Jij doet het er ook echt omquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Daar issie weer, op dag 1a: Diego Junqueira
Hij speelt tegen een snotneus ... en ja, ik doe het eromquote:
Slech id. Het is toch je eigen verantwoordelijkheid hoe je speelt? En hoe meet je of iets het meeste lef is?quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:33 schreef Tim86 het volgende:
is het geen idee om een stalenballenpick award per dag uit te reiken die bonuspunten geeft? Iemand die de winnende pick hweft met het meeste lef krijgt een bonus op de eerste 4 dagen bijv. Geeft weer een extra dimensie en motivatie om tegen de flock in te gaan..
Het is ook bedoeld als extra dimensie zoals ik al zei. Stalenballenpicks springen er wel uitquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Slech id. Het is toch je eigen verantwoordelijkheid hoe je speelt? En hoe meet je of iets het meeste lef is?
Voor de duidelijkheid nog evenquote:Op maandag 23 maart 2009 13:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja. Begint weer op woensdag, dus als volgt:
Pick 1a - Woensdag 25/03 (0 punten)
Pick 1b - Donderdag 26/03 (0 punten)
Pick 2a - Vrijdag 27/03 (15 punten)
Pick 2b - Zaterdag 28/03 (15 punten)
Pick 3a - Zondag 29/03 (30 punten)
Pick 3b - Maandag 30/03 (30 punten)
Pick 4 - Dinsdag 31/03 (vierde ronde) (60 punten)
Pick 5 - Woensdag 01/04 & Donderdag 02/04 (kwartfinales) (100 punten)
Pick 6 - Vrijdag 03/04 (halve finales) (150 punten)
Pick 7 - Zondag 05/04 (finale) (200 punten)
Winst = 300 punten
Ik heb er ook al aan gedacht, maar 'k weet niet of dat gaat werken. Het is sowieso vrij subjectief, want Junqueira is misschien wel een onverwachte keuze, maar met een ranking van 73 t.o.v. 1143 van Bhambri zou ik het nou niet echt een risicowedstrijd willen noemen. Misschien dat er achteraf nog iets gedaan kan worden met de stats van XL, dat de speler die het minst vaak met de massa is meegegaan een bonus krijgt ofzo. Maar ook dat idee vind ik niet zo heel tof eigenlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:33 schreef Tim86 het volgende:
is het geen idee om een stalenballenpick award per dag uit te reiken die bonuspunten geeft? Iemand die de winnende pick hweft met het meeste lef krijgt een bonus op de eerste 4 dagen bijv. Geeft weer een extra dimensie en motivatie om tegen de flock in te gaan..
Nee dat is leukquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb er ook al aan gedacht, maar 'k weet niet of dat gaat werken. Het is sowieso vrij subjectief, want Junqueira is misschien wel een onverwachte keuze, maar met een ranking van 73 t.o.v. 1143 van Bhambri zou ik het nou niet echt een risicowedstrijd willen noemen. Misschien dat er achteraf nog iets gedaan kan worden met de stats van XL, dat de speler die het minst vaak met de massa is meegegaan een bonus krijgt ofzo. Maar ook dat idee vind ik niet zo heel tof eigenlijk.
Ik let er meestal wel op wat andere kiezen, maar puur om niet een saaie pick te kiezen. Dit is voor mij het eerste jaar en heb niks te verdedigen dus kan gewoon vol risico nemen in het begin. Denk dat als ik volgend jaar punten te verdedigen heb (wat er niet erg naar uit ziet met mn huidige punten : ')) dat ik dan met veel minder risico zal spelen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee dat is leuk![]()
Iedereen speelt toch met zijn/haar taktiek. Ik let er niet eens op wat anderen kiezen. Dus dan moet ik dat wel gaan doen om een bonus te krijgen
Nee dat hoeft niet, maar het mag. Kwestie van een mooie kosten/baten analyse van herr Bowaquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee dat is leuk![]()
Iedereen speelt toch met zijn/haar taktiek. Ik let er niet eens op wat anderen kiezen. Dus dan moet ik dat wel gaan doen om een bonus te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |