abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68281668
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:09 schreef M0nr03 het volgende:
Ahhhh net de postbode aan de deur, mijn spul is nu al binnen!
het zakje is helemaal goed, er past net geen 2 boxjes in maar er is genoeg ruimte voor een koel element en extra yoghurt!
joepie!
ga zo mijn lunch meteen in een van de bakjes doen en een foto posten!
Dat is snel, en mooie creatie ook gelijk!
En die van jou zag er ook weer mooi uit Amthezia ^.^

Oh en die doosjes met clip-sluiting zijn inderdaad erg handig, heb er een van Monokoro boo 2 laags en dat sluit echt heel goed. Aanrader voor wie nog meer twijfelt zoiets aan te schaffen!

Plus!
Ik ben zojuist verrast door mijn vriend, hij heeft me dus vanochtend als cadeau paar dingen van mijn verlanglijstje besteld!! Blijkbaar heeft hij dus dat zelfde tasje (groen geruit thermo), die zeeprikkertjes en die apen-saus-dingetjes besteld voor me En een los groen checkervorkje die hij ook evt mee kan nemen bij zijn bento naast chopsticks.

Hij wist dat ik kriebels had en had keer laten zien wat op lijstje stond en wist dat ik mezelf koopverbod op had gelegd. Zo lief En ook dat ik et nu weet, niet dat ik straks pakketje binnen krijg als hij nog niet thuis is en ik met vraagtekens bij de brievenbus sta of het verkeerd is ofzo

*blij rondje danst*
En officieel gezien is dit dus geen breuk van mijn koopverbod dat ik me op had gelegd ook
  woensdag 22 april 2009 @ 23:31:40 #277
180137 liessa
*geschift*
pi_68289104
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:09 schreef M0nr03 het volgende:
mijn verzend kosten waren $30
veel maar je krijgt het dan ook erg snel.
de producten waren $56 bij elkaar

misschien even onderhandelen over de verzendkosten? altijd het proberen waard..
wat wil je bestellen? ben heel nieuwsgierig.
Oh, dat is nog wel te doen.

Ik wil (waslijst)
- gele bento box set
- rode bento box
- oranje vierkant bakje met kliksluiting (met bolletjes op de bovenkant)
- setje van 4 eiervormpjes
- ocean dierenprikkers
- jungle dierenprikkers
- set van 3 dieren onigiri vormpjes, beer, konijn en leeuw
- setje plastic dividers
- setje van 6 sausflesjes

Ik ga die persoon gewoon mailen, en dan zie ik wel wat hij zegt dat het kost. Met deze prijs komt er als het goed is geen import en BTW en zo bij, dat is wel prettig.

@Vahmpcat: Dat is echt lief! Wil je mijn vent niet overhalen dat voor me te doen? ;-)
liessaslunch.blogspot.com
pi_68289245
Wat lief van je vriend vahmpcat
pi_68290589
Hoi, ik heb al een jaar een bento doosje in de kast liggen en niks mee gedaan
Maar vanavond kreeg ik ineens de geest! Ik had alleen niet zoveel in huis. Maar goed, hier komt ie dan :

Boven: bevroren bramen en bosbessen, rolletjes pepersalami, tomaatjes, flesjes zelfgemaakte saladedressing, rolletjes van lekker vers maisbrood met nutella

Onder: veldsla, tomaatjes, komkommer, eitje

en het doosje:

Vond het wel leuk om te doen en heb er hardstikke trek van gekregen, wilde het eigenlijk gelijk opeten Maar het is voor morgen
pi_68290817
waar kopen jullie trouwens die siliconen bakvormpjes om dingen als fruit in te stoppen? Ik heb het nu met alu folie gedaan maar daar wil ik geen gewoonte van maken. Slecht voor het milieu en duur en zulks..

Ik kon ze bij de Action en de Blokker niet vinden. Xenos misschien?
pi_68291517
Bij de Xenos. Ik heb daar sterretjes, hartjes en rondjs gekocht, ooit. Geen idee of ze daar nog verkrijgbaar zijn. En anders misschien bij kookwinkels.
pi_68292607
WIe bento-ed, moet regelmatig ff langs de Xenos daar heb ik ook mijn muffin vormpjes gehaald!

@Liessa, toffe lijst hoor, gewoon mailen mijn ervaring is dat de meeste ebay verkopers heel vriendelijk zijn
Hmm snel een bento nu maken....heb bijna niks meer in huis
pi_68293426
Nou briljant issie niet, maar wel lekker

Links: Olijven, belegen kaas, tomaatjes en bascilicum
Rechts: Tomaten en gekristaliseerde gember *yum*
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 23 april 2009 @ 10:06:08 #284
95752 crew  Chell
Kluns
pi_68295744
Ik wil ooooook!!! Ik ben alleen zo bang dat ik het één week vol hou en dan weer afhaak. Sowieso heb ik lunch op mijn werk (gratis), dus het zou puur voor ontbijt/tussendoor zijn. Wat wel goed voor me zou zijn overigens, want nu ontbijt ik niet en eet ik ook te weinig fruit enzo.

Maar ja...ik ken mezelf en mijn discipline.

Gelukkig heb ik geen PayPal en/of creditcard en durf ik mijn vriendje niet te vragen of ik die van hem mag gebruiken, want ik weet zeker dat ie dit belachelijk vind.
  donderdag 23 april 2009 @ 10:10:39 #285
252930 M0nr03
seriously?!
pi_68295891
goedemorgen allemaal!

vhamcat, wat heb jij een lief vriendje! en nog bedankt voor de tip van de flesjes, hoewel ik ze niet aan mijn vriend mee zou geven..
ik liet gister dol blij mijn spullen aan hem zien, wil hij meteen mijn mooie zwarte doos inpikken! das toch te gek.
even de voorgeschiedenis, ik heb een tijdje bento's aan hem meegegeven maar hij vond het te veel gedoe en wil alleen makkelijk eetbaar eten, omdat hij achter zijn bureau tijdens het werken eet.
en nu wil hij opeens mijn nieuwe box gebruiken, ik heb hem wel even duidelijk gemaakt dat hij alleen bento's kan meekrijgen in deze doos en geen brood!

liessa leuke lijst! ik wil meteen weer gaan bestellen, ik had het in 8 dagen! hij verzend het standaard als gift en een beschrijving op het pakje.
pi_68297194
@chell...Dat dacht ik eerst ook......en kijk nu

@M0nr03 leuk joh dat je liefje toch weer enthousiast is!! Een mooie simpele zwarte box is ook leuk

Mijn man wou graag deze hebben, hij wil soms ff niet zijn "saaie" boxen:

Dus die heb ik gisteren besteld samen met deze:

Dan hebben we voortaan wat meer 900ml boxen, die zijn toch wel erg handig bij hongerige mannen en voor lange dagen!
  donderdag 23 april 2009 @ 11:24:05 #287
252930 M0nr03
seriously?!
pi_68298273
hele mooie boxen,

moet je deze zien

issie niet cute?
pi_68298407
Ohh wat een setje!!! Zooooooo ROZE! Maar wel erg geinig(zou hem zelf niet kopen )! Ik vind het wel heel mooi dat de stokjes bijpassend zijn en muffincupjes enzo.....echt stoer!

Ik vind deze zelf erg lief:
  donderdag 23 april 2009 @ 11:37:21 #289
252930 M0nr03
seriously?!
pi_68298662
die is ook super! waar vandaan? edit: o zie t al

die van hello kitty is wel erg zoet, (heb al genoeg roze)

[ Bericht 36% gewijzigd door M0nr03 op 23-04-2009 11:44:57 ]
pi_68298965
Bij die winkel van jou

http://stores.ebay.com/yingka-bento-Store

Maar ik mag nu echt ff niet meer van mezelf hoor!! Voor bijna 200 euro bento-spullen gekocht.....ik ben zooo verslaafd!!! Maar ja, ik krijg mijn bonus morgen .... *goede smoes*
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 23 april 2009 @ 11:56:52 #291
95752 crew  Chell
Kluns
pi_68299306
Ik heb zo'n vermoeden dat ik toch overstag ga
pi_68300548
hihih het is ook echt heel leuk Chell en je hoeft niet meteen veel te kopen heh, gewoon een tupperware(achtig) bakje is al genoeg paar lekkere dingen regelen, beetje mooie kleurtjes enzo, en klaar ben je!
  donderdag 23 april 2009 @ 12:57:18 #293
252930 M0nr03
seriously?!
pi_68301057
Chell, gewoon doen, misschien juist om wat extra fruit of groenten binnen te krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door M0nr03 op 23-04-2009 13:03:50 ]
  donderdag 23 april 2009 @ 13:00:45 #294
252930 M0nr03
seriously?!
pi_68301183
hehe foto wilde niet uploaden maar hier is mijn bento van vandaag.

edit:
o ja oeps, wat zit er in,

in het apen bakje:
omeletrolletjes met ketchup, sla met omelet reepjes en kaas hartjes. wortel on the side en dressing in de aap.
in het andere bakje: een salade van paprika, tomaat en pepadew (over van gister) en ter decoratie wortel hartjes.

[ Bericht 44% gewijzigd door M0nr03 op 23-04-2009 13:14:12 ]
pi_68301365
Wat zit er allemaal in?? De hartjes zijn lief!
  donderdag 23 april 2009 @ 15:21:22 #296
180137 liessa
*geschift*
pi_68305703
Ik heb mijn bento net op, maar ik voel me nu niet zo lekker. Normaal heb ik superveel groente, maar ik ben niet meer thuis dit weekend, dus moest ik het doen met wat er nog in de koelkast lag. Dat was alleen nog een restje bimi, en verder een omelet en twee kip-worstjes. Veel te veel eiwitten dus, vandaar het rare gevoel...
Foto komt later.

O, ik heb al antwoord op de verzendkosten van Ebay, het wordt inderdaad 35 dollar. Dan ben ik totaal 85 kwijt, dat is 65 euro. Dat vind ik wel een goede deal voor die hele lijst, dus ik ga toch maar bestellen...
pi_68306367
Ja soms kan het teveel zijn, ik heb dat ook soms hoor met mijn bento's..... Moet ook niet teveel gekookte groentes meenemen, dat kan ook slecht vallen. Hoewel gisteren met gadogado wel echt onwijs lekker was

Is een goede prijs hoor voor die hele lijst! Hoelang is het spul dan onderweg??
  donderdag 23 april 2009 @ 15:56:18 #298
252930 M0nr03
seriously?!
pi_68307061
ik heb mijn spullen vorige week dinsdag betaald, hij heeft ze woensdag verstuurd en ik had ze gister al in huis!
super snel dus. (had wel de verzekering erbij gedaan van $2)
hij heeft het per airmail verstuurd.
  donderdag 23 april 2009 @ 16:01:16 #299
180137 liessa
*geschift*
pi_68307229
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:38 schreef Amthezia het volgende:
Hoelang is het spul dan onderweg??
Je ziet het hierboven, maar je moet wel beginnen met tellen vanaf dat ik mijn vriend heb verteld dat ik ga bestellen
pi_68307871
Hahaha, nou netjes sterkte met het vertellen heh *grin*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')