Is nog niet bekend, in een interview met Kiefer in de Spits stond een paar dagen terug dat ze elk seizoen benaderen alsof het het laatste is, maar dat ze nog niet weten wanneer ze er daadwerkelijk een punt achter zetten.quote:
Hij is er in ieder geval een flink stuk succesvoller mee.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:27 schreef Symer het volgende:
Kiefer zei dat tv maken hem net zo goed bevalt als in films spelen.
Ik ga voor optie 1.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Seizoen 8 speelt 6 weken ná seizoen 7. Dus wat je zegt kan niet. Dus óf Jack overleeft dmv een antistof ofzo, óf Jack is dood en speelt niet in seizoen 8. Ik heb zo'n vermoeden wat het gaat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ik vind dat juist wel mooi. Zo ook in aflevering 16. Je ziet gewoon echt dat Renee en Larry en Tony en eigenlijk iedereen enorm is aangeslagen door wat er met Jack is gebeurt. Ik kan me dan altijd wel goed inleven met de karakters in de serie. Vond het allemaal best aangrijpend, ook al is het nep.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat we emotionele laatste uren van dit seizoen gaan krijgen. Dat de finale veel meer drama is dan actie dit keer. Ik ben er bang voor.
Ik ook hoor. Die traan over Renee's wang deed me wel wat. Maar ik ben eigenlijk het meest bang dat het zogenaamde dood gaan van Jack heel erg wordt 'misbruikt'. Dat we heel lang in onzekerheid blijven of hij nou dood gaat of niet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel mooi. Zo ook in aflevering 16. Je ziet gewoon echt dat Renee en Larry en Tony en eigenlijk iedereen enorm is aangeslagen door wat er met Jack is gebeurt. Ik kan me dan altijd wel goed inleven met de karakters in de serie. Vond het allemaal best aangrijpend, ook al is het nep.
Hoewel je gewoon weet dat hij niet doodgaat. Misschien wordt het gebruikt omquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Die traan over Renee's wang deed me wel wat. Maar ik ben eigenlijk het meest bang dat het zogenaamde dood gaan van Jack heel erg wordt 'misbruikt'. Dat we heel lang in onzekerheid blijven of hij nou dood gaat of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar ik kan me echt niet voorstellen dat hij op zo'n lullige manier sterft. En dan is er ook nog seizoen 8 die zeker komt. Dan zou hij dat seizoen ook nog ziek zijn en aan het einde van dat seizoen sterven ofzo..
Had ik ook al eerder gepost. Is een klein detail, maar die op zijn rug zijn verdwenen.quote:Op zondag 5 april 2009 16:01 schreef Rianne84 het volgende:
wat is er met Jack z'n China-littekens gebeurd?
Zijn borst zat er wel helemaal onder. Zag er niet fijn uit.quote:Op zondag 5 april 2009 16:01 schreef Rianne84 het volgende:
wat is er met Jack z'n China-littekens gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was volgens mij wel al gemeld, maar er staan wat extra feiten in, dus vandaar de spoiler.
[ Bericht 8% gewijzigd door DaMart op 05-04-2009 20:41:03 ]
...die niet werktquote:
Ja, maar die tekst die je plaatst over seizoen 8 had dan ook onzichtbaar moeten zijn en dat is dus niet zo.quote:Op zondag 5 april 2009 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, ik zie hier gewoon een spoiler hoor.
Gebruiken jjullie toevallig een andere lay-out dan de Baggerlayout? Ik heb het artikel namelijk in een quote gezet, wellicht dat dat niet werkt bij oudere layouts?quote:Op zondag 5 april 2009 20:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar die tekst die je plaatst over seizoen 8 had dan ook onzichtbaar moeten zijn en dat is dus niet zo.
Nu wel ja.quote:Op zondag 5 april 2009 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gebruiken jjullie toevallig een andere lay-out dan de Baggerlayout? Ik heb het artikel namelijk in een quote gezet, wellicht dat dat niet werkt bij oudere layouts?
*edit: werkt hij nu (zonder quote) wel bij jullie?
En zn I Trust You To Kill Me tatoo op zn rechteronderarmquote:Op zondag 5 april 2009 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn borst zat er wel helemaal onder. Zag er niet fijn uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |