abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67710097
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:27 schreef freecell het volgende:

[..]

Hij wil een Wii omdat dat tof is én om er mee te revalideren. En met een beetje mazzel krijgt hij zijn Wii vergoed van de verzekering en wij niet.
Leuk voor hem zeg ik
Ten eerste is het een vrouw en ten tweede is het gewoon een profiteur omdat ze overduidelijk niet de essentie van de Wii interessant vindt, maar vooral de mogelijkheden daaromheen. Daarom krijg jij ook alleen je medicijnen vergoedt en krijg je geen hele apotheek.
[P]otverdorie
pi_67710108
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:12 schreef freecell het volgende:
Precies, maar het kán dus leuker (en dus ben je gemotiveerder) en waarom zou je daar NIET van profiteren?
Omdat een verzekering daar volgens mij niet voor bedoeld is? Om spelcomputers te vergoeden?
pi_67710182
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:12 schreef freecell het volgende:

[..]

Precies, maar het kán dus leuker (en dus ben je gemotiveerder) en waarom zou je daar NIET van profiteren?
Datzelfde doen op een strand in Brazilie is NOG leuker, wordt dat vergoedt? Naief dingetje ben je
[P]otverdorie
pi_67710193
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Koop een plankie en een oefenboekje.
Meer dan 20 euro zal je niet kwijt zijn
Maar dat is veel minder tof!
Kom op, als jou verzekering het zou vergoeden dat je een zwembad in de tuin kreeg zou je ook niet zeggen 'welnee, ik ga wel naar het buurtbad'
pi_67710217
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:33 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Datzelfde doen op een strand in Brazilie is NOG leuker, wordt dat vergoedt? Naief dingetje ben je
Nee, maar je moet er wel uitslepen wat er in zit
En als dat een Wii is: vooral doen!
pi_67710226
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:34 schreef freecell het volgende:

[..]

Maar dat is veel minder tof!
Kom op, als jou verzekering het zou vergoeden dat je een zwembad in de tuin kreeg zou je ook niet zeggen 'welnee, ik ga wel naar het buurtbad'
Veel minder tof, maar wel hetzelfde doel.
En wat een vergelijking zeg
  zaterdag 4 april 2009 @ 19:42:36 #132
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_67710379
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Veel minder tof, maar wel hetzelfde doel.
En wat een vergelijking zeg
Wat is er raar aan die vergelijking dan? Komt op hetzelfde neer.
pi_67710416
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:42 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wat is er raar aan die vergelijking dan? Komt op hetzelfde neer.
Omdat je niet zo snel een 25 of 35 meter bad in je tuin kan neerleggen he
En als dat wel in jouw tuin kan dan heb je ook zat geld voor een Wii.
pi_67710430
Een verzekering hoort in mijn ogen te vergoeden wat nodig is, niet wat leuker is.
pi_67710471
Wat een moraalriddertjes weer zeg. Ik vind het niet zo gek dat je dat probeert. Dit specifieke voorbeeld maakt helemaal niets uit voor de premie die iemand anders betaalt, zelfs niet wanneer alle verzekerden dat zouden doen. Gewoon een hoop geklaag uit principe, zo van 'kijk mij eens verstandig zijn. ik heb tenminste een gedegen opvoeding genoten'

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2009 19:49:42 ]
pi_67710475
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:44 schreef -Trinity- het volgende:
Een verzekering hoort in mijn ogen te vergoeden wat nodig is, niet wat leuker is.
  zaterdag 4 april 2009 @ 19:46:48 #137
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_67710490
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Omdat je niet zo snel een 25 of 35 meter bad in je tuin kan neerleggen he
En als dat wel in jouw tuin kan dan heb je ook zat geld voor een Wii.
Je mist het punt.

Ruimte of niet, zou jij nee zeggen als de verzekering om de een of andere reden een zwembad in je tuin zou vergoeden? Gewoon een simpel ja of nee.
pi_67710521
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:46 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Je mist het punt.

Ruimte of niet, zou jij nee zeggen als de verzekering om de een of andere reden een zwembad in je tuin zou vergoeden? Gewoon een simpel ja of nee.
Ja, wat moet ik met een 25 meter bad in mijn tuin?
Liever naar het zwembad, hoef ik lekker zelf niets te onderhouden.
pi_67710539
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:46 schreef kwiwi het volgende:
Je mist het punt.

Jij mist het punt ook.
Het ging in dit topic niet om de situatie dát een verzekering het aanbiedt en jij moet beslissen of je dat wil of niet, het ging om de situatie óf een verzekering iets dergelijks vergoedt. Het meerendeel zegt dus: neen.
pi_67710558
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:44 schreef -Trinity- het volgende:
Alleen een héél lelijke bril en enorme buiten-oor gehoorapparaten!
Die in-ear dingen zijn nergens voor nodig!
pi_67710578
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:48 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Jij mist het punt ook.
Het ging in dit topic niet om de situatie dát een verzekering het aanbiedt en jij moet beslissen of je dat wil of niet, het ging om de situatie óf een verzekering iets dergelijks vergoedt. Het meerendeel zegt dus: neen.
Dat is waar, maar je kan het altijd proberen vind ik
pi_67710603
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:48 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Jij mist het punt ook.
Je mist het punt. Het merendeel is van mening dat een verzekering dat niet zou moeten doen. Net zoals een advocaat echter een schuldige vrij kan laten spreken, kun je met een goed verhaal ook een hoop vergoed krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2009 19:51:44 ]
pi_67710614
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:49 schreef freecell het volgende:
Alleen een héél lelijke bril en enorme buiten-oor gehoorapparaten!
Die in-ear dingen zijn nergens voor nodig!
Het gaat hier om een Wii fit thuis krijgen in plaats van naar fysiotherapie gaan hè. Dat is niet te vergelijken met een bril of een gehoorapparaat.
pi_67710647
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:50 schreef RRGJL het volgende:
Je mist het punt. Het merendeel is van mening dat een verzekering dat niet zou moeten doen. Net zoals een advocaat echter een schuldige vrij kan spreken, kun je met een goed verhaal ook een hoop vergoed krijgen.
Zoals dipkip hierboven zei zou dat volgens mij niet het geval moeten zijn. Overigens spreekt een advocaat een schuldige niet vrij, dat doet een rechter.
pi_67710653
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:51 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Het gaat hier om een Wii fit thuis krijgen in plaats van naar fysiotherapie gaan hè. Dat is niet te vergelijken met een bril of een gehoorapparaat.
Jawel hoor.
En dan is de Wii-fit nog eens een voordeligere vergelijking ook.
In het geval van de bril is de mooie variant namelijk duurder.
pi_67710662
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:52 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Zoals dipkip hierboven zei zou dat volgens mij niet het geval moeten zijn. Overigens spreekt een advocaat een schuldige niet vrij, dat doet een rechter.
Was al aangepast
pi_67710670
quote:

[..]

Nee, jij hebt het er over dat een verzekering alleen het nódige moet vergoeden.
Dat is een goedkoop, maar goed gehoorapparaat of een bril bijvoorbeeld ook. Maar mensen hebben (terecht!!!) liever ook een beetje een mooie/leukere.

Zo ook TS
pi_67710696
quote:

[..]

Alleen is een gehoorapparaat alleen om je gehoor te versterken.
De Wii is niet alleen om te revalideren.
pi_67710723
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alleen is een gehoorapparaat alleen om je gehoor te versterken.
De Wii is niet alleen om te revalideren.
Dus op het moment dat een goedkoper gehoorapparaat ook tegen je kan tennissen zou hij niet meer vergoed moeten worden?
pi_67710724
Er wordt teveel geredeneerd vanuit het feit dat de TS wellicht de Wii gewoon wil hebben ter recreatie. Dat is echter helemaal niet relevant. Als er een goede reden is om die Wii vergoed te krijgen moet dat gewoon kunnen. Het gaat immers om feiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')