quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:32 schreef Amthezia het volgende:Vahmpje, vind je het okee als ik deze lijst ook op mijn
bento-website zet??
Natuurlijk zet ik jou naam er dan bij

en mensen kunnen profiteren van jou positieve ervaringen!
*ik ga meteen even kwijlen bij deze bento shops*
Van mij mag je hoor, het is niet nodig mijn naam erbij te zetten iedereen met beetje te veel tijd op e-bay komt ze vroeg of laat wel tegen
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 20:40 schreef huuphuup het volgende:[..]
ja dat dus eigenlijk wel een beetje...
Oeh ik ben benieuwd wat je voor je mannen maakt! Gaan ze meehelpen met maken? Ik had ergens nog toffe dragonball-Z spiesjes gezien, als je mannen daarvan houden. Was van een cherrytomaatje doormidden met ertussen wat witte kaas (eigk mozzarella maar roomkaas kan ook wel), en dan een dingetje nori eromheen als een soort eh ja... zoek wel even een plaatje
Je maakt me wel benieuwd wat het nu is die spiesjes en hoe het eruit ziet eigenlijk! Moet het een soort dragonball voorstellen ofzo? Dan is het misschien wel leuk zoiets te maken keer voor mijn vriend, die keek dat vroeger steevast

Net klaar met maken van mijn bento voor morgen, nouja op het konijnen-ei na, dat moet nog even in de vorm blijven
![]()
Slechte foto -,- Kleur is er echt alles behalve goed op...excuses daarvoor.
Boven: Aardbeien, Wortelreepjes bij elkaar gehouden door een prei-ringetje, paksoi, appeltje met thousand islands salade dressing, creme and onion mini-aardappel-light-iets-crackertjes

En dan een nog toe te voegen konijnen-ei
Onder: Rijst met stukjes ham, prei en ei, komkommer bloem-wannabee, tulpen-wandje- pittige gegrilde kip met satesaus met daarop slecht zichtbaar bloemetje van wortel.
Kuikentje: Eier-furikake met extra sesamzaadjes erdoor
Deksel: Kinder chocoreepje, slecht maar oh zo lekker

Nog niet zeker of ik lang genoeg op school ben deze week om nog meer bento's te maken.. Misschien dat ik anders een snackbento maak voor in de trein als we katje gaan bekijken

Anders zit ik ook zo te stuiteren in afwachting, afleiding kan ik dan denk ik wel gebruiken
[ Bericht 1% gewijzigd door vahmpcat op 31-03-2009 22:12:13 ]