Precies! Kut belastingen ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:24 schreef Pacmaniac het volgende:
Ik heb wel een brief gekregen ja.
Keurig terug gestuurd met de mededeling dat ik geen interesse heb!
Dat dus, op dit moment zal nog niemand wat hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:18 schreef Salatrel het volgende:
als het over 2008 is nog niemand. gaat pas na 1 april gebeuren
Zolang mensen niet lezen houden we dit soort vragenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:39 schreef Five_Horizons het volgende:
Ah, gelukkig...dit komt ook niet elk jaar terug ""
Ik vond zelfs al dat het lang duurde voordat dit topic geopend werd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:39 schreef Five_Horizons het volgende:
Ah, gelukkig...dit komt ook niet elk jaar terug ""
Inderdaad. Nizno is traag dit jaar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:49 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik vond zelfs al dat het lang duurde voordat dit topic geopend werd.
Huh, ga je met terugwerkende kracht huurtoeslag aanvragen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:14 schreef Meines het volgende:
Ik heb juist vandaag de huurtoeslag aanvraag van 2008 op de bus gedaanDie van 2009 is al afgehandelt
Dat wist ik helemaal niet. Ik dacht dat het zo werkte: niet aangevraagd is pech gehad.quote:
Of tot de nieuwe uiterste datum die hoort bij uitstel van aangifte.quote:
Dat had ik inderdaad ook. Altijd fijn om te weten dat het binnen is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:35 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb bericht gehad dat mijn rekeningnummer is gewijzigd, dat had ik gelijk in de 2008 aanvraag meegenomen. Dus mijn aangifte is in ieder geval binnengekomen daar
Hier ook vandaagquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:07 schreef N.icka het volgende:
Heb het vandaag pas verstuurd , ben er altijd zo laat mee
Hier,... nog steeds niet.quote:
Ha, ik heb me gisteren eens druk gemaakt om de afschrijvingsstaat, jammer dat ze daar niet iets simpels voor hebben. Bij mij worden het altijd draken van spreadsheets.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:23 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Hier,... nog steeds niet.
Vandaar net het overzicht van de belegging uitgeplozen. Ben in ieder geval een stap dichterbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |