quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:09 schreef M0nr03 het volgende:Ahhhh net de postbode aan de deur, mijn spul is nu al binnen!
het zakje is helemaal goed, er past net geen 2 boxjes in maar er is genoeg ruimte voor een koel element en extra yoghurt!
joepie!
ga zo mijn lunch meteen in een van de bakjes doen en een foto posten!
Dat is snel, en mooie creatie ook gelijk!
En die van jou zag er ook weer mooi uit Amthezia ^.^
Oh en die doosjes met clip-sluiting zijn inderdaad erg handig, heb er een van Monokoro boo 2 laags en dat sluit echt heel goed. Aanrader voor wie nog meer twijfelt zoiets aan te schaffen!
Plus!
Ik ben zojuist verrast door mijn vriend, hij heeft me dus vanochtend als cadeau paar dingen van mijn verlanglijstje besteld!!

Blijkbaar heeft hij dus dat zelfde tasje (groen geruit thermo), die zeeprikkertjes en die apen-saus-dingetjes besteld voor me

En een los groen checkervorkje die hij ook evt mee kan nemen bij zijn bento naast chopsticks.
Hij wist dat ik kriebels had en had keer laten zien wat op lijstje stond en wist dat ik mezelf koopverbod op had gelegd. Zo lief

En ook dat ik et nu weet, niet dat ik straks pakketje binnen krijg als hij nog niet thuis is en ik met vraagtekens bij de brievenbus sta of het verkeerd is ofzo

*blij rondje danst*
En officieel gezien is dit dus geen breuk van mijn koopverbod dat ik me op had gelegd ook