Dude je zit op het VWO en woont bij mama thuis. Waar heb je het over. Kom over een paar jaar maar 's opnieuw proberen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:22 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik las dit topic nu pas, sorry, maar als student geen 300 euro kunnen betalen is wel zeer sad.
Iets met een bijbaan.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:00 schreef RRGJL het volgende:
Dude je zit op het VWO en woont bij mama thuis. Waar heb je het over. Kom over een paar jaar maar 's opnieuw proberen.
Inderdaad, toen ik 13 was verdiende ik al 80 euro per maand met wat folders en een weekkrantje rondbrengen, duurde totaal maar 3 uur in de week. Ga me dan niet zeggen dat een student opeens niet minstens een zaterdag kan werken om wat geld te verdienen.quote:
Iets met dat een student op kamers zit en met bijbaan (bovenop de studiefinanciering) nog blij mag zijn als 'ie uberhaupt rond komt (kamer, studie,eten etc.)quote:
iets met prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:07 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Iets met dat een student op kamers zit en met bijbaan (bovenop de studiefinanciering) nog blij mag zijn als 'ie uberhaupt rond komt (kamer, studie,eten etc.)
Het gaat niet om het mogen het gaat om het kunnen. Niet iedereen kan dat geld bijverdienen naast de studie. Niet iedereen 'moet' evenveel investeren in zijn of haar studie. Voor de een is het moeilijker dan voor de ander etc. Daarnaast is je argument over het zuipen natuurlijk totaal uit de lucht gegrepen / ongefundeerd. Drogreden noemen ze dat.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:09 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
iets met prioriteiten stellen.
gezondheid (wii aanschaffen)
of zuipen (drank op donderdag, vrijdag en zaterdag)
daarnaast mag een student 13.000 bruto bijverdienen per jaar dus daar kan best een wii van af als het zo belangrijk is
Vooruit die krijg je van me. Ze heeft echter wel 6,12 over voor een thee pot, komen we weer terug op het prioriteiten stellenquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:14 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
Vooruit die krijg je van me. Ze heeft echter wel 6,12 over voor een thee pot, komen we weer terug op het prioriteiten stellen![]()
Gladde DE spaarpunten
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat geld was alles dat ik nog over had op de 31e maart
Maar daar gaat dit topic helemaal niet over.
Het gaat over het wel of niet vergoeden (om welke reden dan ook).
En je vraag stelde je op 17 maartquote:
Ook toen had ik geen 340,-quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:21 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
[..]
En je vraag stelde je op 17 maart
Denk het ook niet. Het zwembad is echter niet voordeliger voor de verzekeringsmaatschappij. Dat is zelfs erg duur.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:20 schreef Chinless het volgende:
Krijg ik dan ook een zwembad van ze verzekering als dat nodig zou zijn voor revalidatie?
Ik denk het niet
Als je wil, kan het echt wel. Vooruit, ik woon thuis, maar ik heb naast mijn studie nog 2 baantjes plus wat invalwerk hier en daar. Ik ken genoeg studenten die ook werken en de studenten die dat niet doen die krijgen geld van pappiequote:Op zaterdag 4 april 2009 21:12 schreef RRGJL het volgende:
Niet iedereen kan dat geld bijverdienen naast de studie. Niet iedereen 'moet' evenveel investeren in zijn of haar studie.
Dat is nog geen reden om te gaan generaliseren. Dat is alles wat ik zeg.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:22 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als je wil, kan het echt wel. Vooruit, ik woon thuis, maar ik heb naast mijn studie nog 2 baantjes plus wat invalwerk hier en daar. Ik ken genoeg studenten die ook werken en de studenten die dat niet doen die krijgen geld van pappie.
Het scheelt natuurlijk ook wel dat jij waarschijnlijk geen tijd kwijt bent aan boodschappen doen, koken, schoonmaken, huishouden etc.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:22 schreef -Trinity- het volgende:
Vooruit, ik woon thuis, maar ik heb naast mijn studie nog 2 baantjes plus wat invalwerk hier en daar.
Ik woon op mezelf en kom er zelfs overheenquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het scheelt natuurlijk ook wel dat jij waarschijnlijk geen tijd kwijt bent aan boodschappen doen, koken, schoonmaken, huishouden etc.
Nee, maar diezelfde mensen moeten niet verwachten dat de wereld zich dan maar op hun behoeften afstemt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:26 schreef RRGJL het volgende:
Dat is nog geen reden om te gaan generaliseren. Dat is alles wat ik zeg.
Je kunt mensen niet vertellen hoe ze hun leven moeten leiden of dingen aan moeten pakken (met betrekking tot dit soort dingen iig).
Waarbij jij er uiteraard vanuit gaat dat ik al die dingen nooit doe noch kostgeld betaal. En dat elke op zich zelf wonende student al deze dingen wél met regelmaat doet overigensquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:26 schreef LastRequest het volgende:
Het scheelt natuurlijk ook wel dat jij waarschijnlijk geen tijd kwijt bent aan boodschappen doen, koken, schoonmaken, huishouden etc.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:26 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om te gaan generaliseren. Dat is alles wat ik zeg.
Je kunt mensen niet vertellen hoe ze hun leven moeten leiden of dingen aan moeten pakken (met betrekking tot dit soort dingen iig).
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:30 schreef kwiwi het volgende:
Even voor de duidelijkheid.. Al zou ik het geld wel hebben, dan nog zou ik proberen vergoed te krijgen.
Net zoals dat jullie allemaal niet iets zelf zouden betalen als je het eventueel vergoed zou kunnen krijgen.
dat dus. Maar om even antwoord te geven op je vraag, nee je krijgt het niet vergoed. Als verzekeraars daar aan gaan beginnen is het einde zoek.quote:
We zullen zienquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:32 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
[..]
dat dus. Maar om even antwoord te geven op je vraag, nee je krijgt het niet vergoed. Als verzekeraars daar aan gaan beginnen is het einde zoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |