Het gaat ze er ook om dat ze erin komen, das de hele stunt.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:42 schreef Buitenspel het volgende:
Als ze de 50 000 halen, moeten ze wat later de 150 000 halen. Dat gaan ze nooit redden.
Tenzij ze samen gaan met Wakker Nederlandquote:Op zondag 22 maart 2009 13:42 schreef Buitenspel het volgende:
Als ze de 50 000 halen, moeten ze wat later de 150 000 halen. Dat gaan ze nooit redden.
Denk je dat echt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Er zijn echt superveel mensen geintereseert in powned maar denken "laat andere mensen maar betalen"
Dat mag niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:59 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
De Telegraaf heeft gewoon elke abonnement houder een lidmaatschap gegeven. Die zullen nu wel al op de 100.000 zitten denk ik.
Hehe, met BNN al in het bestel is dat helemaal niet zo'n gigantisch rare gedachte.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:14 schreef Sander het volgende:
Plus, dan hoeven ze alsnog niet een plek te krijgen in het omroepbestel.
Die mensen hebben hun akkoord gegevenquote:
Die overeenkomst is wel heel erg opvallend ja. Het zou een typische Geenstijl truc zijn, maar zoiets zou vast niet toegestaan zijn lijkt mequote:Op zondag 22 maart 2009 17:59 schreef Gorill0r het volgende:
Dan zou PowNed (Publieke Omroep Wakker NEDerland) meteen met een B-status het bestel binnen komen. Gaan ze nooit meer weg
En waarom dat dan?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:25 schreef Roi het volgende:
Als Powned 50.000 leden haalt gaat de commissie er naar kijken, (grote) kans dat het dan nog geweigerd wordt.
Plasterk was positiefquote:Op zondag 22 maart 2009 18:25 schreef Roi het volgende:
Als Powned 50.000 leden haalt gaat de commissie er naar kijken, (grote) kans dat het dan nog geweigerd wordt.
Llink heeft hetzelfde kunstje geflikt en dat mocht ook.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die overeenkomst is wel heel erg opvallend ja. Het zou een typische Geenstijl truc zijn, maar zoiets zou vast niet toegestaan zijn lijkt me
Maar dan moet het wel voor 1 april gebeuren. Daarna lijkt fuseren me niet echt een optie meer.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:31 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Llink heeft hetzelfde kunstje geflikt en dat mocht ook.
Dat zullen ze wel al stiekem hebben geregeld denk ik. En maken ze het op 1 april bekend aan Nederland.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar dan moet het wel voor 1 april gebeuren. Daarna lijkt fuseren me niet echt een optie meer.
Des te meer reden om te fuseren dus. Vergroot de kans op toelating enorm.quote:Een reden dat ze geweigerd kunnen worden is bijvoorbeeld dat hun moedermaatschappij ook al een publieke omroep wil beginnen en meer leden heeft binnengehaald. Een commerciële partij die twee publieke omroepen onder zich heeft zal niet heel enthousiast onthaalt worden gok ik. Daarnaast moeten ze ook nog maar bewijzen dat ze een aanvulling zijn op het huidige bestel, dus ze moeten met concrete plannen komen.
Sowieso mooi dat het dan al maanden 'in our face' is. Powned. Wellicht zit er wat in. Typisch Geenstijl.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die overeenkomst is wel heel erg opvallend ja. Het zou een typische Geenstijl truc zijn, maar zoiets zou vast niet toegestaan zijn lijkt me
danny heeft last van vroegtijdige zaadlozing, helaas voor rutger!quote:Op maandag 23 maart 2009 01:41 schreef -Laurens- het volgende:
Weet iemand waarom het nu niet meer mogelijk is om via FOK! gratis lid te worden van Powned?
Het nieuwsitem is nog wel terug te lezen, maar http://powned.fok.nl/ is niet meer te bereiken en zijn de banners blijkbaar ook van de site af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |