ik vind het uit shirts maar matigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:20 schreef Lyzio het volgende:
Fleur de Lis heeft nieuwe shirtjes, en nu ben ik trots. Oké, ze zijn dan wel min of meer gejat.. but still.
Misschien moet je je 3 bijvrouwen ook bekend laten raken met Hattrickquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:35 schreef Flappekz het volgende:
Er zijn weer 10.000 actieve hattrickers minder....zo komen we nooit aan de 1.000.000
quote:De 2330 fans in de fanclub The Nuts verwachten niet veel van dit oefenpotje, maar ze zeggen: “Fair play vinden we het belangrijkst. En omhalen“.
Jij speelt toch al Hattrick? Nog maar 2 te gaan dan!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien moet je je 3 bijvrouwen ook bekend laten raken met Hattrick
Volgens mij had hij er 1 voor elke dag? Jij was toch maandag?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien moet je je 3 bijvrouwen ook bekend laten raken met Hattrick
Je mag me wel eens wat meer verwennen dan... ik merk er niks vanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij speelt toch al Hattrick? Nog maar 2 te gaan dan!
ik heb niet eens een dag meerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Volgens mij had hij er 1 voor elke dag? Jij was toch maandag?
blijkbaar ben ik niet voor zaterdagnacht in ieder gevalquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Volgens mij had hij er 1 voor elke dag? Jij was toch maandag?
Aai over de bol?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
blijkbaar ben ik niet voor zaterdagnacht in ieder geval
Speciaal voor jou nu ook uitshirtjesquote:
Wat doet Emanuelson daar nou?quote:
hehe.. Heb Emanuelson trouwens nog staan interviewen afgelopen zondag, beste gozer eigenlijk. Aissati was wat moeilijker. Beetje stille verlegen jongen is dat.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sjonnie? ach, who cares, als hij Ajax weer laat voetballen
Op die manierquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]. Ik bedoelde dat sjonnie ook op de foto staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |