abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67700200
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 11:14 schreef freecell het volgende:
Als het leuker wordt, wordt het natuurlijk ook makkelijker en kan je jezelf er beter toe zetten.
En ok, TS heeft misschien geen geamputeerd been, maar ook andere dingen kunnen pijn doen
Nee, ik doel ook niet op louter de zwaarste vormen van revalideren. Maar revalideren wordt veelal gewoon gedaan met oefeningen die je thuis ook gewoon kan doen, in de sportschool onder begeleiding of op apparaten die de fysio heeft (geen Wii). De balansoefeningen die je op de Wii doet zijn gewone balansoefeningen die je zonder dat balance bord ook kan doen, bijv simpele yoga-oefeningen en verschillende dingen doen terwijl je op 1 been balanceert bijvoorbeeld. De Wii is dus niet nódig (doch wel duur) en daarom zal het ding ook waarschijnlijk niet vergoed worden. Ik zou het in ieder geval een beetje vreemd vinden als het wel zo is.
  Moderator zaterdag 4 april 2009 @ 11:53:03 #102
155227 crew  Guppy
dus
pi_67700358
heb je al iets van je verzekering gehoord?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 4 april 2009 @ 14:45:01 #103
8369 speknek
Another day another slay
pi_67703865
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:20 schreef Isdatzo het volgende:
En maar afvragen waarom die zorgpremie iedere keer verhoogd wordt hè? Leuker en makkelijker.. kom nou.
De zorgpremie wordt verhoogd omdat zoiets simpels als Wii fit niet vergoed worden, maar elke keer naar de revalidatietherapeut a pak hem beet 80 euro per keer wel. Ik kom net terug van een wetenschappelijke conferentie waarbij bewegingscomputerspelletjes (naar het scheen uitermate succesvol) gebruikt werden bij de revalidatie van mensen met beroertes. Een serieus, intensief en uitermate goedkope manier van revalidatie, vergeleken bij elke keer de mensen in het revalidatiecentrum te krijgen.

Maar blijf vooral met je hoofd , en de moeder van die andere user die er hartelijk om blijft lachen, het is juist die instelling die ervoor zorgt dat onze zorgpremies omhoog gaan. Maar dat geeft niet heh, we betalen het toch wel.

Dit overigens ongeacht of TS er baat bij heeft.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_67703894
nee

[ Bericht 88% gewijzigd door Mirjam op 04-04-2009 20:08:26 ]
[P]otverdorie
  zaterdag 4 april 2009 @ 14:47:53 #105
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_67703927
Ik mag niet te veel lopen van de dokter, zou ik een auto mogen claimen?
Het mag een kleintje zijn
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 4 april 2009 @ 14:49:37 #106
8369 speknek
Another day another slay
pi_67703967
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 14:47 schreef mazaru het volgende:
Ik mag niet te veel lopen van de dokter, zou ik een auto mogen claimen?
Het mag een kleintje zijn
Als je zorgverzekering anders elke keer een taxi betaalt, zou je dat best kunnen proberen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 4 april 2009 @ 15:19:12 #107
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_67704598
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 14:45 schreef speknek het volgende:

[..]

De zorgpremie wordt verhoogd omdat zoiets simpels als Wii fit niet vergoed worden, maar elke keer naar de revalidatietherapeut a pak hem beet 80 euro per keer wel. Ik kom net terug van een wetenschappelijke conferentie waarbij bewegingscomputerspelletjes (naar het scheen uitermate succesvol) gebruikt werden bij de revalidatie van mensen met beroertes. Een serieus, intensief en uitermate goedkope manier van revalidatie, vergeleken bij elke keer de mensen in het revalidatiecentrum te krijgen.

Maar blijf vooral met je hoofd , en de moeder van die andere user die er hartelijk om blijft lachen, het is juist die instelling die ervoor zorgt dat onze zorgpremies omhoog gaan. Maar dat geeft niet heh, we betalen het toch wel.

Ik sta dus nu o.a. steeds een half uur op de wii te spelen bij de revalidatie + fysio erbij alleen voor mij. Dat is altijd duurder dan het gewoon even vergoeden zodat ik het thuis kan doen.
pi_67705303
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 15:19 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik sta dus nu o.a. steeds een half uur op de wii te spelen bij de revalidatie + fysio erbij alleen voor mij. Dat is altijd duurder dan het gewoon even vergoeden zodat ik het thuis kan doen.
Koop een plankje met een deegroller eronder, klaar is kees
[P]otverdorie
  zaterdag 4 april 2009 @ 16:48:18 #109
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_67706462
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 15:54 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Koop een plankje met een deegroller eronder, klaar is kees
Inderdaad, zonder WII kun je die bewegingen ook maken. Alleen is het dan wat minder leuk.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 4 april 2009 @ 17:09:26 #110
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67706950
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 16:48 schreef mazaru het volgende:
Inderdaad, zonder WII kun je die bewegingen ook maken. Alleen is het dan wat minder leuk.
Wel leuker voor mij; het scheelt mij uiteindelijk in mijn premie !
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zaterdag 4 april 2009 @ 17:12:02 #111
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_67707005
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 17:09 schreef elcastel het volgende:

[..]

Wel leuker voor mij; het scheelt mij uiteindelijk in mijn premie !
Weet je wat jou in je premie scheelt? Als ik niet elke week sta te wii fitten met een fysio naast me die verder niks toevoegt op dat moment. Dat kost heel wat meer dan eenmalig zo'n spel vergoeden.

Maar goed dit heb ik al eerder gezegd.
  Redactie Games zaterdag 4 april 2009 @ 17:25:23 #112
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_67707335
Ik heb een Wii en had Wii Fit, maar ik gebruikte dat Wii-fit eigenlijk nooit , dus die heb ik net verpatst Had je net iets eerder moeten zeggen..
Maar Nintendo Wii, 2e hands ¤150,-
Wii Fit, ~ ¤60,-
Kun je niet lief je pappie en mammie lief aankijken ofzo Onder het mom van "therapie" Kunnen zij het weer van de belasting af trekken..

Alleen de zorg is wel een beetje geldklopperij, aan de ene kant te weinig geld, maar wel onnodig veel geld pompen in nutteloze "toezicht" therapie, die een patient ook thuis zelf kan doen mits ie de middelen heeft... Zorg verzekeringsstelsel mag wederom op de schop.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mr.Noodle op 04-04-2009 17:30:26 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 4 april 2009 @ 18:14:15 #113
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67708375
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 17:12 schreef kwiwi het volgende:
Weet je wat jou in je premie scheelt? Als ik niet elke week sta te wii fitten met een fysio naast me die verder niks toevoegt op dat moment. Dat kost heel wat meer dan eenmalig zo'n spel vergoeden.

Als het een beetje meezit ben je - door je verzekering - enigzins beperkt in het aantal fysio behandelingen en zul je - NET ALS IK - zelf een Wii-Fit kopen en op eigen initiatief (en kosten) je fysio blijven volgen.

Of gewoon oefeningen meekrijgen die je thuis kunt doen, dit lijkt me zeker mogelijk als je zelf aan aangeeft dat je fysio er voor lul bij staat tijdens je behandeling.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zaterdag 4 april 2009 @ 18:21:53 #114
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_67708591
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 18:14 schreef elcastel het volgende:

[..]

Als het een beetje meezit ben je - door je verzekering - enigzins beperkt in het aantal fysio behandelingen en zul je - NET ALS IK - zelf een Wii-Fit kopen en op eigen initiatief (en kosten) je fysio blijven volgen.

Of gewoon oefeningen meekrijgen die je thuis kunt doen, dit lijkt me zeker mogelijk als je zelf aan aangeeft dat je fysio er voor lul bij staat tijdens je behandeling.
Ik kan onbeperkt fysio krijgen. Dus dan ga ik echt niet zelf voor zo'n ding betalen (heb het geld niet eens) als ik het gratis kan doen daar.
pi_67709067
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 17:12 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik heb ook al eerder gezegd dat je al klaar bent met revalideren.
  zaterdag 4 april 2009 @ 18:48:20 #116
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_67709211
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 18:43 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb ook al eerder gezegd dat je al klaar bent met revalideren.
Volgens mij beslist mijn arts dat en die vindt van niet.
pi_67709284
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 18:48 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Volgens mij beslist mijn arts dat en die vindt van niet.
eerder zei je dat je klaar was met revalideren en het alleen nog moet bijhouden
  zaterdag 4 april 2009 @ 19:02:10 #118
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_67709499
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 18:51 schreef Xennia het volgende:

[..]

eerder zei je dat je klaar was met revalideren en het alleen nog moet bijhouden
Dat was toen ja Dat bleek toch niet het geval.
pi_67709500
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 14:45 schreef speknek het volgende:

Het gaat hier om oefeningen op een Wii balance board. Die oefeningen zijn gewoon spelletjesvarianten van ouderwets balanceren op 1 been of op een plankje met een deegroller met 2 benen om bijv de spieren in je enkels aan te sterken. Ik heb ook een dergelijke revalidatie moeten doen en was nog 'goedkoper' uit: slechts een paar keer naar de fysio die mij simpele oefeningetjes voor thuis meegaf waardoor ik zonder Wii oid gewoon ben gerevalideerd .
pi_67709626
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:02 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat was toen ja Dat bleek toch niet het geval.
Jouw arts was in de war?
pi_67709698
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:02 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Het gaat hier om oefeningen op een Wii balance board. Die oefeningen zijn gewoon spelletjesvarianten van ouderwets balanceren op 1 been of op een plankje met een deegroller met 2 benen om bijv de spieren in je enkels aan te sterken. Ik heb ook een dergelijke revalidatie moeten doen en was nog 'goedkoper' uit: slechts een paar keer naar de fysio die mij simpele oefeningetjes voor thuis meegaf waardoor ik zonder Wii oid gewoon ben gerevalideerd .
Precies, maar het kán dus leuker (en dus ben je gemotiveerder) en waarom zou je daar NIET van profiteren?
  zaterdag 4 april 2009 @ 19:22:04 #122
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_67709909
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:08 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jouw arts was in de war?
Nee dat niet... en (meer) uitleg ben ik hier niemand schuldig denk ik zo
pi_67709956
Jij wil gewoon een Wii om een Wii, niet om te revalideren.
[P]otverdorie
pi_67710035
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:24 schreef NatteBever het volgende:
Jij wil gewoon een Wii om een Wii, niet om te revalideren.
Hij wil een Wii omdat dat tof is én om er mee te revalideren. En met een beetje mazzel krijgt hij zijn Wii vergoed van de verzekering en wij niet.
Leuk voor hem zeg ik
pi_67710059
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:27 schreef freecell het volgende:

[..]

Hij wil een Wii omdat dat tof is én om er mee te revalideren. En met een beetje mazzel krijgt hij zijn Wii vergoed van de verzekering en wij niet.
Leuk voor hem zeg ik
Koop een plankie en een oefenboekje.
Meer dan 20 euro zal je niet kwijt zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')