abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68237548
Marije!!! Welkom hier gesellie!!
Leuke foto's joh en zeer toffe spullen die je besteld hebt!!
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:33:07 #242
252930 M0nr03
seriously?!
pi_68237763
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:25 schreef Amthezia het volgende:
Marije!!! Welkom hier gesellie!!
Leuke foto's joh en zeer toffe spullen die je besteld hebt!!
thanks, ik ben ook erg benieuwd wanneer het aankomt..... (geduld, geduld)

helemaal verliefd op het cakeboxje so cute!
ik heb ook frambozen uit de vriezer gekocht alleen die werden helemaal moes (ook lekker)
misschien iets korter laten ontdooien.
pi_68237991
Leuk dat je door Amthezia zo enthousiast bent geworden M0nr03 ! Je Bento's zien er lekker uit hoor en je hebt ook al flink geshopd zeg Leuk!
pi_68239701
Ja die truc met de frambozen.....ik ga het binnenkort ff proberen! Alleen even wachten totdat ze redelijk goedkoop zijn.... Als ze 2,80 zijn ga ik ze niet kopen zuinig ben ik heh hihih
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:36:28 #245
252930 M0nr03
seriously?!
pi_68241994
2,80 is echt duur. mijne komen uit de diepvries ik weet niet hoeveel die kostte.

ik koop nu ook nog geen druiven hoewel ik ze heerlijk vind maar ze komen helemaal uit India of zuid afrika.
ze hebben voor mij dan te veel kilometers gemaakt. ik wacht wel op het seizoen.
pi_68249825
M0nr03 welkom
Leuke spulletjes zitten er tussen wat je hebt besteld ^.^ Heb er zelf de prikkertjes en de flesjes van (kijk daarbij wel uit dat je ze niet al te stevig dicht draait, ze zijn daar niet tegen bestandig, mijn vriend draaide te hard en toen was het tuutje bij eentje al stuk

De prikkertjes ben ik groot fan van en dat warm/koud houd tasje ding weet ik niet van hoe het werkt met warm, maar in de zomer kan je daar waarschijnlijk erg fijn iets van koelelementen in kwijt, wat erg handig is! Stond voor mij voor de zomer ook nog op mijn verlanglijstje, heb daar vaker positieve dingen over gelezen. En te warm eten in zomer of tegen bederven aan van de warmte dat is natuurlijk niets!

Verder een mooie start met bento's maken! Ga zo door, ziet er leuk uit
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:32 schreef Amthezia het volgende:
Ja die truc met de frambozen.....ik ga het binnenkort ff proberen! Alleen even wachten totdat ze redelijk goedkoop zijn.... Als ze 2,80 zijn ga ik ze niet kopen zuinig ben ik heh hihih
Ik had 6 bakjes voor 50 cent per stuk ofzo op het einde van de markt. En ik weet dat ze vorige week geloof ik ook in de reclame waren bij super de boer hier voor euro per bakje dat is ook nog wel te doen. Weet niet of die aanbieding er nog is. Voor heel dat zomerfruit ga ik meestal naar de markt, tegen einde van de dag, daarna gelijk in vriezer of blenderen en dan is dat prima en lekker goedkoop

Ik had ze dan iets langer dan voor ik ging al erin gedaan, dus ze waren al ontdooit toen ik op school kwam maar nog wel lekker koud. Als ik ze er pas in doe voor ik echt vertrek dan zijn ze waarschijnlijk nog wel deels bevroren.
pi_68253938
Voor mij en mijn morgen (ja, ik maak ze de avond tevoren. Al mijn hele leven overigens, ook met lunchpakketjes, en ik leef nog steeds).:

Ik heb serieuze problemen met de eieren. Ik had vorige week maat L: veeeeeeel te groot. Deze week dezelfde maat, per ongeluk: veeeeeel te klein. Dat is toch raar?!

Nah, een beer zonder oortjes is ook cute.
  dinsdag 21 april 2009 @ 23:31:07 #248
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68257248
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:55 schreef M0nr03 het volgende:

[ afbeelding ] [
[ afbeelding ]

de laatste is een warm/koud houd ding, ben benieuwd of dat wat is.
verder nog een grote mannen box en een roze plain bento boxje.
Waaaaarrrr heb je dat besteld?
Saartje
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2009 @ 00:02:13 #249
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_68258003
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:08 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb serieuze problemen met de eieren. Ik had vorige week maat L: veeeeeeel te groot. Deze week dezelfde maat, per ongeluk: veeeeeel te klein. Dat is toch raar?!

Nah, een beer zonder oortjes is ook cute.
Heb je de eieren er beide keren op dezelfde manier in gedaan? Het kan nog wel eens een uitsteeksel schelen als je de eieren er in legt ipv in zet, naar gelang de vorm van de eggmold. (Bij een konijn kun je ze beter leggen, met de smalle punt bij de oortjes. En bij een ster kun je ze beter zetten, met de brede kant onder.)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_68259873
Lieve onigiri Aurual ik ben dolllll op hello kitty!!
Ik maak ze altijd 's ochtends en soms voorbereid ik als 's avonds! Zoals deze keer...... k zal straks ff mijn foto's posten van onze Gado Gado bento's
pi_68260297
quote:
Op woensdag 22 april 2009 00:02 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Heb je de eieren er beide keren op dezelfde manier in gedaan? Het kan nog wel eens een uitsteeksel schelen als je de eieren er in legt ipv in zet, naar gelang de vorm van de eggmold. (Bij een konijn kun je ze beter leggen, met de smalle punt bij de oortjes. En bij een ster kun je ze beter zetten, met de brede kant onder.)
Ik heb rekening gehouden met de vorm. Ik zag tijdens het koken al dat ze ondanks de L op de verpakking toch echt een ander formaat hadden.
pi_68261031

Links: Een apart doosje voor mijn satésaus met extra pinda's erin.
Rechts: Ster-onigiri, sla, ei, taugé, peultjes, wortel en peultjes.

Er zit in: Ster-onigiri, ei, pinda's, satésaus, taugé, peultjes, wortel, paksoi en peultjes.
pi_68261122
De klasses waarin de eieren worden ingedeeld zijn ongeveer dit:

S = 50 t/m 53 gram
M = 53 t/m 63 gram
L = 63 t/m 73 gram
XL = meer dan 74 gram

En die kleine grammentjes maken echt HET verschil, ook bij mij zit er welles een beertje bij zonder oren
  woensdag 22 april 2009 @ 09:16:30 #254
252930 M0nr03
seriously?!
pi_68261546
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:31 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Waaaaarrrr heb je dat besteld?
op ebay bij een van de sellers die hier ook was aangeraden.
http://stores.ebay.com/yi(...)674883QQftidZ2QQtZkm

hopen dat ik ze snel binnen krijg!!
pi_68261923
bedankt!
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')