binnen 2 week na dagtekening.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:24 schreef Stiletto het volgende:
krijg je het geld ook op de datum van de dagtekening of duurdt dat langer? (A)
Ik had geen bericht gehad dat ik aangifte moest doen. Wel een brief van de belastingdienst gehad dat we naar hun inschatting geen aangifte hoefden te doen omdat we waarschijnlijk toch niks terug kregen. Heb hem ingevuld en krijgen toch enkele honderden euro'squote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:06 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hadden jullie dan oproepen gekregen om aangifte te doen? Ik heb begin januari al aangifte gedaan, maar nog geen brief gezien...Maar goed, ik heb al eerder gehoord dat er nogal willekeur in de volgorde van controleren zit...
Klopt inderdaad. aangiftes worden per persoon verwerkt. Niet per aangifte oid.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:00 schreef scho0125 het volgende:
ik heb vandaag bericht gekregen van teruggaaf over 2008, heel vreemd mijn partner niet terwijl wij fiscaalpartner zijn en in het zelfde aangifteprogramma tegelijk verzonden hebben naar de belastingdienst.
Kan iemand mij zeggen of dit kan?
Ook eind maart ingediend hier. Nog niks gehad. Afwachten maar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:59 schreef Nizno het volgende:
Heb de brief ook binnen grekegen. dagtekening 5 mei. Eind maart ingediend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |