abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67592589
dragonball spiesjes tof
Saartje
pi_67592717
ja ik kan ze niet vinden duurt ff wat langer haha
als je nog spiesjes of bakjes of papieren cupjes nodig hebt weet je me te vinden hè
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67592944
Ja ik weet waar je huis woont
Gelukkig heb ik zelf ook al een hele voorraad ondertussen
Saartje
pi_67593509
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:32 schreef Amthezia het volgende:
Vahmpje, vind je het okee als ik deze lijst ook op mijn bento-website zet??
Natuurlijk zet ik jou naam er dan bij en mensen kunnen profiteren van jou positieve ervaringen!

*ik ga meteen even kwijlen bij deze bento shops*
Van mij mag je hoor, het is niet nodig mijn naam erbij te zetten iedereen met beetje te veel tijd op e-bay komt ze vroeg of laat wel tegen
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 20:40 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja dat dus eigenlijk wel een beetje...

Oeh ik ben benieuwd wat je voor je mannen maakt! Gaan ze meehelpen met maken? Ik had ergens nog toffe dragonball-Z spiesjes gezien, als je mannen daarvan houden. Was van een cherrytomaatje doormidden met ertussen wat witte kaas (eigk mozzarella maar roomkaas kan ook wel), en dan een dingetje nori eromheen als een soort eh ja... zoek wel even een plaatje
Je maakt me wel benieuwd wat het nu is die spiesjes en hoe het eruit ziet eigenlijk! Moet het een soort dragonball voorstellen ofzo? Dan is het misschien wel leuk zoiets te maken keer voor mijn vriend, die keek dat vroeger steevast

Net klaar met maken van mijn bento voor morgen, nouja op het konijnen-ei na, dat moet nog even in de vorm blijven

Slechte foto -,- Kleur is er echt alles behalve goed op...excuses daarvoor.

Boven: Aardbeien, Wortelreepjes bij elkaar gehouden door een prei-ringetje, paksoi, appeltje met thousand islands salade dressing, creme and onion mini-aardappel-light-iets-crackertjes En dan een nog toe te voegen konijnen-ei
Onder: Rijst met stukjes ham, prei en ei, komkommer bloem-wannabee, tulpen-wandje- pittige gegrilde kip met satesaus met daarop slecht zichtbaar bloemetje van wortel.
Kuikentje: Eier-furikake met extra sesamzaadjes erdoor
Deksel: Kinder chocoreepje, slecht maar oh zo lekker

Nog niet zeker of ik lang genoeg op school ben deze week om nog meer bento's te maken.. Misschien dat ik anders een snackbento maak voor in de trein als we katje gaan bekijken Anders zit ik ook zo te stuiteren in afwachting, afleiding kan ik dan denk ik wel gebruiken

[ Bericht 1% gewijzigd door vahmpcat op 31-03-2009 22:12:13 ]
pi_67595002
Zooo omg ik ben een doos
die ballen die ik gezien had waren van pokémon, niet van dragonball z

Het zijn dus die rode ballen boven dat gele beestje, half van cherrytomaat, half van kaas of kleine eitjes als je die hebt.
Die dragonball-z ballen moeten ook toen doen zijn om te maken. Als je googlet via google images dan vind je een soort oranje ballen met 1, 2 of 3 sterretjes erop. Lijkt me dus zelfs makkelijker te maken, gewoon oranje tomaatjes nemen en met nori sterretjes frutselen en die met een heel klein beetje honing vast maken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67595044
Sorry! Jullie hebben helemaal gelijk *posts aangepast*!

@Vahmpcat, kleuren zijn misschien niet helemaal top, maar wel hij ziet er wel lekker uit!
Toch handig die 3 tier, kan je nog fijn een kinder chocolaatje bij in doen
Veel plezier met katje kijken, afleiding is goed!

Morgen alleen een simpele bento voor mij, ben pas net pas thuis van zangles!
pi_67595195
whaha Huup Muts
Deze zijn makkie te maken ja, meloenboor nemen, balletje kaas uitboren, halveren..simpel
Saartje
pi_67595206
Ja die zijn wel leuk die pokémon balletjes Erg lief!

Dat is een goede een meloenboor!! Had ik zelf nog niet bedacht *krijgt allemaal hippe ideetjes met meloenboren*
pi_67595309
Dit zijn die dragonball gevallen

maar die pokeballs moeten vast ook wel herkend worden door je mannen Maneki en ze zien er leuk uit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † dinsdag 31 maart 2009 @ 23:04:26 #100
43556 miss_dynastie
pi_67596648
Oh die zijn gaaf!
pi_67601745
Kan je wel leuk met mandarijntjes ofzo maken..... zien er wel mooi uit!

Vandaag mijn bento:

Links: Droge worst, radijsje, mozzerella, cherry tomaatjes, hart-eitje (die beetje erg mislukt was )
Rechts: Cheddar-chili-lente ui wraps, humus met harissa en nog wat radijs.
  woensdag 1 april 2009 @ 11:13:39 #102
58921 Day
You can fly!
pi_67605771
Ziet er weer goed uit, Amthezia!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_67618215
Mijn pakjes zijn d'r Net de boel bekeken en kan nu al niet wachten om vanavond bento's te maken. Ook het doosje voor mijn vriend bevalt hem erg goed, dus kijken of ik de 900ml voor hem leuk gevuld krijg.

En ziet er lekker uit die pokeballs, misschien dat ik die binnekort een keer maak
En Amthezia het ziet er ook weer lekker uit.

Ik moet zeggen dat het me zo heel goed bevalt dat zonnetje bij mijn lunch! Dat het maar lekker lente blijft. Morgen half dagje voor mij maar dus kan mooi mijn nieuwe totoro doosje meenemen
pi_67626587
Oehh pakjes!!! Ik ben benieuwd naar de foto's maak je ook ff foto's van de dichte doosjes ???
pi_67636266

Links: Humus, radijs vlinder, konijneeitje, radijs en paprika.
Rechts: Salami, tomaatjes en mozzerella.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')