Idd.. dat ze het af en toe te horen krijgt.. ja dat is logischquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
Maar Rhu, niemand maakt er toch een probleem van?
Ik zou ook niet weten waarom..
kan nog een discussie herinneren gisterquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
Maar Rhu, niemand maakt er toch een probleem van?
Ik zou ook niet weten waarom..
O, die ervaring heb ik nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg dat nou niet zo hard
dat niet single zijn word je hier tot in de lengte der dagen na gedragen
Krijgt of krijgen???quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd.. dat ze het af en toe te horen krijgt.. ja dat is logisch
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:52 schreef rhubarbje het volgende:
maar anyway ik maakte maar een grapje
het is aan, tof
nu allemaal zingen
Zij krjigt hequote:Op woensdag 18 maart 2009 09:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Krijgt of krijgen???
Gelukkig geen last van en ook geen probleem mee, dat er hier singles posten.
ik kan niet zingen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:52 schreef rhubarbje het volgende:
maar anyway ik maakte maar een grapje
het is aan, tof
nu allemaal zingen
JB.quote:
Ik wil niet met jou zoenen, sorry.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zij krjigt he
Anderen misschien ook, alleen zij wat meer
Nee maargoed.. ach boeie allemaal!!!! Ik wil zoenen!!!
Ik kan wel in bomen klimmen hoor. Maar dan zeg ik er niet bij dat ik er waarschijnlijk heel hard uit flikker...quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:52 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind dat zo raar heh, meisjes kunnen toch helemaal niet in bomen klimmen?
Dat is toch iets voor echte jongens
Nouk, ga jij ook nog naar Jason Mraz & Joss Stone?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil niet met jou zoenen, sorry.
goh typischquote:
Zoenenquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zij krjigt he
Anderen misschien ook, alleen zij wat meer
Nee maargoed.. ach boeie allemaal!!!! Ik wil zoenen!!!
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 18 maart 2009 09:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan wel in bomen klimmen hoor. Maar dan zeg ik er niet bij dat ik er waarschijnlijk heel hard uit flikker...
Ik heb nog geen kaartje maar hoorde dat het uitverkocht is?
Kusje op de wang wil ik je wel geven omdat ik je wel erg lief vind.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ook niet met jou
Ik wil vandaag met een man zoenen
Daar zal het niet aan liggen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goh typisch
misschien is het dan alleen als je niet iemand van hier date
want ik gok dat de andere het idd nogal minder nagedragen krijgen
Netjes! Alle 5 bezet?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Wij hebben uhm... 5 kaartjes
Ik doe niet aan bomen klimmenquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:57 schreef rhubarbje het volgende:
je moet ff in een boom gaan zitten cue
daar word wat af getongd als je de populaire liederen moet geloven
Dat is dan wel weer liefquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:58 schreef Bengeltje het volgende:
Kusje op de wang wil ik je wel geven omdat ik je wel erg lief vind.![]()
vols mij heb ik ongeveer het laatste half jaar of zo niet gehaptquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar zal het niet aan liggen.Misschien omdat jij zo lekker hapt.
Ja, of me zussie moet haar vriend nog dumpen voor die tijdquote:
Ik weet het niet, let er niet zo op, viel me alleen de laatste paar keren op.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vols mij heb ik ongeveer het laatste half jaar of zo niet gehapt
op een gegeven moment is het ook gewoon klaar natuurlijk
Kijk je iets scheel?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:01 schreef KudFokker het volgende:
Ik had vandaag weer wat grappigs in de trein
Op het bankje schuin tegenover me zaten 3 meisjes...
1 Minder knappe, 1 knappe en 1 knappere
Ik zat de hele tijd te kijken naar de knappe (omdat dat het meest me type was)
Maar de minder knappe zat de hele tijd naar mij te kijken
Die dacht natuurlijk dat ik ook naar haar keek hahaha
Dus ze tikt haar vriendinnen aan en ze zegt dat ze sjans heeft
En zit dat erin?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, of me zussie moet haar vriend nog dumpen voor die tijd
dat is waarschijnlijk de beste methode jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, let er niet zo op, viel me alleen de laatste paar keren op.![]()
Als ik ergens mee klaar ben reageer ik daar ook niet meer op.![]()
behalve op "normale en vriendelijke " posts.
Ik denk het niet hahaquote:
Dat is idd wel handig, mijn opmerking is meestal. "laatste post over dit onderwerp" of iets dergelijks.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is waarschijnlijk de beste methode ja
maar aan de andere kant als je niet aangeeft dat je ergens wel klaar mee bent kunnen andere het ook niet weten en als ze het dan niet kwaad bedoelen kunnen ze er mee ophouden als ze wel weten dat het je stoort
maar dat is misschien nog wat te aardig gedacht ja
Dat zegt niets hèquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik denk het niet haha
Is echt zo'n supergoeie gozeris echt een vriend van me geworden
Not that i'm aware ofquote:
Hoi babequote:Op woensdag 18 maart 2009 10:13 schreef vencodark het volgende:
Aaah, een naamtopic.![]()
Waarom post ik hier terwijl ik over 8 minuten op mijn fiets moet zitten?![]()
![]()
Nah ja, hoi allemaal en gelijk ook doei.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:13 schreef vencodark het volgende:
![]()
je bent enig kind?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
Vrienden worden met de vriend van je zusje...
I dont think I could....
omdat het zo'n onwijs schattige TT isquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:13 schreef vencodark het volgende:
![]()
Goedemorgenquote:
Had je niet even langs kunnen gaan dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:23 schreef Den_Haag het volgende:
Auto!
Ben gisteren nog langs gereden bij je
Inderdaad, weer een beetje het halve werk ditquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Had je niet even langs kunnen gaan dan?
om dat tijdstip lag ze waarschijnlijk nog te slapenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Had je niet even langs kunnen gaan dan?
Zelf even stofzuiger pakken is te???quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:18 schreef KudFokker het volgende:
Zal de schoonmaakster hier leuk vinden, een kilo droge brinta over het tapijt heen
Heb het meteen zelf opgeruimd hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zelf even stofzuiger pakken is te???![]()
HowlAuto.
Venco, hoi en doei.
![]()
Zeg dat dan erbij jongeman.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb het meteen zelf opgeruimd hoor
Er ligt alleen nog wat op een plek waar ik zelf niet bij kon
Bengeltjelief!quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg dat dan erbij jongeman.Is de schoonmaakster zo groot of ben jij zo klein??
Het kiertje is zo krap, en het bureau zo zwaarquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg dat dan erbij jongeman.Is de schoonmaakster zo groot of ben jij zo klein??
Weer een reden om je dieet door te zettenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het kiertje is zo krap, en het bureau zo zwaar
Ik ruim de laatste restjes wel op vlak voor ik naar huis ga
Ik wil juist gewicht aankomen ipv afvallenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:37 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Weer een reden om je dieet door te zetten
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wil juist gewicht aankomen ipv afvallen
Sinds een paar dagen kan ik weer 538 ontvangen. Ik was Veronica helemaal zat!quote:
Dat kun je niet uitrekenen via internetquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:44 schreef KudFokker het volgende:
You have a BMR of 2080.6
Hmm mijn lichaam heeft 2080 caloriën per dag nodig
66 + (gewicht_in_kg x 13,7) + (lengte_in_cm x 5) - (leeftijd_in_jaren x 6,8)quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kun je niet uitrekenen via internet
2066.5quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:44 schreef KudFokker het volgende:
You have a BMR of 2080.6
Hmm mijn lichaam heeft 2080 caloriën per dag nodig
Om dat exact te kunnen uitrekenen, heb je iig vetpercentage en volgens mij ook vochtpercentage in je lichaam nodig, geloof ik.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
66 + (gewicht_in_kg x 13,7) + (lengte_in_cm x 5) - (leeftijd_in_jaren x 6,8)
Is kijken wat ik scoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee klopt, maar wel een indicatie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kun je niet uitrekenen via internet
De formule is hetzelfde als via internet, geloof ik. iig op de site van Jonkel wel..quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:49 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb hem net via internet uitgerekend...
Zal zo even met de formule uitrekenen
Dan ben je echt lang! Ik ben 1.85 en zit boven de 90 kilo. En dan kom ik op een BMI uit van boven de 25. Dus ik moet afvallen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:40 schreef KudFokker het volgende:
Ik weg nu gewoon al 90 kilo met een normaal BMI ik denk dat dat echt wel tegen of over de 100 gaat zitten binnen 3 maanden
You have a BMR of 1916.4.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:49 schreef JonKeL het volgende:
http://www.bmi-calculator(...)c-bmr-calculator.php
Ik ben maar 4 cm langer dan jouquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:51 schreef Howl het volgende:
[..]
Dan ben je echt lang! Ik ben 1.85 en zit boven de 90 kilo. En dan kom ik op een BMI uit van boven de 25. Dus ik moet afvallen.
Dat is het energie verbruik (aantal caloriën) dat jou lichaam per dag nodig heeft...quote:
handig dat er niet gerekend wordt met je vetvrije massa en je activiteiten-energiebehoeftequote:Op woensdag 18 maart 2009 10:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zit je met 90 kilo op het randje. Maar het maakt ook verschil of je veel vet of juist veel spiermassa hebt. Niet voor de BMI, trouwens. Maar wel of je echt te zwaar bent.quote:
Bij mij is het vooral spier, alleen wat vet op me buik en boven me heupenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:00 schreef Howl het volgende:
[..]
Dan zit je met 90 kilo op het randje. Maar het maakt ook verschil of je veel vet of juist veel spiermassa hebt.
Voor? Ik kan toch eten wat ik wil en niet aankomenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is het energie verbruik (aantal caloriën) dat jou lichaam per dag nodig heeft...
Dat heb je nodig als je een voedingsschema gaat opzetten.
Gebruik een grove schatting.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:00 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje geen weegschaal heeft.
Zou het niet weten dus wat mijn BMR is.
Dit dusquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Oké maar is het slecht of goed?
Je lichaam gebruikt energie, wat je ook doet...quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voor? Ik kan toch eten wat ik wil en niet aankomen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dit dus
You use energy no matter what you're doing, even when sleeping. Thus your Basal Metabolic Rate (BMR) is the number of calories you'd burn if you stayed in bed all day.
If you've noticed that every year, it becomes harder to eat whatever you want and stay slim, you've also learnt that your BMR decreases as you age. Likewise, depriving yourself of food in hopes of losing weight also decreases your BMR, a foil to your intentions. However, a regular routine of cardiovascular exercise can increase your BMR, improving your health and fitness when your body's ability to burn energy gradually slows down.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Oké maar is het slecht of goed?
Joey.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je lichaam gebruikt energie, wat je ook doet...
Lees dat Engelse stukje maar
Ik zit sinds een kort tijdje op een fitness forum, en het is gewoonweg fascinerend hoeveel daar nog achter zit
Geen slecht of goed, zegt alleen dat je per dag sowieso dat aantal calorieën verbrandt, of je nu wel of niets doet. Als je wel iets doet komt dat er natuurlijk bij.quote:
Oké dus afgerond: "Je hebt er geen ruk aan als je goed in je vel zit?"quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen slecht of goed, zegt alleen dat je per dag sowieso dat aantal calorieën verbrandt, of je nu wel of niets doet. Als je wel iets doet komt dat er natuurlijk bij.
Joey ?quote:
Is dat niet met elke formule zo?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oké dus afgerond: "Je hebt er geen ruk aan als je goed in je vel zit?"
Njah, het gaat ook om je gezondheid hehquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oké dus afgerond: "Je hebt er geen ruk aan als je goed in je vel zit?"
Nee hoor, deze formule zegt niet over of je gezond bent of niet. BMI komt in de buurt, maar zeg in feite nog niets. Je kunt superslank zijn, maar toch dichtslippende aders hebben, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Njah, het gaat ook om je gezondheid heh
Neuj, het interesseert me niet eens. Dus waarom de moeite doen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Gebruik een grove schatting.
Je ziet hem nuquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo'n pracht post en dan niet eens gezien.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neuj, het interesseert me niet eens. Dus waarom de moeite doen.
En terecht!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neuj, het interesseert me niet eens. Dus waarom de moeite doen.
Ik bedoel dat als je te veel/weinig caloriën per dag eet, dat het dan ongezond isquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, deze formule zegt niet over of je gezond bent of niet. BMI komt in de buurt, maar zeg in feite nog niets. Je kunt superslank zijn, maar toch dichtslippende aders hebben, bijvoorbeeld.
Ja, maar zo'n formule zegt dus niets en dat is mijn punt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je te veel/weinig caloriën per dag eet, dat het dan ongezond is...
Mijn cholestorol is perfectvorige week laten testen op me werk
al eet jij precies die 2932 calorieen die je mag hebben of wee tik veel hoeveel jij er mocht maar doe je dat door alleen chips te eten is het nog niet bepaald gezondquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je te veel/weinig caloriën per dag eet, dat het dan ongezond is...
Mijn cholestorol is perfectvorige week laten testen op me werk
hahaha ja heb je gelijk inquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n formule zegt dus niets en dat is mijn punt.
Fijn dat jouw cholesterol goed is, maar dat was niet heel nuttige info, vind je niet?
Klopt, maar daarmee doelde ik niet of die van jouquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
hahaha ja heb je gelijk in
Maar jij had het over dichtslippende aderen
Waar heb ik het over chipsquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al eet jij precies die 2932 calorieen die je mag hebben of wee tik veel hoeveel jij er mocht maar doe je dat door alleen chips te eten is het nog niet bepaald gezond
maar ja
ik ben volgens BMI veel te zwaar met mijn huidige gewicht terwijl voor mij 82kg nog een gezond gewicht isquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, deze formule zegt niet over of je gezond bent of niet. BMI komt in de buurt, maar zeg in feite nog niets. Je kunt superslank zijn, maar toch dichtslippende aders hebben, bijvoorbeeld.
Sup Tijnquote:
BMI stelt ook weinig voor, voor fanatieke sporters is het sowieso een waardeloze formule.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik ben volgens BMI veel te zwaar met mijn huidige gewicht terwijl voor mij 82kg nog een gezond gewicht is
bij 2.03m
kloptquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
BMI stelt ook weinig voor, voor fanatieke sporters is het sowieso een waardeloze formule.
Inderdaad. Maar dat is toch gezellig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Sup Tijn!
Wel altijd het vaste clubje hier in dit topic
Jeej!quote:
19.23 ik heb een gezong gewicht.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:10 schreef S95Sedan het volgende:
Dus....
Mijn bmi is 21.84, gezond gewcht dus ./care verder.
http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html
http://www.voedingscentru(...)/body+mass+index.htm
Een date met DH.quote:
quote:
Haha, en je wordt net pas wakker?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:27 schreef mrbox het volgende:
Goed ik kan ook nog net goedemorgen zeggenMijn plan van 8 uur opstaan heeft heimelijk gefaald
Mijnes is 24.93quote:
Jaquote:
In sportschool kan het, maar dat apparaat meet alleen je benen (of armen, ligt eraan of je iets vasthoudt of ergens op staat). Echt nauwkeurig is bij de een diëtiste met zo'n tang (hoe heet dat ding ook alweer?).quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mijnes is 24.93
Nog net goed, maar ik geloof niks van zo'n formule...
Waar zou je echt je vet percentage kunnen laten opmeten ?
quote:
Wat voor sport doe je ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:34 schreef Howl het volgende:
Tijn, Box, Heks![]()
Mijn BMI is iets van 27-28. Ik ben de laatste maanden echt fanatiek aan het sporten. Ik val er niet van af. Maar toch heb ik het idee dat mijn lichaam er beter uit gaat zien. Waarschijnlijk heb ik nu minder vet en meer spiermassa.
Hahaquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaen dat alleen omdat er iemand met een pakje voor de deur stond
Eendebek?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
Echt nauwkeurig is bij de een diëtiste met zo'n tang (hoe heet dat ding ook alweer?).
Vakantieganger!quote:
Toen ik nog veel sportte, had ik een gewicht van om en nabij de 85-90 kilo, hetzelfde als nu eigenlijk, en een lengte van 1.93m. En toen was mijn BMI precies goed. Gemeten via zo'n apparaat toen. Aantal jaar geleden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik ben volgens BMI veel te zwaar met mijn huidige gewicht terwijl voor mij 82kg nog een gezond gewicht is
bij 2.03m
* tijnbrein zwaait terug vanuit Nederlandquote:
Box o Box tochquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaen dat alleen omdat er iemand met een pakje voor de deur stond
Haha, nee niet die. Een iets minder koude tangquote:
Sorry even, dat je nu een paar dagen fitnesst betekent nog niet dat je alle wijsheid in pacht hebt, hè?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat voor sport doe je ?
Hoevaak ?
Rond welke tijd ?
En wat doe je met voeding ?
Tja thuis studie/werk dagquote:
Ik fitness al 5 jaar, en sport al me hele levenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sorry even, dat je nu een paar dagen fitnesst betekent nog niet dat je alle wijsheid in pacht hebt, hè?
was ook wel heel erg knap als jij te veel dik was, dan had je dat zaterdag goed verstoptquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn BMI is goed.
Zo, dat was gemakkelijk en snel.
Reis was ok, 2x 11uur is best veel en ben dus nog steeds gaar. Pas 4 uur geslapen, maar net wakker en het is hier dus 23.40u en probeer straks weer wat slaap in te halen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vakantieganger!
Hoe is het daar? Goede reis gehad?
Er zijn veel aardige kiwi''s, maar denk dat je dat niet bedoeltquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein zwaait terug vanuit Nederland![]()
Al een leuke kiwi tegen gekomen?
Ja en wat is je BMI dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn BMI is goed.
Nog niet fitquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja thuis studie/werk dagen nu nog het erge ... voel me nog niet fit
Maar het gaat hier over BMI's ik zit op een BMI van 20,1-20,4
Ik heb ook een BMI.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn BMI is goed.
Edit 2: Allebeiquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik fitness al 5 jaar, en sport al me hele leven
Heb ook voor de grap de toelatingstesten van de politie en landmacht en politie gedaanen allebij gehaald
Edit: ik sport nu sinds een paar dagen met aangepaste voeding en supplementen
Maar je bent je pas net in de theorie aan het verdiepen, toch?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik fitness al 5 jaar, en sport al me hele leven
Heb ook voor de grap de toelatingstesten van de politie en landmacht en politie gedaanen allebij gehaald
Edit: ik sport nu sinds een paar dagen met aangepaste voeding en supplementen
Zo weer lekker verder slapen dus. Maar fijn dat je goed bent aangekomen en alles goed is gegaan. Geniet van je tijd daar!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Reis was ok, 2x 11uur is best veel en ben dus nog steeds gaar. Pas 4 uur geslapen, maar net wakker en het is hier dus 23.40u en probeer straks weer wat slaap in te halen.
[..]
Er zijn veel aardige kiwi''s, maar denk dat je dat niet bedoeltIk moet serieus zeggen dat de vrouwen er hier ook echt
uitzien. Maar het leukste van alles is dat ik nu nog steeds in korte broek zit en slippers aan heb
![]()
Verder is het nog erg wennen, alleen is best gek. Stond net buiten (ivm rookbeleid) een sigaretje te roken, komt er een grote dude vol met tatoe's (hoe schrijf je dat) en die ging even kletsen en vroeg bij zin 2 al of ik alleen was... *slik* dus heb ik maar gezegd dat mijn vrienden nog binnen waren... Op zo'n moment voel je je wel even kwetsbaar als vrouw aan de andere kant van de wereld en kun je op niemand terugvallen...
Kiwi als in Nieuw Zeelanderquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Reis was ok, 2x 11uur is best veel en ben dus nog steeds gaar. Pas 4 uur geslapen, maar net wakker en het is hier dus 23.40u en probeer straks weer wat slaap in te halen.
[..]
Er zijn veel aardige kiwi''s, maar denk dat je dat niet bedoeltIk moet serieus zeggen dat de vrouwen er hier ook echt
uitzien. Maar het leukste van alles is dat ik nu nog steeds in korte broek zit en slippers aan heb
![]()
Verder is het nog erg wennen, alleen is best gek. Stond net buiten (ivm rookbeleid) een sigaretje te roken, komt er een grote dude vol met tatoe's (hoe schrijf je dat) en die ging even kletsen en vroeg bij zin 2 al of ik alleen was... *slik* dus heb ik maar gezegd dat mijn vrienden nog binnen waren... Op zo'n moment voel je je wel even kwetsbaar als vrouw aan de andere kant van de wereld en kun je op niemand terugvallen...
Thnx! Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo weer lekker verder slapen dus. Maar fijn dat je goed bent aangekomen en alles goed is gegaan. Geniet van je tijd daar!
/geen idee, maar het is goedquote:
Ik heb stiekem mn zusje gestuurd,quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
was ook wel heel erg knap als jij te veel dik was, dan had je dat zaterdag goed verstopt
En nog wel 2 keer de politie eis gedaanquote:
Hmm dat zou ik gewoon blijven zeggen, dat je met andere bentquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
![]()
Heb vooralsnog alleen Engelse sletjes gezien met hele grote pullen bier... Dus zo wanhopig ben ik nog nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kiwi als in Nieuw Zeelander![]()
Dat is inderdaad een nadeel als je alleen bent. En zeker als vrouw. Misschien een leuk meisje zoeken dan ben je ook niet meer alleen.
Hehe, dat zal nog wel even duren denk ik maar dankjequote:
Ik ook, en dan verkopen en van het geld kleren halenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb ook een BMI.
Ik zou liever een BMW willen.
Jetlag? Geen idee, ik denk het wel, want ben nu klaar wakker, maar heb net ook 4u geslapenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm dat zou ik gewoon blijven zeggen, dat je met andere bent
Heb je geen last van een jetlag dan ?
En je schrijft het als tattoos geloof ik
Ik was je voorquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar je bent je pas net in de theorie aan het verdiepen, toch?
Allebij?!
Ik doe aan hardlopen. Ik train iets van 2-3x per week. Op zaterdagochtend, en door de week in de avond. Ook doe ik nog veel aan wandelen. In totaal loop ik elke week wel 30 tot 40 km.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat voor sport doe je ?
Hoevaak ?
Rond welke tijd ?
En wat doe je met voeding ?
Ik geloof je meteen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
/geen idee, maar het is goed
[..]
Ik heb stiekem mn zusje gestuurd,kan ook nog he
Veel plezier aldaar. En wie weet ontmoet je wel je droomman.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb vooralsnog alleen Engelse sletjes gezien met hele grote pullen bier... Dus zo wanhopig ben ik nog niet
Ik zou ws niet eens internet kunnen vinden aan de andere kant van de wereldquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb vooralsnog alleen Engelse sletjes gezien met hele grote pullen bier... Dus zo wanhopig ben ik nog niet
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:49 schreef Belsezar het volgende:
Hehe, dat zal nog wel even duren denk ik maar dankje
Had deze verkeerd geïnterpreteerd, had neit door dat ie voor Box wasquote:
Dit is vrij normaal voor een uurtje sporten..quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:50 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik doe aan hardlopen. Ik train iets van 2-3x per week. Op zaterdagochtend, en door de week in de avond. Ook doe ik nog veel aan wandelen. In totaal loop ik elke week wel 30 tot 40 km.
Ik merk wel dat ik snel en veel zweet. Na een hardlooptraining ben ik vaak meer dan 1 kilo vocht kwijt.
Afgezien dat ik op andere punten word afgekeurd denk ik dat ik die conditietest ook niet haal.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:51 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als je van politie niet haalt ben je ook wel in slechte conditie hoor
Zit gewoon in het hostel waar ik nu zit... heel makkelijk dusquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou ws niet eens internet kunnen vinden aan de andere kant van de wereld
Dapper om alleen te gaan
Probeer te wandelen / hardlopen voor het etenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:50 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik doe aan hardlopen. Ik train iets van 2-3x per week. Op zaterdagochtend, en door de week in de avond. Ook doe ik nog veel aan wandelen. In totaal loop ik elke week wel 30 tot 40 km.
Ik merk wel dat ik snel en veel zweet. Na een hardlooptraining ben ik vaak meer dan 1 kilo vocht kwijt.
Qua voeding:
- Ontbijt: banaan en een/twee bruine boterhammen met beleg of brinta met melk/suiker
- In de ochtend: 3-4 koppen koffie melk/suiker
- Middageten: soep, salade, snack, brood, halve liter melk of cola light
- In de middag: 3-4 koppen thee met suiker of driekwart liter appelsap, koek (schiet er wel eens bij in)
- Avondeten: magnetronmaaltijd en bruin brood met beleg, melk of appelsap.
- In de avond: iets van driekwart liter melk, appelsap of cola light en ik snoep dan nogal eens: koekjes, chips, chocoladeeitjes. Gemiddeld iets van 500 gram per week.
In het verleden behaalde resultatenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik was je voor
Ja sinds een paar dagen met de voeding + supp. dus ook in de theorie daarvan
Ik heb al wel een keer een ½ marathon gelopen
Hehe, kan gebeurenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Had deze verkeerd geïnterpreteerd, had neit door dat ie voor Box was
Ik vind het stoerquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zit gewoon in het hostel waar ik nu zit... heel makkelijk dus![]()
Ik vind mezelf ook wel dapper, maar vraag me zo af en toe ook wel af waarom ik ook alweer alleen wilde gaanGewoon ff de eerste dagen doorkomen en dan komt het wel goed.
Thnx
Nou, dat ben ik niet helemaal met je eens... Ik ging behoorlijk doodquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:51 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als je van politie niet haalt ben je ook wel in slechte conditie hoor
Dan zou ik wat aan je conditie gaan doen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afgezien dat ik op andere punten word afgekeurd denk ik dat ik die conditietest ook niet haal.
Maar dat is alleen tijdens opleiding, daarna zakt de conditie van de gemiddelde politieagent wel een stuk naar beneden..quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik niet helemaal met je eens... Ik ging behoorlijk dood
The infamous little sisterquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb stiekem mn zusje gestuurd,kan ook nog he
Ja, dat scheeltquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook wel dapper, maar vraag me zo af en toe ook wel af waarom ik ook alweer alleen wilde gaanGewoon ff de eerste dagen doorkomen en dan komt het wel goed.
Thnx
De conditie test valt echt zwaar tegen hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afgezien dat ik op andere punten word afgekeurd denk ik dat ik die conditietest ook niet haal.
Jij kan het hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:57 schreef Belsezar het volgende:
Iedereen doet aan sport lijkt het wel
Ik doe helemaal niks
Ik doe ook niet aan sport. Afgezien van eens in de maand wandelen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:57 schreef Belsezar het volgende:
Iedereen doet aan sport lijkt het wel
Ik doe helemaal niks
Misschien was het eerst moeilijker, maar ik heb het vorig jaar gedaan en ik had het zwaarder verwacht.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik niet helemaal met je eens... Ik ging behoorlijk dood
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:44 schreef heksehiel het volgende:
Wees niet zo bang, zet je vooroordelen opzij, en leer gewoon die nieuwe mensen kennen. Dan gaat het best. Veel plezier. Ik zou zo met je willen ruilen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:49 schreef heksehiel het volgende:
Welke had je gedaan ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Misschien was het eerst moeilijker, maar ik heb het vorig jaar gedaan en ik had het zwaarder verwacht.
Wel heel tof om in je eentje aan de andere kant van de planeet te zitten - zo heb ik ook al 2x een reis van een maand in mijn eentje door de USA gemaakt. Je komt jezelf lekker tegen, da's een goeie zaak!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:54 schreef heksehiel het volgende:
Mag hopen van niet voor zequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:02 schreef mrbox het volgende:
Zitten hier nu zoveel politie agenten inspe dan ?
Ik ben best wel een conditie hoor. Alleen niet voldoende om zo'n test te halen. Dat is het verschil.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dan zou ik wat aan je conditie gaan doen.
En het is ook goed om wat conditie en uithoudingsvermogen te hebben mocht je een dame in je bedje krijgen
Ik heb geen idee wat zo test inhoud. Wat moet je eigenlijk bij zo test doen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De conditie test valt echt zwaar tegen hoor!
Ik vond die van de landmacht makkelijker
Ach, ben jij zo iemand die het de politie kwalijk neemt als je gepakt wordt als je te hard rijdt?quote:
De politiequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:02 schreef mrbox het volgende:
Zitten hier nu zoveel politie agenten inspe dan ?
Nopequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach, ben jij zo iemand die het de politie kwalijk neemt als je gepakt wordt als je te hard rijdt?
ACABquote:
je moet 5x een parcour rennen, en dat onder de 3 minuten geloof ik...quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben best wel een conditie hoor. Alleen niet voldoende om zo'n test te halen. Dat is het verschil.
Maar ik zou inderdaad wat meer moeten gaan sporten.
[..]
Ik heb geen idee wat zo test inhoud. Wat moet je eigenlijk bij zo test doen?
Als je moet rennen dan val ik af. Ik krijg namelijk last van mijn rug als ik ga rennen en ben heel erg snel buitenadem.
ACAB?quote:
quote:
Wel als ze op zo'n uber "hey ik ben de authoriteit" manier tegen je gaan doen, fijn ja ik reed te hard doe me die boete klaar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach, ben jij zo iemand die het de politie kwalijk neemt als je gepakt wordt als je te hard rijdt?
All Cops Are Bastards...quote:
Ja dat is irritant, maar dat ligt dan vooral aan je eigen houding, denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wel als ze op zo'n uber "hey ik ben de authoriteit" manier tegen je gaan doen, fijn ja ik reed te hard doe me die boete klaar.
oh hmm nee dat nietquote:
Lekker belangrijk trouwens. Ik wil niet eens bij de politie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
je moet 5x een parcour rennen, en dat onder de 3 minuten geloof ik...
http://www.kombijdepoliti(...)/Pages/selectie.aspx
Daar staat een filmpje dacht ik
Ik kan niet tegen politie omdat ze met die drie kleuren meteen denken "de man" te zijn en maar alles kunnen flikken. Al je ze nodig hebt zijn ze er niet maar al en eentje een keer niet geneukt heeft en een slechte gdag heeft pakken ze je op de meest onzinnige dingen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja.quote:
Dat dus, in discussie gaan heeft overigens toch geen zin want dan pakken ze je wel op andere dingen. Zit zelf een beetje in dat tunings wereldje en merk genoeg om me heen dat mensen gewoon genaaid worden door ze.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wel als ze op zo'n uber "hey ik ben de authoriteit" manier tegen je gaan doen, fijn ja ik reed te hard doe me die boete klaar.
Mee eens. Als ik te hard rijdt met mij auto krijg ik een bekeuring wordt mijn auto gestolen moet een afspraak maken om aangiften te doen en gebeurt er niks meer mee.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen politie omdat ze met die drie kleuren meteen denken "de man" te zijn en maar alles kunnen flikken. Al je ze nodig hebt zijn ze er niet maar al en eentje een keer niet geneukt heeft en een slechte gdag heeft pakken ze je op de meest onzinnige dingen.
Vriend van me is in de straat maandje terug een auto opengebroken, langs een andere auto geschaafd maar toch hadden ze geen zin langs te komen. Maar al kunnen ze een paar autos pakken op te hard rijden zijn ze er als de kippen bij.
Omdat ze vaak de regels overtreden met die rommel die ze bij AutoStyle kopen, waardoor ze hun auto in een of andere tuper-ware bak veranderenquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus, in discussie gaan heeft overigens toch geen zin want dan pakken ze je wel op andere dingen. Zit zelf een beetje in dat tunings wereldje en merk genoeg om me heen dat mensen gewoon genaaid worden door ze.
Geloof mij maar maar 90% van de gevallen heeft een hekel aan die autostyle troep.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Omdat ze vaak de regels overtreden met die rommel die ze bij AutoStyle kopen, waardoor ze hun auto in een of andere tuper-ware bak veranderen
Inderdaad. Een uitlaat er onderhangen die te veel geluid produceerd en dan klagen dat ze een bekeuring krijgen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Omdat ze vaak de regels overtreden met die rommel die ze bij AutoStyle kopen, waardoor ze hun auto in een of andere tuper-ware bak veranderen
Had ik kunnen verwachten natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss. Player, ben je een nieuwe date aan het scoren?
Het is echt baggerquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geloof mij maar maar 90% van de gevallen heeft een hekel aan die autostyle troep.
Dit is en blijft het singlestopic.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss. Player, ben je een nieuwe date aan het scoren?
Het is leuk voor een paar lampjes maar verder niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is echt bagger
Ik heb het 4 jaar moeten verkopen toen ik nog in zo'n winkel werkte
Die regels zijn toch zo scheef als het maar kan, een chopper mag zoveel geluid maken als die maar wil maar al wil iemand onder z'n auto eeb oerfirmance uitlaat die meer herrie maakt kan dat niet?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Een uitlaat er onderhangen die te veel geluid produceerd en dan klagen dat ze een bekeuring krijgen.
Vertel meerquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:22 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik zal nu dus ook weer me best moeten doen voor een meisje
Gisteravond in bed al lopen smsen met 1tje
Je kent me goed genoeg idd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had ik kunnen verwachten natuurlijk
Wist niet dat dit een "regel een date" topic was.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is en blijft het singlestopic.
quote:
Die dingen worden zo rijklaar (vanuit de fabriek dus) op de weg gezet, en zo bij het CBR (?) op kenteken gezet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is leuk voor een paar lampjes maar verder niet.
[..]
Die regels zijn toch zo scheef als het maar kan, een chopper mag zoveel geluid maken als die maar wil maar al wil iemand onder z'n auto eeb oerfirmance uitlaat die meer herrie maakt kan dat niet?
Meestal meten ze dat soort dingen ook op gehoor dat is helemaal erg
Echt héél slecht hoor, aan elkaar vragen wat je aan hebt op dat moment in bedquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:22 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik zal nu dus ook weer me best moeten doen voor een meisje
Gisteravond in bed al lopen smsen met 1tje
quote:
Joh..quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die dingen worden zo rijklaar (vanuit de fabriek dus) op de weg gezet, en zo bij het CBR (?) op kenteken gezet.
Als jij naderhand een uitlaat gaat vervangen door een uitlaat met een hoger aantal decibel klopt die regelgeving niet meer...
En je kreeg antwoord? Dat noem je moeite doen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echt héél slecht hoor, aan elkaar vragen wat je aan hebt op dat moment in bed
Klopt, als iemand het niet wilt vertellen, dan interesseert mij dat niets. Het valt te proberen. Als iemand het echt niet wilt vertellen zou hij/zij dat niet moeten melden hier.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:25 schreef S95Sedan het volgende:
Nouk, kap eens met die kruisverhoren, je hoeft niet alles te weten![]()
1.40quote:
Nee, maar nu zoek ik dus iemand waar ik echt moeite voor moet doen, die ik echt moet veroveren gewoonquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En je kreeg antwoord? Dat noem je moeite doen?
Dat is het ook niet. Maar je kan het allicht proberen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kent me goed genoeg idd.![]()
[..]
Wist niet dat dit een "regel een date" topic was.
Ik vind dat je dan ook eerlijk moet zijn tegenover de rest hier over onze datequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, als iemand het niet wilt vertellen, dan interesseert mij dat niets. Het valt te proberen. Als iemand het echt niet wilt vertellen zou hij/zij dat niet moeten melden hier.
Welke date?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan ook eerlijk moet zijn tegenover de rest hier over onze date
hier is ie er al de hele dagquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
het is wel beetje rustig ja
Maar ik heb nieuws!!!
De zon komt er door
Ik kom zo terug eerst even eten.quote:
Doe je toch iets niet goed.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:44 schreef FireFox1 het volgende:
Haten jullie dat ook niet? Als je elkaar al 2 jaar leuk vind, zwaar om elkaar heen hangen tijdens het uitgaan, elkaar de hele avond zwoele blikken geven...
EN ER NOG STEEDS NIETS GEBEURD IS!!!
weet niet ik heb het zelf niet meegemaaktquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:44 schreef FireFox1 het volgende:
Haten jullie dat ook niet? Als je elkaar al 2 jaar leuk vind, zwaar om elkaar heen hangen tijdens het uitgaan, elkaar de hele avond zwoele blikken geven...
nah wees een vent en doe er wat aan!quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:44 schreef FireFox1 het volgende:
Niet meer om elkaar heen draaien zou een goede stap zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:44 schreef FireFox1 het volgende:
Nou schat wanneer gaan wij daten dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah wees een vent en doe er wat aan!
wij draaien geen 2jaar om elkaar heenquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou schat wanneer gaan wij daten dan?![]()
Toon initiatiefquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:44 schreef FireFox1 het volgende:
Handig als je geen van beide de eerste stap durft te zetten en er is niemand in de omgevind die je een handje wil helpen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet meer om elkaar heen draaien zou een goede stap zijn
Ik weet niet... Twee jaar is lang hoor! En als je dan echt om elkaar heen draait, wat heb je dan te verliezen? Ja, dan heb je misschien twee jaar van je leven weggegooid omdat je niet durfdequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handig als je geen van beide de eerste stap durft te zetten en er is niemand in de omgevind die je een handje wil helpen.
handje helpen? een duwtje kan ook genoeg zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handig als je geen van beide de eerste stap durft te zetten en er is niemand in de omgevind die je een handje wil helpen.
Helemaal niet, jij wil nooit dus ik moet toch watquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wij draaien geen 2jaar om elkaar heen
en jij wil met iedereen daten, voelt niet sepciaal
dit is de eerste keer dat je t vroegquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij wil nooit dus ik moet toch wat
Hey automaticquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet meer om elkaar heen draaien zou een goede stap zijn
Je hebt inderdaad niks te verliezen. Nee heb je en ja kun je krijgen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet... Twee jaar is lang hoor! En als je dan echt om elkaar heen draait, wat heb je dan te verliezen? Ja, dan heb je misschien twee jaar van je leven weggegooid omdat je niet durfde
Ook goed.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:53 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
handje helpen? een duwtje kan ook genoeg zijn
Wat een gedoe! Hahaquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hey automatic![]()
We zitten allebei in de "friends-zone"![]()
Afgelopen weekend bracht ik haar na het uitgaan thuis, en toen wilde ze mij zoenen, maar dat weigerde ik omdat ik vond dat ze teveel had gedronken![]()
Zo is dat wel 10x over en weer gegaan. Dan wilt zij niet, dan wil ik niet![]()
*zucht*![]()
We zijn elkaar als "droom-partner" maar toch draaien we continu om elkaar heen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dit is de eerste keer dat je t vroeg
Oh en al die andere 10000 keer dan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dit is de eerste keer dat je t vroeg
volgens mij vinden jullie elkaar gewoon niet zo tof diep van binnenquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hey automatic![]()
Afgelopen weekend bracht ik haar na het uitgaan thuis, en toen wilde ze mij zoenen, maar dat weigerde ik omdat ik vond dat ze teveel had gedronken![]()
*zucht*![]()
volgens mij weet je zelf wel wat het probleem isquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hey automatic![]()
*zucht*![]()
Dat zeker jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kent me goed genoeg idd.![]()
[..]
Wist niet dat dit een "regel een date" topic was.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan ook eerlijk moet zijn tegenover de rest hier over onze date
Dit klinkt als een romantische comedy ik ben benieuwd hoe dit afloopt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hey automatic![]()
*zucht*![]()
Word beste vrienden, heb ik ook gedaan met mijn inmiddels beste vriendjequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hey automatic![]()
*zucht*![]()
Op een 1 of ander manier vinden we het wel best zo. Blijkbaar vinden we dat geflirt en gedraai om elkaar spannend ofzoquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat een gedoe! Haha
Ik zou de volgende keer wél zoenen. Vooral als je zegt dat dat al 10x is geweest, dan moet de 11e keer maar scheepsrechts zijn (notitie: normaal is 3x scheepsrechts hè)
Maar vind je het dan niet zonde om om elkaar heen te draaien en niet te kijken naar een ander? Of doe je dat wel? Ik vind het zo zonde van al die jaren dat je daar mee bezig bent... Maaaár dat kan ook aan mij liggenquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op een 1 of ander manier vinden we het wel best zo. Blijkbaar vinden we dat geflirt en gedraai om elkaar spannend ofzo![]()
De hele tent (waar we vaak komen) denken ook dat we een stelletje zijn. En meestal zeggen we ook dat we een stelletje zijn, maar in werkelijkheid is er nog nooit wat gebeurd
Ga uit samen, zuip niet en je probleem is opgelostquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hey automatic![]()
*zucht*![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
een dvd-avond
lunch was weer goed. nu ff![]()
op het eind van de film blijken ze broer en zus te zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit klinkt als een romantische comedy ik ben benieuwd hoe dit afloopt.
quote:
Ik heb dat zo vaak heh...quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga uit samen, zuip niet en je probleem is opgelost
Of vinden jullie elkaar alleen leuk als jullie zat zijn?
Dat past niet in een comedy hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
op het eind van de film blijken ze broer en zus te zijn
quote:
Minder drinken tijdens het uitgaanquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb dat zo vaak heh...
Dat ik een meisje leuk vind tijdens het uitgaan, maar als ik dan buiten het uitga met haar afspreek (nuchter dus) is ze super saai :S
Hehe, daarom hebben ze one night stands uitgevondenquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat ik een meisje leuk vind tijdens het uitgaan, maar als ik dan buiten het uitga met haar afspreek (nuchter dus) is ze super saai :S
Als we uitgaan hebben we eigenlijk alleen oog voor elkaar. Buiten het uitgaan om spreken we elkaar sporadisch. We zoenen wel met anderen, en dan is van jaloezie absoluut geen sprake. Ook niet van mijn kant.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar vind je het dan niet zonde om om elkaar heen te draaien en niet te kijken naar een ander? Of doe je dat wel? Ik vind het zo zonde van al die jaren dat je daar mee bezig bent... Maaaár dat kan ook aan mij liggen
Bedoel; als jullie dit allebei goed vinden, dan is het ook goed natuurlijk & dan word je beste vrienden, ook leuk!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:05 schreef automatic_ het volgende:
![]()
![]()
Zo! Dat is weer genoeg voor vandaag
Ben je al klaar voor je skivakantie?
of meer drinken tijdens de datequote:Op woensdag 18 maart 2009 13:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Minder drinken tijdens het uitgaan
Of verlegenquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Spreek met haar af buiten het uitgaan om?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als we uitgaan hebben we eigenlijk alleen oog voor elkaar. Buiten het uitgaan om spreken we elkaar sporadisch. We zoenen wel met anderen, en dan is van jaloezie absoluut geen sprake. Ook niet van mijn kant.
lastig verhaal
Of ze wil gewoon niet.quote:
Haha, inderdaad!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, daarom hebben ze one night stands uitgevonden
Ik drink bijna nooit tijdens het uitgaan ivm me sporten en me buikje wat ik eerst had...quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Minder drinken tijdens het uitgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |