Zoals ook in dit topic te lezen is gaat het niet op volgorde van indienen.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
16-01 verstuurd en nog geen bericht![]()
Mijn ouders pas in maart en die hebben al wel bericht
ik heb al wel bericht, manlief niet terwijl we in 1 programma aangifte hebben gedaan...quote:Op zondag 3 mei 2009 09:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
16-01 verstuurd en nog geen bericht![]()
Mijn ouders pas in maart en die hebben al wel bericht
da's helemaal vreemd...quote:Op zondag 3 mei 2009 11:58 schreef Kahlen het volgende:
[..]
ik heb al wel bericht, manlief niet terwijl we in 1 programma aangifte hebben gedaan...
Geen zorgen, die definitieve van 2006 e 2007 hebben wij ook pas net binnen. Ik begon al te twijfelen of ik die niet toch al wel gehad zou hebben.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:34 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
da's helemaal vreemd...
voor mij geldt:
medio maart 2008 ingestuurd, nog niets vernomen
ach, medio april bezwaar gemaakt tegen voorlopige 2009, ook nog niets gehoord
aangiftes 2006 en 2007 ook nog niet definitief trouwens.
heel soepeltjes gaat het niet daaro![]()
ik heb geen zorgen hoor, ze mogen 'm best nog een tijdje laten liggenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Geen zorgen, die definitieve van 2006 e 2007 hebben wij ook pas net binnen. Ik begon al te twijfelen of ik die niet toch al wel gehad zou hebben.
Hier precies hetzelfde verhaalquote:ik heb al wel bericht, manlief niet terwijl we in 1 programma aangifte hebben gedaan...
waarom bezwaar tegen een VT2009?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:34 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
da's helemaal vreemd...
voor mij geldt:
medio maart 2008 ingestuurd, nog niets vernomen
ach, medio april bezwaar gemaakt tegen voorlopige 2009, ook nog niets gehoord
aangiftes 2006 en 2007 ook nog niet definitief trouwens.
heel soepeltjes gaat het niet daaro![]()
tik ik mezelf ook maar op de vingers.... bezwaar.... wijziging.... volgens mij is dat hetzelfde... ze noemen het wijzigingsverzoek, maar de juridisch correcte naam is bezwaarquote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom bezwaar tegen een VT2009?
waarom geen wijziging indienen?
* Nizno tikt Nizno op de vingers... dit gaat niet over de teruggaaf 2008
quote:Op maandag 4 mei 2009 09:51 schreef -skippybal- het volgende:
Afgelopen vrijdag kreeg ik de bevestiging van m'n digitale aanvraag, die ik al begin januari had ingevuld.
Weet iemand of het nu redelijk snel op m'n rekening staat? Vorige week was nogal financieel destructief
Vandaag zijn de winkels ook openquote:Op zondag 3 mei 2009 15:27 schreef Ozziecar het volgende:
Volgens mij doen ze aan zelfbescherming daar bij de BD: geen geld overmaken aan vrouwen, zo net voor het weekend![]()
binnen 2 weken na dagtekening.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |