toch is er idd geen piek te zien. Dat lijkt mij ook ietwat vreemd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:15 schreef Devz het volgende:
Ik vind het ook wel heel vreemd dat het zo langzaam gaat inderdaad, sinds de samenwerking met FOK! en Autoblog is geen enkele piek of versnelling te zien, terwijl het gratis is. Dat kan toch haast niet?
Vanochtend stond er idd geen link bij, nu wel:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:39 schreef Buitenspel het volgende:
Het is inderdaad vreemd. Comedy Central gaf er 1500 gratis weg. Ik wilde vanochtend via daar lid worden. Lukt het niet omdat ze al op zijn?
Volgens mij waren die alleen voor de eerste 25.000 leden. Anders moet je even op de compound kijken, daar stond volgens mij nog een e-mail adres voor promotie materiaal.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:46 schreef Buitenspel het volgende:
Oke, nu lid geworden. Laat die stickers maar komen!
Hoe krijg je die eigenlijk?
Ik ook, niets meer over gehoord. Ik denk dat deze actie mislukt is ...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de kijkcijfers.
Vorige week vrijdag trouwens 192.000 kijkers.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de kijkcijfers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |