quote:
Op maandag 6 april 2009 13:28 schreef Amthezia het volgende:Ohh die zijn echt superlieffff!! Noemt ze het "bijelkaar gegooid"......tsss ziet er keigoed uit

!!!
*

ik wil ook die dierenprikkertjes

*!!!!
Kheb et echt maar gewoon van wat ik nog in koelkast had bij elkaar gepropt
En die dierenprikkertjes zijn echt een van mijn leukste aankopen die ik heb gedaan ^.^ word de boel zo vrolijk van!
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:26 schreef LastRequest het volgende:Wat ik me afvraag he... Als je nou echt eerlijk bent, ben je dan niet meer geld kwijt dan wanneer je niet zou bento-en? Het lijkt me namelijk erg leuk en lekker, maar ik heb niet zo heel veel geld.. En ja een restje avondeten kan ik wel in een bakje gooien, maar al die andere dingetjes zou ik dan erbij moeten kopen.. (Ik bedoel dus kosten die je kwijt bent aan het eten, niet aan de box enzo)
Het ligt eraan hoe je het bekijkt. Ik heb ook maar beperkt budget aangezien student enzo. Een brood bij de lidl/aldi is natuurlijk goedkoop en beleg is ook niet erg duur. Ik neem dat dan ook gewoon mee op dagen die niet lang genoeg zijn voor een bento
In mijn geval heeft bento de volgende voordelen:- Gezonder en gevarieerder
- Ik kom beter van mijn kleine restjes af. Of het nu restjes avondeten zijn of groenten die mee op moeten omdat ik ze meestal op de markt haal. Dat zijn vaak grote zakken voor weinig aan het einde van de dag, en dat is vaak te veel voor gewoon avondeten op te krijgen. Groenten/fruit vind ik vaak al duur genoeg, dus probeer dat op die manier zo voordelig mogelijk in te slaan. Ook aanbiedingen struin ik af, en vries daarbij wat kan in

Als ik dan al los groente/fruit moet kopen is het meestal bij de lidl, wat ook weer scheelt ^.^
- Ik bespaar er ook weer mee, aangezien ik op lange dagen gewoon geen zin meer had in mijn boterham met kaas die al een tijd in een zakje door mijn tas zweefde. En de kantine is echt zo verschrikkelijk duur! Dat geld wat ik daar tot nu toe op bespaar spendeer ik aan een paar doosjes/assecoires

En dat is natuurlijk ook weer persoonlijk of je dat wilt en hoeveel enzo.