M0nr03 welkom
Leuke spulletjes zitten er tussen wat je hebt besteld ^.^ Heb er zelf de prikkertjes en de flesjes van (kijk daarbij wel uit dat je ze niet al te stevig dicht draait, ze zijn daar niet tegen bestandig, mijn vriend draaide te hard en toen was het tuutje bij eentje al stuk
De prikkertjes ben ik groot fan van en dat warm/koud houd tasje ding weet ik niet van hoe het werkt met warm, maar in de zomer kan je daar waarschijnlijk erg fijn iets van koelelementen in kwijt, wat erg handig is! Stond voor mij voor de zomer ook nog op mijn verlanglijstje, heb daar vaker positieve dingen over gelezen. En te warm eten in zomer of tegen bederven aan van de warmte dat is natuurlijk niets!
Verder een mooie start met bento's maken! Ga zo door, ziet er leuk uit
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:32 schreef Amthezia het volgende:Ja die truc met de frambozen.....ik ga het binnenkort ff proberen! Alleen even wachten totdat ze redelijk goedkoop zijn.... Als ze 2,80 zijn ga ik ze niet kopen

zuinig ben ik heh hihih
Ik had 6 bakjes voor 50 cent per stuk ofzo op het einde van de markt. En ik weet dat ze vorige week geloof ik ook in de reclame waren bij super de boer hier voor euro per bakje dat is ook nog wel te doen. Weet niet of die aanbieding er nog is. Voor heel dat zomerfruit ga ik meestal naar de markt, tegen einde van de dag, daarna gelijk in vriezer of blenderen en dan is dat prima en lekker goedkoop
Ik had ze dan iets langer dan voor ik ging al erin gedaan, dus ze waren al ontdooit toen ik op school kwam maar nog wel lekker koud. Als ik ze er pas in doe voor ik echt vertrek dan zijn ze waarschijnlijk nog wel deels bevroren.